@ Torties, mooie foto's!!! @ Booky, ik hou die menstruatiekrampen, maar voor de rest vandaag helemaal NIKS!
jep.. en ze zit hier maar 17 km vandaan dus ik zei neem je naaimachine dan mee maar dat wilde ze niet... beetje jammer.. @eerised je lichaam is zich aan het voorbereiden... je darmen leegmaken voor de bavalling zodat je je bed niet helemaal onder schijt (schijnt echt zo te zijn)
@ Rox.. Hahahahah wat zeg je dat leuk zo! Schijt anders heel mn bed onder, bleeeehhhh Beetje jammer van de gordijnen .. Ik weet het niet hoor, mn moeder & vriend zeggen dat het niet lang meer gaat duren! Mn moeder denkt eind hoogstens augustus mn vriend ook zoiets of begin september.. @ Ariel.. Spannend, en nu? Hoe lang kun je blijven rondlopen zonder slijmprop??
@ Eerised, wees blij dat je nu diarree hebt, ik had het tijdens me ontsluitingsweeen! En zonder je slijmprop kan je ook nog makkelijk 4 weken door blijven dus het zegt helemaal niets helaas
OOh Ariel, krijg je ook ineens haast??? . Haha hier niks onder gescheten bij de bevalling van Mats, haha het hoeft dus niet hoor
@ Ariel.. Oh, zo lang nog joh, ik dacht 2 weken hoogstens, hoe ik daar dan bij kom! Wat eigenlijk als de kleine zich nu aankondigt, dan moet ik naar het zh, moet ik daar dan blijven met de kleine of mag hij/zij mee naar huis? Niet dat ik denk dat de kleine komt hoor.. Ben niet zo positief haha!
Volgens mij ligt dat helemaal aan de toestand en het gewicht van de kleine. 1 nachtje blijven moet waarschijnlijk sowieso. Maar als ze boven een bepaald gewicht zijn en er zijn geen complicaties mogen ze snel naar huis.
Jeetje Ariel! ga jij nou ook al beginnen?? Jusi, wat superfijn dat Kenji morgen mee mag naar huis!!!! Haha, Eerised, je weet maar nooit joh! Jeetje, ik krijg hier wel de kriebels van de rommelende dames... Ik wil nog niet bevallen, dus laat ventje hier nog maar lekker zitten..
2 weken zou trouwens ook best kunnen hoor, lees het niet op een site. Maar t hoeft in ieder geval nog niet nu te beginnen. Heb ook het liefst dat ie nog ff wacht tot zaterdag.....Wil niet naar het ziekenhuis.
@ Ariel.. Oke! Dat hoop ik ook hoor dat de kleine blijft zitten tot ik 37 weken ben, wil HEEEEL graag thuis bevallen Ach, dat doen ze denk ik wel hoor.
Ik ook Hoop dat het deze keer wel kan. Vorige keer moest ik ingeleid worden En 2 nachten in het ziekenhuis blijven....
Hier ook 2 nachten ziekenhuis. Het lijkt me ook erg fijn om thuis te bevallen.. Maar goed moeten we naar het ziekenhuis dan is het niet anders....
@booky; YEAH, fijn dat je het aankleedkussen gevonden hebt! @Jusi; oooh wat fijn dat Kenji morgen mee naar huis mag Spannend allemaal dames met slijmprop verliezen, krampen en diarree.............ben benieuwd.
@ Ariel en Booky.. Dat is wel minder! Ik hoop echt dat we het gewoon thuis kunnen doen, en dan lekker met mn vent en de kleine samen blijven.. Niet dat ik samen met de kleine in het zh lig en mn vriend thuis, want dan lig ik te janken, dat weet ik nu al. haha! Hoe gaan jullie het doen met kraamvisite etc?
Ik heb ook echt onwijs liggen janken de eerste nacht Enne kraamvisite, ligt er een beetje aan hoe laat ik beval. Als het 's ochtends is dan vind ik het niet erg om eind van de dag visite te krijgen. Beval ik eind van de dag of 's nachts dan pas de volgende dag visite. En ik hoef ook echt niet iedere dag visite te hebben.
Jusi, wat fijn dat Kenji morgen naar huis mag, leuk leuk hoef je hem niet te missen!!! Eerised, booky en torties, mooie buiken dames!! En aan het rommelen lees ik bij de dames, spannend spannend. Hier niks bijzonders