September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @andi das vervelend!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Maar verlies je verder niet ongecontroleerd vocht?? Met lachen, hoesten, niesen, lopen?
    Als het echt een beetje zoetig ruikt en geen kleur heeft zou ik de vk wel even bellen voor de zekerheid.

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    als het zoet ruikt en het is wel urine kan het ook een teken van zwangerschapssuiker zijn toch? dus sowieso wel slim om evente controleren bij de vk.

@andi: wat balen meid dat jij je ook zo slecht voelt. vooral met de weersvooruitzichten van de aankomende week. ik hoop dat je je toch beter gaat voelen!!!

@mijnkleine: ja daar dacht ik ook al aan dat er te weinig water in zit... gelukkig is het maar voor hooguit twee weken.

ik ben net in bad geweest maar ten eerste verveelde ik mij dood en ten tweede heb ik nu hoofdpijn en ben duizelig van de warmte. maarja ik ga gewoon lekker naar bed. en morgen ochtend naar de vk, de bouwmarkt en dan ga ik voor drie dagen naar mijn zusje/ouders.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das indd waar Mare! Gewoon even laten nakijken dus!

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ik zat te denken... ik heb wel veel siroop op de laatste 2 dagen.. framboos smaak....(zonder suikeer) misschien dat het daaraan ligt... ik moet woensdag naar de vk dus dan vraag ik het wel...

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goede avond,

Ik pak hem hier weer op ;).

Tinneke gefeliciteerd met jullie mannetje...
    Ben erg benieuwd wie hier de volgende wordt......

Vandaag lekker gezwommen met Mats. Daarna geslapen en ton gelijk door naar de buurt bbq. Was erg gezellig, Mats heeft zich ook super vermaakt. Dus die zou wel lekker slapen vannacht :).
    MEt de beeb ook alles prima verder. Kleine is nog lekker rond aan het stuiteren :D.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    MijnKleine: fijn dat je zaterdag zo hebt genoten en minder last had. Dat is goud waard, he? Hmm..harde buiken en krampen??

Rox: heerlijk he..verlof. Geniet er maar van!

Jusi: wat een goede berichten! De kleine man doet het goed, he? Ik hoop, dat ie heel snel naar huis toe mag!

*zwaait naar babijtje*

Andi; vervelend dat je zo duizelig bent! Ben benieuwd naar je bloeddruk..

En een warme groet aan iedereen waar ik niet op reageerde..

@lekken: weinig last van hier. 2 x wakker geworden met een plekje in bed. Mijn borsten zijn ook niet zo opgeblazen als in het begin, alleen heb ik wel nog steeds zere tepels. Ben benieuwd of het goed gaat. Ik reken wel op die borstvoeding, eigenlijk...

@blazen op je hand: ik heb aardige stress incontinentie en geloof me: als je dan op je hand blaast loopt ook dát :$

Dank voor de lieve reacties! Nu Lief er weer een paar daagjes is (vanavond gaat ie weer) is het gevoel er zo alleen voor te staan weg en ben ik een stuk rustiger.

Ik heb wél echt enorm oedeem in mijn voeten.ZO erg, dat ik niets meer aan kan en dat ze constant pijn doen ( ze voelen helemaal beurs aan). Ik ga vandaag dus toch even de huisarts of gyn bellen, of daar niet iets aan kan worden gedaan. Mijn bloeddruk was nog redelijk netjes, maar als die voeten NU al zo dik zijn, wat wordt het dan wel niet in de komende dagen, als ze meer dan 30 graden opgeven?

8. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    NOU! gisteren overlast gehad van de warmte...hield veel vocht vast en last van beknellingen....voelde me heel erg vreemd...niet ziek of zo maar vreemd.....als of ik flink stoned was(ja weet wat het is van me jeugd hahaha)maar was niet fijn leek een beetje in paniek te raken ..om niks!! dus lekker naar huis en een maal weg bij de verjaardag was het goed....hhhmmmm misschien toch even te druk...ben altijd erg stabiel geweest qua geest....
    ach ja...heb nu alleen hoofdpijn en nog steeds moe...heb gisteren erg veel geslapen...lijkt toch op wat voobereiding...
    dus ik doe het ook rustig aan deze week...
    vrijdag groei echo!!! echo kijken hoe klein mini meisje nu echt is..

9. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

Mare, hopelijk voel je je al wat beter!

Booky, klinkt als een gezellige dag!

Hellen, fijn om te horen dat het weer beter gaat met je! Die dipjes zijn erg vervelend maar des te fijner is het als je je weer goed voelt he!
    Mijn voeten en benen voelen ook helemaal gekneusd door het oedeem maar krijg m'n schoenen gelukkig (wel pijnlijk) nog aan. Hier is het voorgister al 30 graden geweest, nu zou het idd nog omhoog gaan. Hopelijk kan de HA iets voor je betekenen!

Slaapzak, spannend! Hopelijk vrijdag alles goed op de groeiecho!

Nou hier eindelijk weer een beetje rust in m'n buik. Heb na dat bad gister en m'n vermoedelijke slijmprop de hele dag en nacht harde buiken en krampen gehad. Niet echt zoals de voorweeën normaal maar meer buikpijn achtig. Heb dus zowat de hele dag op bed gelegen en vannacht regelmatig wakker van de pijn. Vanmorgen nog maar nu is het al een stuk beter inmiddels.

Had op een gegeven moment zoiets, of ophouden of doorzetten met die hap. Werd er echt lamlendig van..

