Jessica hoe gaat het??? Jusi wat super zeg dat Kenji wrs al donderdag naar huis mag!! Dat is lekker. Veel succes vandaag, komt vast en zeker goed Marije fijn dat bij jou alles goed gaat, nog maar iets meer dan een weekje en dan mag jij ook al. Hellen wat vervelend dat er niets te doen is tegen die dikke voeten, zeker als het zo pijnlijk is is het wel erg lastig lijkt me. En wat de griep betreft, wat Naiobi zegt is misschien wel een goed idee, of je zegt het gewoon persoonlijk tegen iedereen die belt. Maar ik neem aan dat mensen zelf ook kunnen bedenken dat ze niet op kraamvisite komen als ze zich niet lekker voelen. Ariel wat je zegt over borstvoeding is niet helemaal waar, je kindje krijgt door de borstvoeding jouw antistoffen binnen, maar op het moment dat jij geen antistoffen hebt tegen die griep krijgt je kindje die ook niet en kan dus wel ziek worden. Ik denk alleen wel dat er door de gezondheidsraad een weloverwogen keuze gemaakt is wie er wel en wie niet ingeënt gaat worden. Onze kleintjes zijn nog echt te jong voor zo'n vaccinatie, maar met goede hygiënemaatregelen zal het wel los lopen. En Hellen je kan ook nog altijd tegen je bezoek zeggen dat ze niet aan je kindje mogen komen als je er zo bang voor bent. Maar probeer wel te genieten van de komende kraamtijd meis! Ik wil ook borstvoeding gaan geven, ben benieuwd hoe lang, als ik weer ga werken wil ik gaan afkolven zodat hij ten minste een half jaar mijn melk krijgt. Alleen verlies ik nog geen druppel melk nu, dus hopelijk komt het wel op gang. Ik heb ook helemaal geen gevoelige borsten, wel in het begin van de zwangerschap, maar nu absoluut niet. Zou het nog komen? Wow Booky dat is lang 9 maanden, hopelijk lukt het je nu ook. Mare veel plezier bij je moeder en zus! Wonen zij in Duitsland of in Nederland? Torties ja zo'n dagje in bed doet me altijd goed Maar wat je zegt langer dan een paar uur kan ik niet slapen. Ach ja voorbereiding voor straks denk ik maar... Ik hoop voor jou dat je meisje snel gaat komen. Siesje je bent gelukkig al 37 weken, hopelijk komt je kleintje snel, dan ben je van je ongemakken af! Naiobi wat fijn dat je suikerwaardes goed zijn! Wat voor dieet heb je eigenlijk? Ik moet ook minder suikers eten, maar weet niet zo goed wat nou wel en wat niet goed is om te eten. Of heb je speciaal voor jou een dieet gekregen? Oh Slaapzak spannend dus, hopelijk komt je minimeisje ook snel voor jou! Ik heb sinds gisterenavond last van pijnlijke harde buiken, maar niet zoveel hoor, af en toe eentje. Alleen kan ik dan echt niet meer lopen of iets doen. Zouden het indalingsweeën kunnen zijn? Ik ga me klaarmaken, moet om 13.15 uur bij de vk zijn. Tot later!
@Twinkle geen speciaal dieet. mag 2 broodjes in de ochtend en de middag met kaas of vleeswaren. ik houd tussen alle kleine suiker dingen 2 uur tussen... 2 broodjes gehad 2 uur niks en dan 1 glas melk. dan middageten 2 broodjes. dan 2 uur niks en dan een appel.. dan avondeten beetje gebakken aardappeltjes met vlees en groente en optimel yoghurt ( laatste doe ik niet altijd ) Geen snoep /geen ijs/ geen koekjes/ geen frisdrank .. behalve dus de aspartaam dranken fanta/cola/lemon zero. je hoort een halve liter melk te drinken..
@twinkle veel plezier bij de vk.. zei kan waarschijnlijk wel aangeven of het indalingsweeen zijn.. ik heb ook meerdere keren pijn gehad maar kleintje is nog niet ingedaald..
F*CK!! Mijn laptop is gecrashed en daar staat het ontwerp van ons geboortekaartje al helemaal op klaar.. Eigen ontwerp!!! Ik hoop zo dat mijn mannetje m'n bestanden kan redden.. Zit dus nu op zijn laptop maar ARGGHHHHH!!!! Het ontwerp!!! *stresssss* SHIT!! :x :x :x Bij de vk was't trouwens wel helemaal goed. M'n ijzer was ook weer goed(8.1) en mijn bloeddruk was niet lager dan anders(110/60), dus mijn vk wist ook niet waar de duizeligheid vandaan kwam ..
@ twinkle veel plezier bij de verloskundige! hoop dat je beebje inderdaad aan het indalen is! @ Andi Fijn dat alles goed was! duizeligheid kan misschien ook wat moeheid of de warmte zijn? ik heb het inderdaad ook.. maar het gaat zo goed en me ijzer was de vorige keer rond de 30 wk ofzo 7.6 dus de vk vond het met 36 en 37 wk niet eens nodig om nog te prikken soms zie ik wel even sterretjes, maar toch ligt dat hoogstwaarschijnlijk niet aan het ijzer en me bloeddruk is ook lang niet meer zo laag als in het begin.. Hoop dat het goed komt met je kaartje! zou erg zonde van het werk zijn!
