September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi meiden,

Ik lees hier eigenlijk al vanaf 't begin mee, ben zelf ook eind september uitgerekend. En ik zag dat 't hier nu ook op gang begint te komen met (jongens-)baby's! Spannend hoor!

Ik wilde even alle aanstaande moeders heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes en als het goed is, blijf ik jullie volgen! Ben heel benieuwd naar de septemberbaby's! :)

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    #11082 Hellen1971, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    *is weer stankvrij* (gelukkig)

Ik puf wel..maar da's alleen van de warmte...

Ik lees dat Pluk een draaikont heeft die nu voor een geplande keizersnede heeft gezorgd. Vervelend aan de ene kant, wel fijn dat je nu zeker weet dat je je uk snel in de armen mag houden!

Ariël: met die 100 kilo regel wordt nogal verschillend omgesprongen. ik begreep,. dat als je op de benedenverdieping bevalt, het geen probleem is...

Hee Kar!

Pff...nog druk ( nou ja..op mijn manier..dus dat is in vertraagde slakkengang) bezig in huis. Paps komt straks even helpen met stofzuigen en dweilen. Was al vroeg op...zodat ik met de hitte nog een kleine siësta kan houden. Of ik vanavond nog naar zwangerschapsyoga ga, weet ik niet. Als het zo heet wordt, voel ik me toch niet lekker en het pand waar het wordt gehouden heeft geen enkele koeling. Het is er dan ook bloedheet!

Dames: sterkte deze hete dag..doe kalm aan en houd het hoofd ( en de dikke enkels) koel!

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Goedemorgen dames,

@ Jessica, wat fijn dat jullie al thuis zijn en de meiden dol op hun broertje zijn. Vervelend de naweeen.

@ Pluk, wist niet dat ze nog konden draaien zeg, je hebt wel een acrobatische meisje :) wel vervelend natuurlijk.

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ariel, ja tis idd als de ambulance je moet komen halen idd. En ze moeten je van boven slepen dat zou te zwaar zijn..

Hellen succes vanmiddag met de kijkers. Zou wel helemaal GEWELDIG zijn, de duimen draaien hier!

Zo even mijn moeder ophalen, die past op Mats als we vanmiddag de groeiecho hebben.

Eerised, ben ook wel erg benieuwd hoe het met je gegaan is vannacht.

Succes vandaag dames met de hitte!

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    #11085 Andi, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    Hela Kar, leuk weer wat van je te lezen joh! Hoe gaat het met je? Is het een beetje te doen met die twee beebs in je buik? Hoe ga jij trouwens bevallen? Natuurlijk of via een keizersnee?

Helen, succes met de kijkers vanmiddag!!

Booky, veel plezier met de echo vanmiddag! :)

Pfff, ik heb hier een strontvervelend mannetje vandaag.. Is alleen maar lelijk tegen me aan het doen.. Blergh..

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Zo hier eindelijk weer een lekkere nacht gehad :) K was zo vertrokken en nog even wakker geworden om te plassen , maar daarna ook zo weer in slaap. En om half 6 wakker van de wekker en toen om 7 uur van Rosalie en die heeft nog heel lief bij mama op bed Sesamstraat zitten kijken en toen werd ik pas om 8 uur weer wakker :)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja maar dan zou je hier altijd dat 'sleep' probleem hebben. Want ik woon in een flat op 5 hoog. Met brede gangen en een brede gallerij en liften.

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Enne, de hitte word minder vandaag!! :) Het gaat straks onweren!! :D

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik hoop maar dat het hier ook flink gaat onweren.. Wij liggen precies tussen de rivieren in en 9 van de 10x waait het daarom er net langs.. :x Dus ik hoop dat het hier ook gaat donderen! Zou echt een hoop schelen! (En Gabriël vind het fascinerend om naar het onweer te kijken, dus da's alleen maar leuk :D)

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @ariel: te gek dat je goed hebt geslapen!!! heel eerlijk, ik vind 100 kilo nou niet teveel om getransporteerd te worden... dan denk ik toch haast ze moeten zich niet aanstellen, maar goed je moet je er zelf natuurlijk goed bij voelen.

