Ja dat hadden wij bij Mats idd ook, haha. Een flesje boven en beneden. Dat gebruikte de kraamhulp idd sowieso.
Zeg Eerised wil jij niet van die slechte dingen zeggen Hier kan het ook nog 5,5 week duren, maar hoop het toch echt niet hoor!
Ik vind het sowieso wel fris als mensen ff hun handen wassen voordat ze aan een baby zitten. Wie weet of iedereen wel ze handen wast na een toiletbezoek of na niesen of hoesten in je handen. Vind dat dus sowieso al een beetje smerig.
OOh en hier duurt het gewoon nog 2,5 week voordat de kleine mag komen. En met een beetje pech nog 7,5 week
Hihi ik weet bijv. van me schoonvader dat ie ze handen niet wast na toilet bezoek. Hij niest ook altijd in zo'n smerige katoenen zakdoek die die daarna weer lekker in ze broek propt Dus vandaar dat iedereen maar gewoon ze handen moet ontsmetten
@ Ariel.. Ik hoop het ook! Mijn beeb mag dinsdag komen. Ben benieuwd.. Mn vriend gaat ook waarsch. maandag al dichtbij rijden, hij vind al dat gerommel maar niks, hij dacht zondag ook dat het begonnen was omdat ik volop zat te puffen en echt lag te draaien van de pijn in bed.. Maar het ging wel weer weg, maar nu had ik vanmorgen weer pijn en veel gerommel. En nu neemt hij maar het zekere voor het onzekere! Want hij wil het absoluut niet missen natuurlijk, en hij wil er voor de 100% voor me zijn met de bevalling. Vandaag heeft hij ook een ritje achterhoek, omdat hij natuurlijk een kort weekje heeft deze week is ie deze week ook in de buurt.. Dus de komende weken is mn hub lekker in de buurt!
Iewwww..Ariel..die schoonpa is niet fris! Tja..wurm mag van mij ook wel komen zodra het ook "mag". Maar zeker niet eerder, want mijn ouders zitten tot de dag zelf in Schotland en ze hebben er zelf al meer de zenuwen over dan ik Bovendien zit ik dan bij Lief en dat zou betekenen dat ik in Deventer zou moeten bevallen. Liever doe ik het hier in de buurt...want een eind terugrijden als je net bent bevallen lijkt me geen succes.
Misschien dat julle het leuk vinden voor de eerste foto van je beebje. Bij www.pixum.nl kan je een gratis Megaposter van 30cm bestellen. Je betaalt geloof ik alleen verzendkosten en als je nieuwe klant bent kan je ook nog 25 gratis foto's van 10x15 bestellen. Code voor de poster is 4ed8c-bdced-4cd2a
@ Ariel, haha ja sorry! maar als je het zo zegt duurt het lang he 5.5 week, maar het is wel de waarheid haha. Maar hoop het niet natuurlijk.. En dat sommige mensen hun handen niet wassen vind ik echt smerig. Bleeehhh! En dan bij mijn ukje in de buurt komen.. Iehl
Lekker hoor Eerised dat je mannetje in de buurt is. Dan komt ie ook gewoon iedere dag naar huis neem ik aan?
inderdaad heel erg spannend van Jessica.. ben zo benieuwd! @ vieze mensen.. iedereen die bij beebje in de buurt wil komen moet eerst grondig ontsmet worden daar zorgt manlief wel voor gelukkig!
Ik denk het wel Ariel. Hij is iig niet verder dan 4.5 uur rijden bij ons vandaan! @ Torties, ja idd. Logisch hoor, al die vieze stront-bacteriën enzo. Dat mensen dat zelf niet vies vinden dat ze hun handen niet wassen..
Nou meid dat kom je toch lekker op de kamer van ikbenhetmaar en mij liggen (hebben we al besproken) daar in Deventer Groetjes anita