September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @ariel ieh bah ... ik heb al een extra pompje met desinfecterende zeep in huis gehaald voor de kraamvisite..

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Eerised..je ziet er geweldig uit, meid!@

Hier weer even spanning en sensatie..geheel onverwacht belde de makelaar: er komen donderdagmiddag kijkers voor mijn huis! Net nu ik mijn nestje bijna af heb. Ik die mijn best niet meer zo hysterisch te worden als vorige keer. De teleurstelling was zo groot toen. Maar..nieuwe ronde = nieuwe kansen!

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Spannend Hellen! Hoop voor je dat het deze keer wat word!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh Hellen, hier gaan de duimen overuren draaien hoor donderdag!!!

5. @ Hellen.. Spannend!!!!! Ik duim voor je.

@ Hellen & Booky Dankje Dankje ;)..

Pfff, ik heb weer last van harde buiken, menstruatiekrampen en pijn in mn rug met pijngolven in mn buik van 40 seconden lang!
    Nu alweer 5x in 30min!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hellen ooh ga voor je duimen meis!!

@eerised je maakt het wel spannend

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm als het aanhoud maar even de vk bellen Eerised!

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja ik zou ook even bellen eerised!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ik zou denk ik ook voor de zekerheid even bellen Eerised. Zeker als het zo blijft aanhouden en met die regelmaat.

10. Nou, het is nu alweer 15min weg.. Nog wel die menstruatiekrampen!
    Dus ik weet het niet..

11. Femya

Femya Niet meer actief

Ons mannetje is ingedaald :), hij kan nog verder, maar het bgein is er. Dus ik heb inderdaad indalingsweeën gehad.

Voor de mama's onder ons, zijn indalingsweeën te vergelijken met de echte weeën straks? (Alleen dan 100x erger neem ik aan) Of lijken ze er niet op?

Andi wat ontzettend klote zeg!!!!! Jeetje ik hoop dat je man het nog kan redden!

Eerised wat een super weekend hebben jullie gehad, klinkt erg romantisch en leuk! Fijn dat jullie zo naar elkaar toe groeien in deze tijd.

Hellen ik kan het me ook voorstellen hoor dat je zo bezorgd bent, alles voor je kindje waar je zolang naar hebt verlangd. Overleg je angsten anders met je gynaecoloog, of met de kraamzorg.
    Wat je zegt klopt ook hoor dat je eerst zelf de antistoffen moet aanmaken voordat je ze kan doorgeven via de borstvoeding. Maar probeer je echt niet te veel zorgen te maken omdat het een milde griep is, vandaag kreeg ik een folder van de vk mee en daar stond ook al in dat het gewoon een milde griep is.
    Heeft het RIVM (mijn werkgever ;)) trouwens geen informatie nummer? Anders bel je daar eens naar toe, zij kunnen je vast alle info geven die je nodig hebt. Oh ik heb even voor je gekeken, dit nummer kun je bellen: 0800-1100.

En verder ben ik het weer vergeten...

12. Femya

Femya Niet meer actief

Thanx, daar kan ik wel wat mee :)

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    DANK Twinkle!
    En fijn dat jullie check weer okee was!

14. Femya

Femya Niet meer actief

Oke Booky dat stelt me weer gerust dat het ook pas na de bevalling op gang kan komen.

Hellen oh dat is toch wel spannend, ik duim heel hard voor je dat deze mensen DE kopers zullen zijn!!

Eerised dat klinkt spannend zeg, ben benieuwd of het door gaat zetten bij jou. Hoewel de kleine nog wel even mag blijven zitten...

Mijn bloeddruk was 110/60, deze daalt de laatste weken een beetje, hij was nooit hoog, maar nu wordt ie echt minder, is dat normaal eigenlijk?

15. @ Twinkle.. Is het zeker!
    Ik ga toch maar even bellen straks, eerst ff douchen.
    Want ik hou krampen en een raar gevoel!

Dinsdag mag de kleine wel komen van mij..

16. Hi daar!

Ik ben 19 - 09 - 2009 uitgerekend!
    Eigenlijk de 22e; op mijn eigen verjaardag! Maar de laatste echo wees er toch op dat hij eerder komt.

We verwachten zelf dat hij met 38 weken al komt, dus dat is over +/- 3 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is mijn eerste! Mega spannend!
    Wij gaan een badbevalling doen! En jullie?

hugx m

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ben ik ook weer ff

Hier gaat alles verder ook goed, heb gisteren ook de hele middag beetje last van krampen gehad, heeft niet doorgezet, dus misschien is ze ingedaald ofzo, vind het wel raar, want bij mano heb ik echt helemaal niks gevoeld.

Ben vandaag ook bij de vk geweest en alles was weer goed, weeg nu 96 kilo, dus ben nog steeds 3 kilo lichter dan normaal.

Verder gaat alles goed, mano was gisteren jarig, hij is alweer 2 geworden, gaat snel joh :D Weer heleboel kado's gehad.

18. Femya

Femya Niet meer actief

Ariel en Torties ik heb jullie op de buddylijst gezet.

Welkom mama Maaike, is het je eerste kindje? Leuk een badbevalling, ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van zo'n bevalling!

Joyce nog van harte met de verjaardag Manolito! Wat goed dat je niet bent aangekomen zeg! Ik hoopte er ook op, maar goed, tot nu toe is de schade 8 kilo en dat is ook nog te doen :D

Ik ga eens een begin maken aan het hemeltje maken, hopelijk lukt het...

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @pluk; wat een leuke traktatie zeg!! En verantwoord he ;)

@Jessica; tjee wat spannend

@Jusi; ooooooooooooh heerlijk dat je vandaag lekker lang bij je kleine vent mag zijn

@Twinkle; tijdens mijn zwangerschap had ik ook geen last van zere borsten of lekken. nu de kleine er is, loopt de borstvoeding als een tierelier, dus zal bij jou ook goed komen.

@Andi; is je laptop al weer in orde??

@Eerised; ow heerlijk zeg dat weekendje.

@Hellen; oooeeeh spannend donderdag! Ga voor je duimen hoor!!

Ik heb nog geen sms gehad van Jessica, maar kan natuurlijk goed dat ze aan het puffen is!! Op het moment dat ze mij laat weten dat ze bevallen is, zal ik het hier natuurlijk zo snel mogelijk door geven!

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    JEETJE! Stelletje lulkouzen! Ik ga ff uit pure frustratie omdat m'n internet d'r ook nog eens mee kapte, slapen, en ik kan zo 5 pagina's bijlezen! :p

Babijtje, nee, laptop doet 't niet, manlief gaat d'r vanavond naar kijken.. *zucht*

Twinkle, fijn dat je ventje aan het indalen is!

Ben zo benieuwd naar Jessica.. D'r staat ook nog niks op d'r Hyves..

Deel Deze Pagina