Wel helemaal uitgerust nu van dat plat liggen, dus ga eens voorzichtig opruimen hier en maar langzaam 't vluchtkoffertje klaar maken.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hey, weer typisch bezoekje bij de vk: 20 minuten te laat aan de beurt, bloeddruk super, kind + hartslag + ligging helemal perfect en tot de volgende keer maar weer. volgende keer krijg ik dus een echo.

nu zit ik even in de puin van ons huisje omdat ik pas zometeen met de trein kan en mannetje mij dan even brengt. ik zal wel nog af en toe online komen de volgende dagen!

tot dan

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn kleine, wat grappig dat jullie dezelfde naam gekozen hebben. :D Die van jullie wordt dus ook een jongen?
    Hellen, vervelend dat je zo'n last van oedeem hebt. Ik hoop dat de gyn of huisarts er iets aan kan doen.

Over dat hand blazen, ik had dat ook gedaan de nacht dat ik aan de gang ging, maar nee hoor, niks aan het handje. ;)
    Mja, ze hebben mijn vliezen dan ook moeten breken met dik 6 cm ontsluiting.

Vandaag is de vk al bij mij geweest. Ik was net klaar met douchen toen de bel ging, dus heb ik maar even een ochtendjas aangetrokken en open gedaan. Ze heeft me weer gecontroleerd, en omdat ik nogal veel last van de hechtingen had, heeft ze er 2 losgeknipt. Ze zijn eigenlijk wel oplosbaar maar ik voelde de hechting zelf zitten en het trok behoorlijk. Nu kan ik eindelijk weer fatsoenlijk zitten haha. :D
    Vanmiddag om 14.30 ga ik Kenji weer voeden, maar nu helemaal in mijn eentje omdat mijn man vandaag weer is gaan werken. Vanavond gaat ie wel mee, hij kan onze frummel ook echt geen dag missen uiteraard. Volgende week heeft ie vakantie en dan mag Kenji waarschijnlijk ook naar huis. :D

12. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Jusi
    wat super dat Kenji binnenkort naar huis mag! daar zal je wel ontzettend naar uitkijken!
    tot die tijd maar lekker van em genieten als je bij em bent

@ Mare veel plezier aankomende dagen :)

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Meiden, is er nog iemad die geen buddy heeft? of anders mij nog erbij wil om me bevallingsberichtjes oip het forum te plaatsen?
    het gaat nu voor mij toch ook wel erg opschieten, en ik zou het wel leuk vinden, als ik nog niet bij de pc kan, om jullie alvast op de hoogte te kunnen houden via sms :)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil je buddy wel zijn, pb je nummer maar ;)

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Rox; met de kleine gaat het super. Doet het goed. Lijkt wat regelmaat in te komen. 's nachts kunnen we 5-7 uur achter elkaar slapen, dus dat is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

@Mare; fijn dat alles goed was bij de verloskundige.

@Jusi; wat heerlijk dat de kleine waarschijnlijk volgende week mee naar huis mag.

@Helen; ik zwaai terug en dikke knuf voor jou nu je lief weer weg is.

16. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohh, Jusi, wat fijn dat Kenji waarschijnlijk volgende week naar huis mag!

Hellen, hier ook zere tepels, hoor.. Ik ga d'r hier eigenlijk wel vanuit dat de bv helemaal gaat lukken, want met Gabriël ging dat ook prima 7 maanden lang!

Babijtje, jeetje, wat een luxe heb jij 's nachts met het slapen!! Gabriël flikte het pas met 3½ maand om zolang achter elkaar te slapen!

Nou, morgen hier maar eens de klossen gaan halen.. Begin nou toch echt wel de kriebels te krijgen, hoor.. Wou soms al dat het zover was dat we ons ventje in onze armen kunnen sluiten..
    Vind het zo 'gek' dat er hier al een aantal zitten die al mogen bevallen.. Wat is het allemaal toch ontzettend snel gegaan!

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mare fijn dat alls goed was bij de vk...

Mijnkleine, ooh ben wel heel benieuwd bij jou, hihi. Als ik het zo hoor zou het toch niet al te lang meer duren.. ZOu idd maar even een koffertje inpakken ;)..

Hellen heb je al contact gehad met de ha of gyn?

Jusi wat geweldig dat de kleine man waarschijnlijk al zo snel naar huit toe mag :). En dan lekker genieten :D:D.

Babijtje, wat lekker dat je 's nachts 5 -7 uur achter elkaar kunt slapen. De kleine doet het lekker zeg :D.

Andi, idd spannnd heh dat een aantal al 'mogen'. Vind het ook onwijs snel gegaan. Al heb ik het idee dat ik nog best lang moet :(.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Jusi wat fijn dat die kleine vent het al zo goed doet.

Hier ook zere tepels maar dat is ook alles.

Vandaag dus steeds heen en weer om de bloedsuikers te prikken (straks tegen 14.15 uur voor het laatst)
    Nuchter 4.5 (nog nooit zo laag geweest :D)
    2 uur na mijn ontbijt 5.7 (heel netjes)
    En dan straks 2 uur na mijn warme maaltijd, ben heel benieuwd.

Gisteren de hele dag door krampen gehad dus ik was hoopvol, als het niet zo was dat ik na een paar krampen dan een giga scheet moest laten en het dan weer over was.
    Ben bang dat de krampen in het verkeerde lichaamsdeel plaats vonden;)

Groetjes Anita

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zeker spannend dat sommige van ons al mogen! Kan nie wachten tot het zaterdag is! Dan mag ik ook :D

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ohh mooi Pluk, ziet er goed uit die suikerwaardes :D. Super hoor. Haha beetje jammer dat de krampen aan de verkeerde kant bezig zijn :D:D.

Ooh jeetje Ariel zaterdag 'mag' jij ook al :D

Deel Deze Pagina