Hallooooo!!!! Hier zijn we weer. Net even 12 pagina's terug gelezen, hallo, lekker doorgeluld hier, haha! Ik heb alles dus wel gelezen, maar om nou op alles te reageren haha, dat ken ik niet hoor . Ik heb iig een heel relaxed geslaagd weekendje gehad. Zaterdagochtend zijn we op tijd vertrokken naar Arnhem, daar gezellig terrasje gepakt en wat gegeten en gedronken. Mn vriend heeft nog nieuwe kleren gekocht en ik heb de grote Pip knuffel van m gekregen (die had ik nog niet, de grote Woezel wel). Toen zijn we rond half 3 lekker naar het hotel gegaan in Doorwerth, inchecken en toen buiten lekker zonnen en gaan zwemmen.. 's avonds zijn we gezellig gaan eten in Wageningen! Zondag de dag begonnen met een heerlijk ontbijt, na het ontbijt lekker gaan zwemmen in het binnenzwembad, had wel al de hele tijd menstruatiekrampen en harde buiken, pijngolven, waren dus voorweeën, met zwemmen deed het wel minder pijn. Maar toen we daarna in de kamer waren, ging ik wel 2 uur lang kapot van de pijn.. En ineens was het weer verdwenen! Heb ook nog 10km gefietst richting wageningen, daar terrasje gepakt en ijsje gegeten enzo, en toen weer 10km terug. 's avonds weer lekker uit eten geweest bij de Italiaan. Toen nog even beetje gedobberd voordat we gingen slapen.. Maandagmorgen weer lekker ontbijtje op, en naar Ouwehands dierenpark! Was allemaal super gezellig. Genoten van de omgeving en vooral van elkaar.. We hebben ontzettend veel gelachen, en gepraat over straks! En over elkaar. Hij heeft echt de liefste dingen tegen me gezegd, kon het ook met moeite droog houden! Maar echt jeetje, wat ik hou ik veel van m zeg, en van die kleine in mn buik.. Het was zo geslaagd, dat mn vriend het alweer had over weer een weekendje weg, maar dan met de kleine in december ofzo. Nu ben ik een beetje aan het wassen.. Had vanmorgen weer voorweeën. En moest eigenlijk naar de VK om 09.10, maar voelde me echt even niet lekker! Ik bellen naar het gewone nummer, neemt er dus gewoon niemand op, een uur lang. Pffff! Nou doeiii!!!!!! Gelukkig hier geen slechte berichten. En er zijn geen baby's meer geboren. Al lees ik dat het bij Jessica miss wel begonnen is? Spannend.. Nou ik pak het vanaf hier weer op! Liefs
Twinkle, dat je nu nog niks aan je borsten voelt is echt niet erg hoor. De vorige zwangerschap heb ik ook niks aan mijn borsten gemerkt. En na de bevalling ging het meteen als een speer. Toen begon het gedonder pas met doorlekken e.d. Als Mats aanhapte en hij liet daarna weer los spoot het er echt letterlijk uit. Dus ik zal me nu niet te druk maken... En die 9 maanden had ik zelf ook NOOIT verwacht hoor. Maar het liep zo lekker en ook het kolven ging goed dus ik had geluk . Veel plezier bij de vk! Ohh nee toch Andi wat sh*t . Hoop dat je mannetje de bestanden van het kaartje er nog af kan halen. Balen zeg! Eerised, klinkt als een leuk en geslaagd weekend! Wauw lekker veel gedaan hoor!! Slaapzak, ik hoop dat jullie de kleine HEEL SNEL vast mogen houden en lekker van haar mogen gaan genieten.
