Goedemorgen! Jeetje, wat hebben er een hoop meiden slecht geslapen, zeg!! Hier geen last an gehad.. Ik mocht zelfs uitslapen, want ik hoorde Gabriël pas om kwart voor 10! Meneer zit hier nu zijn derde boterham weg te werken en ik ook en jeetje wat is het al warm hier!! Zit inmiddels ook weer op m'n eigen laptop. Joepie!
Is er toevallig nog iemand die ik blij kan maken met groene babyschoentjes maatje 18? Marktplaats.nl > Groene babyschoentjes, maat 18! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes En twee hoofdeindovertrekjes voor de wieg met lakentje voor een meisje? Het ligt hier maar stil bij mij en ik geraak het niet kwijt! Marktplaats.nl > 2 Hoofdeindovertrekjes en een bijpassend lakentje - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Nou de meeste hebben dus een klote nacht achter de rug.. Pff inclusief Booky dr hond!! Ik kan alleen maar zeggen dat ik knetter gek word, heb nog geslapen van kwart over 7 tot kwart over 10. Nu even wat eten.. Heb nog steeds flinke menstruatiekrampen, last van mn rug en diaree ! Maar niks wat doorzet ofzo. Ben een beetje chaggo. :x En dan is het ook nog is super warm en is iedereen aan het werk en heb ik geen auto voor de deur staan vandaag dus ken ik nergens heen. Sorry voor het klagen.. Zal zo wat vrolijker terug komen
Jessica en man gefeliciteerd met jullie zoon Hier mogen we aan het einde vna de middag weer naar de gyn, ben benieuwd wat er nu weer is, de kleine meid is al 2 dagen heel rustig, heb haar vannacht nog wel gevoelt en vanmorgen een heel klein stootje maar nu al een hele tijd niets. Zou ze dan nu toch te weinig ruimte hebben? (net weer een klein kikje gelukkig). Mijn ouders zijn met de boot onderweg en komen vanmiddag weer aan op het thuishonk (toch wel weer fijn na 4 maanden varen). Kylian zit tv te kijken omdat het achter het huis nu een en al zon is en hij snel verbrand en ik heb nieuw beddegoed uitgewassen wat nu lekker te drogen hangt. Ik heb alleen al vanaf vannacht een uurtje of 3 een zere rug, een constante pijn, zal wel komen omdat ik met die zere heup ook niet zo heel recht meer loop. Eens kijken of de gyn er nog een oplossing voor weet, zo niet moet hij maar contact opnemen met mijn neurologe misschien dat zij hem kan overtuigen dat het zo niet kan. Groetjes Anita
diaree... ik hoorde gister op de cursus dat dat ook 9 van de 10x gebeurd net voordat je mag gaan bevallen!!!
Bah kwam net beneden. Weer 2 grote plassen diarree in de bijkeuken. Arm beest. Verder wel vrolijk, maar WAT EEN LUCHT......
Jessica en Mehmet, enorm gefeliciteerd met jullie zoon! Sorry, verder even een beetje ego... Een van de honden is net terug van de dierenarts en blijkt LAP te hebben, een vorm van ED (elleboog dyslapsie). Die moet volgende week vrijdag geopereerd worden en de prognose is niet al te best. Verder rommelt het hier al 4 dagen énorm, ook met regelmaat maar er zet niks door. Heb het dus (incl de 32 graden en de 37 die ze hier in het zuiden voor morgen gemeld hebben) even gehad. Heb wel globaal doorgelezen maar niet de puf om op alles te reageren. Zit constant met harde buiken en krampen.. Nu ook nog aan de dunne (na een paar weken verstopping wel een opluchting trouwens) dus ik schipper maar wat van bed, naar bad, naar wc.. Zal zodra het beter gaat weer netjes reageren.. Sorry dames! Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!