@hellen: fijn dat het beter gaat! en nog eens succes vandaag!

ik moet vandaag werken en heb eigenlijk helemaal geen zin. helemaal niet met dit weer. maar dames we gaan het allemaal overleven toch?

gisteren hadden mijn man en ik even een minder leuk gesprek. de verbouwing levert nogal wat stres op, vooral omdat ik er nu van uit moet gan dat we pas volgende week vrijdag in het huis kunnen en ergens wordt natuurlijk de angst steeds groter dat het kind dan toch al geboren wordt. beetje jammer dat we allebei daardoor in de stres raken en daardoor een beetje geirriteerd op elkaar reageren.

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Anita; ook hier even een dikke knuf voor jou

@Hellen; succes vandaag met de kijkers!

12. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ariel, fijn dat je goed hebt geslapen, hier gelukkig ook, alleen opgestaan om te plassen.

Helen, rustig aan doen he :)

Andi, ik hoop voor je dat het gaat onweren, maar hier wordt het 34 graden.:$

Mare, we gaan het allemaal overleven :) en jammer dat de verbouwing zoveel stress met zich meebrengt. Voor jouw is het natuurlijk wel begrijpelijk.

O ja ben vergeten door te geven, maar vandaag naar de vk.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje Mare, dat is wel balen zeg. Maar die kleintjes voelen dat soort dingen heel goed aan over het algemeen hoor. Bij Rosalie moest er ook nog 1 muur behangen worden in dr kamertje en dat is met 38 weken toen pas gebeurt. En met 38+3 is ze geboren....
    De kleine ook even flink toespreken dat ie pas na volgende week vrijdag mag komen ;)

14. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    goedemorgen meiden

@anita vervelend meid dat ze toch nog is gedraaid!

@jessica fijn dat je ventje al naar huis mag!

zo de boys gaan haaaard!

@ariel.. tegen mij zeiden ze dat het geen probleem was en ik zit al aan de 120 kg.....

@andi succes met je mannetje vandaag... komt door de onweer die eraan komt!....

@mare hoop voor je dat de verbouwing snel klaar is!

@hellen succes vanmiddag met de kijkers!

@booky succes met de groeiecho!

hier gister mijn buik gegips is echt leuk geworden! en als we tijd hebben gaan we m mozaiken.. dus ben benieuwd!
    en we hebben een gezelllige oriflame avond gehad! ik heb weer heerlijke zachte voetjes en vanacht heb ik mijn bed bij mijn voeten omhoog gegooid en ze zien er tot nu toen nog normaal uit! beter!

nou hier begint t al te rommellen met regen dus zal wel snel afkoelen hier....

oja en nu moet ik vanmiddag naar de vk om kwart voor 3...

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm mijn dochter spoort niet :( Me vriend had gisteravond nog even een paar boodschapjes gedaan, maar de tas nog op de bank laten staan. En natuurlijk pakt Rosalie die tas dan even uit voor mama :) En er zat ook een halfje lichtbruin brood in, waar ze blijkbaar een sneetje van wilde want ze begon door de zak heen op het brood te kauwen :( Dus ik vraag wil je een stukje brood? Slaakt ze een hele blije gil en komt ze met de zak brood in dr mond (een beetje als een hondje) heel blij naar me toe lopen hahaha :D

16. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    @ariel hihihi gekke meid!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Rox; fijn dat het gezellig was! Leuk hoor je gipsbuik mozaiken!

Ik snap trouwens die grens van 100 aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet. Want ik denk niet dat als je me ook echt een trap af moet slepen of het nou uit maakt of je 98, 99, 100 of 101 weegt. Het is allemaal zwaar en je hoeft hier geen trap af.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi vraag me ook wel eens af van wie ze dat gekke gedrag heeft :(

Ze is ook al zo wijs voor dr leeftijd. Net waren de kittens met dr speen aan het spelen. Loopt ze dr naar toe, pakt de speen en zegt ze nee en stond ze met dr vingertje te schudden.....

19. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    maar je geloof toch niet dat ik met me laat slepen!! ik kan heus zelf wel lopen!!!(zwanger dus eigenwijs)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Andi, ik stuur straks een beetje onweer naar jou toe ;)

Deel Deze Pagina