Op de site van RTL nieuws en daarna op die van het RIVM... En die antistoffen in de BV worden toch pas aangemaakt als je zelf besmet bent. Wie zegt niet dat het kindje sneller ziek wordt dan dat je die stoffen aanmaakt? Ik blijf het een eng verhaal vinden. Misschien komt het omdat ik 12 jaar op dit kindje heb moeten wachten dat ik overbezorgd reageer...dat kan zijn, maar ik kan er ook niets aan doen dat ik er een heel vervelend gevoel bij heb. En ik hou nog steeds een slag om de arm v.w.b. een kraamfeest. Ik zou de geboorte graag groots vieren..maar wél pas als het veilig is. Mja..wurm gaat na mijn verlof ook naar het KDV..4 dagen per week..dus besmettingskans is er plenty Jusi: sterkte meid..gaat helemaal goedkomen! Torties: geduld is een schone zaak he. Ik hoop, dat je niet meer zo lang hoeft te wachten hoor! Naiobi: heh..wel fijn om te weten dat je dieet goed werkt! Slaapzak: dikke knuffel meid. Ik heb geen rommelende buik, maar van slecht slapen weet ik inmiddels ook álles. Dus mijn steun heb je... Twinkle: harde buiken hmm..hoe was het bij de VK? Andi..nee he! Ik hoop dat het ontwerp gered kan worden zeg. Moet er niet aan denken.... Wel fijn dat je check weer helemaal goed was. Wel vervelend dat ze geen oorzaak wist voor je duizeligheid. Eerised..wat fijn dat je zo'n goed weekend had. Voel je je nu weer wat beter? En wat is het stil rond Jessica..ik zou er toch bijna wat van gaan denken. Jullie niet??? Hier loop ik kreupel..vannacht met omdraaien ( ik plak vast aan mijn bed door mijn vochtbestendige molton) iets lekker uit zijn verband gerukt daarbinnen, dus ik heb het even niet zo best nu. Ach..... Nog 4,5 week ..hoop ik
Jammer dat ze buddy is van Jocruella en Babijtje, die zijn nu natuurlijk allebei net bevallen... O ja ik ben ook buddy van Torties nu, zou iemand dat op de lijst kunnen zetten?
Nou dat is nog eens goed nieuws en een leuk verjaardagscadeau voor Kylian Eerised, wat een heerlijk weekend zeg, wij willen ook ergens in jan of feb (liefst met mijn verjaardag) lekker weg met de kids. Hellen, tja die tacokuch, ellendig is dat want je wilt je kleintje voor alles beschermen alleen kan dat niet altijd. En om jezelf en je gezin nu voor een paar weken op te sluiten gaat ook weer zo moeilijk. Andi ik F*ck gewoon even lekker met je mee want dat is niet leuk, die stomme dingen crashen ook altijd op tijdstippen :x Naiobi, wat fijn dat het dieet goed aanslaag zeg en nog fijner dat je dan niet meer elke dag hoeft te prikken, kan me voorstellen dat je vingers helemaal beurs zijn. Wat betreft bv, ik begin er dus niet aan (met Kylian ook niet gedaan) ten eerste ben ik daar een te stresskip voor, dus ik denk niet dat ik mijn kind daar al een plezier mee doe. Ten tweede hou ik er toch altijd rekening mee dat de MS zo weer kan aanvallen en dat ik aan de medicijnen moet. Zo hier is het schooljaar weer begonnen en ik heb net mr K naar de peuterspeelzaal gebracht, tot zijn grote vreugde, wilde eigenlijk boven alles poetsen maar dat mocht van manlief niet, dus heb ik heerlijk 2 uurtjes voor mijzelf. Ga ik zo lekker even scrappen achter de computer. Groetjes Anita
@ Hellen. Wat kut weer zeg, ik hoop echt dat jouw kleintje zich gelijk aandiend met 37 weken! Het gaat, ik voelde me een half uur geleden nog goed, en nu rommelt het weer in mn buik.. Licht in mn hoofd en ineens heel erg aan de dunne! (sorry) Weet wel dat het flink rommelt bij mij de laatste daagjes. Hopelijk blijft dat niet weken zo door gaan..
Ja ik ben ook heel benieuwd naar Jessica..... Denk ook idd dat ze of bezig is of bevallen is..... SPANNEND!! Mats gaat hier morgen ook weer naar het kdv, na 3 weken 'vakantie'. Naja hopen dat er geen zieke kindjes zijn. En vanavond gaan we naar een camping.... En we zijn ook in de winkel geweest vandaag... Tja ik ben ook wel erg bezorgd als het om mijn kindje(s) gaat, maar ik ga me niet opsluiten hooor...
Hier rommelt het ook lekker en niet alleen de darmen De kat komt ook ineens heeeeeel veeeeeel bij me zitten dus ik weet niet wat die ineens heeft....
Pluk, dan zou ik idd ook niet aan bv beginnen. En wat je zegt een moeder in de stress is voor het kindje ook helemaal niks en voor jezelf ook zeker niet. En gelukkig worden ze allemaal groot (ik tenminste wel ). Eerised, hoop ook voor je dat het geen weken duurt. Wel spannend hoor!
Ik ga me ook niet opsluiten, heb wel zo'n flesje van die desinfecterende zeep op tafel staan straks. Je weet wel van dat spul waarbij je je handen niet hoeft te wassen. Maar zonder Mexicaanse griep had ik dat ook al....
Ik denk ook dat Jessica aan het bevallen is. Ze is ook niet meer op het forum geweest sinds dat ene berichtje! @ Pluk.. Lekker doen hoor, heerlijk.. Wij willen zoiezo vaker weg gaan, omdat we het echt van de weekeinden moeten hebben zeg maar! Vond het zeer relaxed, nog even genieten van elkaar, en dan is het zo onwerkelijk joh dat de kleine aankomende dinsdag al gewoon mag komen maar dat het ook nog 6 weken kan duren.. How, die onzekerheid :s
Hellen hier rommelt er nog niks hoor . Bij jou ook niet? Wel is de kleine nu wakker en stuiterd het lekker de buik door :d.