Vlak voor Kylian's bevalling begon heb ik me ook helemaal leeg gesch*ten dus dames er is nog hoop Hier na 4 dagen krampen en scheten eindelijk ontlasting, mama helemaal blij, totdat ik door wilde trekken. Nou die drol verplaatste zich geen mm, toen die eindelijk wel het ruime sop verkoos verstopte die de boel ook nog eens:x Bah wat een smeerzooi om vrij te krijgen(gelukkig is het wel gelukt). Dit is me in mijn loopbaan van darmproblemen nog nooit overkomen. Kun je beter diaree hebben, spoelt wat makkelijker door. Voor de rest houden we het hier ook rustig, in de tuin staat het kwik nu (in de felle zon) op 33 graden en dan hebben we morgen nog voor de boeg (zal het wel een stuk benauwder zijn). Groetjes Anita
@ Jessica van harte meid, met de geboorte van jullie zoontje! Geniet lekker met zijn 5-en Veel meiden een rotnacht gehad zeg.. viel bij mij wel mee gelukkig.. gisteravond had ik even goede hoop dat de kleine meid van plan was te komen, 3 weeen in een half uur, goed opkomend en weer wegzakkend.. maar daarna weer stil, dus helaas 8) ik ga lekker ff met mannetje (is vandaag vrij) en de hond naar buiten, daarna strijken en mannetje dwijlen, tis maar waar je zin in hebt met dit weer, maar goed moet toch gebeuren!
Meiden, die beebs houden ons nu al voor de gek! Flink gerommel overal maar er komt maar niks. Ik had net met douchen 2 flinke harde buiken, en behoorlijke pijngolven maarja, daar blijft het dan ook bij.. Het moet een uur lang aanhouden, dan moet ik bellen.. @ Mijnkleine.. Nou dat klinkt ook wel spannend hoor! En al bijna 37 weken.. @ Torties ik had het zondag 3 uur lang, onregelmatige weeën, en dacht ook even: zal toch niet? nu ben ik 3 rommelende dagen verder, en nog steeds niks.. Allemaal afwachten, daar word je toch gek van?!?! @ Booky.. Kus voor je hond, vind het altijd zo zielig als die beessies ziek zijn! Jack Russeltje bij mn moeder ook vorige week, schijten overgeven en rillen joh, liggend zn ontlasting laten lopen.. Zo ziek was hij! Maar nu is hij weer beter. Dus een kus voor je hond en beterschap Ik ga zo even elastiekjes, tandpasta, extra tandenborstel, shampoo, deo en slippers kopen voor in mn vluchttas!
Mijnkleine, wat shit zeg van de hond. Sterkte en ik hoop dat de operatie toch meevalt.. Pluk, haha wat schrijf je het leuk. HAHA Jeetje meiden wat een gerommel .. Ben benieuwd bij wie het nu het eerste gaat doorzetten. Nou ben op stap geweest voor een zilveren aankleedkussen. Je denkt toch niet dat ie ergens te krijgen is . Man man naar Aalten geweest, gebeld naar Zevenaar en Duiven alles OP . Via internet kon ie geleverd worden in week 46 . Nou das 6 weken voor het eind van het jaar. Mag hopen dat de kleine er dan wel is
dikke kroel voor alle zieke hondjes! zo het huishouden is gedaan.. van boven naar beneden is weer lekker schoon! nu ga ik een paar baantjes zwemmen in mijn zwembad van 1 bij 1 die heb ik net lekker volgegooid! ben helemaal doorweekt en die kleine vind het nu ook wel genoeg geweest!
@ eerised inderdaad om gek van te worden! maja hoe meer ontspannen we zijn hoe groter de kans dat het ook doorzet, dus ik zou zeggen, in de yoga houding (niet dat ik yoga of iets dergelijks doe maar bij wijze van spreken )
@ Rox.. Zeker goed bezig met dit weer! Ik doe niet veel vandaag.. @ Booky.. Dat is balen, kun je niet zelf een stuk stof kopen en dat naaien? Zo, nieuwe buikfoto, vers van de pers van 5minuten geleden