Misschien zijn het zenuwen, lig in ieder geval alleen maar te draaien in bed. Word er gek van! Ga het nu wel weer even proberen, want Rosalie word wel gewoon weer om 7 uur wakker!
Denk dat het voor jouw ook slim is om weer te slapen aangezien Rosalie zo vroeg wakker wordt Hier beweegt de dame heel goed dat ik gewoon pijn aan mijn ribben heb zeg.
Zo, er zijn alweer wat nachtbrakers geweest hier.. Bij mij zet er niks door hoor, hou wel die erge menstruatiekrampen, heb nog wel bloed gehad met plassen, maar minimaal! Het was net weer weg. Ben wel zeer onrustig, ken niet slapen.. Sliep pas om half 1, en toen lag ik klaar wakker om 4uur, toen om 10 over 5 maar uit bed, mn vriend is om half 6 weg gegaan, en ik heb net 2 boterhammen met hagelslag op! Ga zo wel weer proberen wat te slapen... want 3.5uur slapen is natuurlijk een beetje weinig, dan val ik vanmiddag om haha! Heb gister wat spulletjes gepakt voor mn 'vluchttas' (wat een stomme naam eigenlijk, mn vriend vond het ook al) Vandaag het bed gelijk omhoog zetten, ondersteek regelen. En alles regelen wat ik van de week op mn gemakkie wou doen. Mócht het doorzetten wil ik alles geregeld hebben. En anders is het allemaal gewoon al gedaan. Gister lag ik bijna te huilen in bed, omdat ik het zo gek vind dat gerommel, hoe lang nog? etc etc.. Ben zo benieuwd, en ben dat gerommel nu al zat. En ik weet dat het nog wééken kan duren.. Bah!! Zo, ik heb mn verhaal even gedaan, hopelijk liggen jullie wel gewoon te slapen. Tot strakjes! Liefs
ppppfffff jij naar bed ...en ik sta maar weer op.... dat gerommel in me buik...kan er gewoon niet van slapen maar het zet maar niet door.... dussss om 5 uur maar besloten om 6 uur op te staan...na 5 x op staan voor pijn en toilet wat onzinnig lijkt iedere keer..dan weer voor drinken en dan weer om wat te lopen... m'n lichaam voelt zich op..wilt rust maar krijgt het maar niet... ach ja ga ik dadelijk maar weer dutten... hihi stom he en om voor te stellen dat ik al vanaf 33 weken rond loop met een rijpe BM enzo en dat ze me iedere keer bijna daar hield en die weeen...en nu blijft het zo maar door gaan.... al die drama .... @ eerised...uuuhhhhuuuhhh ik hoop dat het door zet voor je...
@ eerised : Ik heb precies zo'n zelfde nacht achter de rug! echt vervelend! En vooral met de hitte van de komende twee dagen in het vooruitzicht zal het slapen er niet veel beter op worden. Heb vannacht ook echt uren van die voorweeën gehad.
Goedemorgen, Nou ja goed... Viel gister om 4.30 pas in slaap en om 5.30 ging de wekker van me mannetje weer. Rosalie had zoiets van nou ja dit is een goed moment om te poepen en wilde daarna ook niet meer slapen...Dus mijn luikjes vallen ongeveer dicht en krijg vandaag ook niet echt de kans om te gaan liggen. Want Rosalie is vandaag de hele dag thuis.... POEH!!!
oei meiden, wat een vervelende slaapverhalen, of eigenlijk wakker-ligverhalen. ik heb wel heel veel wakker gelegen maar dat ben ik inmiiddels wel gewend eigenlijk. ik kan mij voorstellen dat het voor al die meiden waar het al rommelt echt spannend is, voor mij is het juist zo zenuwslopend dat het nog zo lang gaat duren... hier nog niet eens echte indalingsweeen. maarja we zien wel vanmiddag ga ik weer richting nederland en ben wel benieuwd hoe het huisje er nu uitziet.
