hallo dames jeetje alweer 5 babietjes geboren.....super man. Opvallend dat het allemaal jongetjes zijn.....leuk. Allen gefeliciteerd!!!! Jessica en man van harte met jullie kleine kadir, leuke naam. Hoe ver was Jessica eigenlijk, ook te vroeg of valt het wel mee?? Jocruella: wat een heerlijk ventje zeg, wauwie.......en wat handig die kussen, echt super handig om je babietje zo op te leggen!!! Hmmm..... Ben vandaag wezen winkelen voor de kleine, had weinig kleertjes vn maat 50/56, wat ie meteen aan kan. Ben echt helemaal kapot. Kan echt weinig nu. Echt veel last van harde buiken, menstruatiepijn en soort van weeen.....heb nooit gebeld naar vk maar vandaag bijna wel gedaAn, ben benieuwd of ik ook wat ontsluiting heb, zou goed mogelijk zijn maar kan niet zo tegen toucheren!!! Mijn kleine is al vanaf 32 weken goed ingedaald dus ben echt benieuwd!!!
eerised: ik zou zeggen voor je gemoedsrust sowieso bellen anders kan je toch niet slapen of tot rust komen!
@ Jocruella.. Wat een Schatje! Bij mij is het ook aan het rommelen zoals je kan lezen hier. Ik zal je morgen ff terug krabbelen hoor. Tis beetje warboel bij mij in mn hoofd nu.. Even mn vluchtkoffertje maar pakken straks!
Nou, ehm het kan door het voelen komen.. Maar het kan ook de slijmprop zijn! Mocht het hierbij blijven is er niks aan de hand. Maar als het bloeden niet stopt, of als ik weer pijnlijke krampen krijg, moet ik direct weer bellen, ook vannacht.. Nou, ga nu bij mn vent op de bank liggen, even ontspannen! Want zul je net zien dat ik met 41 weken nog zwanger ben.. En dan loop ik mezelf gek te maken nu al! Liefs
Klinkt als je slijmprop, maar je kan beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig natuurlijk!
Haha Eerised dat zou wat zijn zeg.. Dat je met 41 weken nog zwanger bent.... Nee joh jij hebt vast binnenkort de kleine in je handen .
Als je door zou lopen tot 41 weken heb ik heel veel medelijden met je! Maar theoritisch gezien zou dit zeker mogelijk kunnen zijn. Maar daar gaan we niet van uit hoor
Jessica, gefeliciteerd meis!!! Ben je dus idd aan het bevallen geslagen!! Hahahaha Ik ga je erbij zetten op de lijst! Da's mannetje nummer 5! Waar blijven de meiden? Eerised, jeetje, wat spannend meis!! Ik hou m'n mobiel bij de hand, hoor.. Denk wel dat jij eerder dan mij bevalt, hoor!!
Jaaa Jessica en Mehmet van harte gefeliciteerd met jullie zoon Kadir! Wat snel gegaan zeg, super Goh wat zijn de septemberjongens snel! Mare en Booky de kans is groot dat ik ook nog tot oktober moet wachten hoor, ik ben pas 27 september uitgerekend... Oh Eerised ik kan me voorstellen dat je een beetje van slag bent nu, hopelijk kan je goed slapen vanacht, of zet het door en ben je ineens mama... Erg spannend allemaal! Hoe gaat het met je neefje? Jocruella wat geweldig dat jullie thuis zijn! Mooie foto van jou en Damian, heel lief! Dikke knuffel voor jou en je knappe mannetje. Andi gelukkig dat je harde schijf gered is, pfff wat een opluchting zeg Vrienden van ons zijn net op bezoek geweest, we hebben lekker gegeten met z'n viertjes en na het eten kregen we allemaal cadeautjes, een verwenpakketje voor mij met maskertjes enzo en voor de baby hele leuke cadeautjes, sokjes, rompertjes en een hele leuke knuffel van een olifant. Zo lief om die cadeautjes te krijgen En nu is het bedtijd, slaap lekker allemaal! Hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust.
't Is weer spannend hier... vind ik.. Ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat Eerised.. Ik hou m'n mobiel wel in de gaten.. Zo, Twinkle, ben idd erg blij dat m'n harde schijf het nog wel gewoon doet! D'r schijnt nu wel wat met m'n ramgeheugen te zijn, maar dat lost hub wel op. Zal mij benieuwen of't 'm gaat lukken de laptop aan de praat te krijgen.. Hier vanavond trouwens ons bed op klossen gezet.. Ik was even vergeten hoe hoog dat was..
@ Andi.. Haha we gaan het zien! Ik denk dat ik niet voor een meisje ga zorgen, ik denk dat er een jongetje in mn buik woont haha. Ben benieuwd hoor, ik sms je mocht het gebeuren haha. @ JESSICA GEFELICITEERD.. Zo, nu even lekker proberen te slapen, tot morgenochtend.. Liefs
Haha dat lijkt me ook heel erg hoog, ik vind ons bed van 60 cm al hoog... Oh ja Eerised jij weet het nog niet he, spannend, ik ben benieuwd of je gelijk hebt. Tot morgen!
Ben benieuwd hoor Eerised wat jij op de wereld gaat zetten! Ik denk een meisje, maar ja, da's ook maar een idee! Lekker slapen! (Of niet? ) Nou, ik kruip, uhm.. klim, mijn bedje ook maar eens in
Jeeeeej..alweer ene baby erbij! Gefeliciteerd Jessica. Het blijken inderdaad jongetjes te zijn die haast hebben Wie o wie gaat de eer voor de meisjes redden??? Mare: ik ben ook wel es bang dat het oktober gaat worden..... Jocruella: wat fijn dat alles zo lekker gaat. Leuke foto ook! Eerised: wat spannend.....hoe is het nu dan???
Jessica en Mehmet, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!! @ Andi, fijn dat je het ontwerp van de geboortekaart niet verdwenen is. @ Jocruella, wat fijn dat Damien onverwacht thuis is gekomen zaterdag en dat het goed met jullie gaaat. En wat een lieve foto!!!!!!! @ ladymoi, spannend, heb je nog gebeld? @ eerised, ook spannend!! Ben ook benieuwd wie de eerste dame op de wereld gaat zetten