Stelletje nachtbrakers, ik heb ook alleen maar geslapen van 2 tot half 6. Vanmorgen naar de huisarts geweest om te kijken of ik een blaasontsteking heb, dat is gelukkig niet zo. De harde buiken komen dus door het indalen. Mare ik hoop dat het al goed opgeschoten is n jullie huis! Meiden met rommelende buiken hopelijk kunnen jullie toch nog goed uitrusten voordat het echt gaat beginnen. Ariel veel sterkte vandaag, ik hoop voor je dat Rosalie nog een middagdutje gaat doen, kan je naast haar gaan liggen. Ik ga nu ook een poging doen om te slapen, maar en bang dat het niet meer gaat lukken.
Och meiden wat een kl*te nachten . Ariel, slaapt Rosalie tussen de middag niet nog een paar uurtjes?? (zal wel niet met dit warme weer ). Sterkte! Jeetje Slaapzak kan me voorstellen dat het een ware uitputtingsslag is voor je lichaam. Hoop dat het gerommel nu eens even heel snel door gaat zetten. Eerised, ik hoop ook heel erg voor jou dat jullie je kindje snel bij je hebben. Idd irritant dat het ook nog een aantal weken zou kunnen duren (maar daar gaan we NIET vanuit ). Nou hier heerlijk geslapen.... Mannetje kwam om half 2 thuis, lukte iets niet op het werk . Maar die heb ik verder helemaal niet meer gehoord. Vandaag mocht ik uitslapen, Mats ging naar het kdv.... Nou de hond heeft volgens mij de mexicaanse griep . Bookyman had hem gisteren om 1.30 uur nog uitgelaten. En vanochtend om half acht lag er in de woonkamer in plas diarree en in de bijkeuken en scheur allemaal plassen poep en spuug . Dus hij alles opruimen beneden en ik Mats klaarmaken. Arme hond.... Het was ook flink veel, want het is een behoorlijk grote hond (witte herder). Naja vandaag maar goed in de gaten houden dat ie voldoende vocht binnen krijgt en houdt..
Rosalie slaapt nog wel tussen de middag alleen niet echt bijzonder veel inderdaad met dit weer. Dus hoop dat ik nog een uurtje kan pakken straks. Al ben ik daar waarschijnlijk nog moeier van dan nu....
Ja idd vaak wordt je daar nog brakker van... Hmm ik zit nog even te twijfelen of ik zo nog even ga babyshoppen. Is wel erg aantrekkelijk zo zonder Mats . En ik heb eigenlijk nog helemaal niet geshopt voor de beeb..... En nu is het nog redelijk koel.....
Oh Booky wat zielig voor de hond. Hopelijk drinkt hij wel goed vandaag. En jij hebt gelukkig wel goed geslapen!
Haha ja toen ik het zo aan het typen was dacht ik ook... SHOPPEN!!! Op jacht naar mandjes en een aankleedkussen(hoes) in het zilver. Vandaag komt als het goed is ook de muursticker dus dan kan het kamertje helemaal klaar worden gemaakt .
Ja dat arme beest heeft zich echt niet lekker gevoeld. Hij voelt zich dan ook heel schuldig als je beneden komt, arm dier .
WHOEHOE de muursticker werd net bezorgd . Wij plakken hem op een canvasdoek ben benieuwd... Haha kon in mijn charmante ochtenjas de deur open doen .
goedemorgen nachtbrakers( en booky hihi) hier ook heerlijk geslapen in vergelijking met julllie.. wel een paar x wakker geweest maar ik kom gelukkig goed aan mijn slaap.. @jessica gefeliciteerd met jullie zoontje!!!! @jocruella lekker genieten meid met zn 3tjes! en wat een heerlijke foto! jullie stralen! @andi gelukkig dat je kaartje er nog is! vanmiddag naar de vk.. ben benieuwd want ben weer mega veel aangekomen! ik ga nu maar gauw beginnen met het huishouden voordat het zo warm word.. eind van de middag komen mijn vriendinnen mijn buik gipsen en vanavond een oriflame party... gezellie!!!