September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou misschien dat als je al persweeen hebt ofzo. En je zelfs al geperst hebt. Maar het blijkt een sterrekijkertje te zijn en je moet naar het ziekenhuis voor de vacuum?

Behalve wanneer je persweeen hebt lijkt het mij dat je nog wel een paar meter kan lopen.

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    tja ik weet t ook niet... nou hebben wij geen gekke trap en ben ik zo beneden.. en hebben we parkeerplek voor de deur.. scheelt misschien ook...

ik heb buikfoto's van mijn gips in mijn album gezet...

3. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hihi mooi he!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ziet er gaaf uit hoor Rox!

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    bedankt!

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou meiden.. ik ga voor de storm nog even lekker de stad in... tot straks

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Shopze!! Tot straks!

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ariel, als je idd wat onweer hierheen kunt sturen.. Graag! :D
    En wat heb je toch een gekke meid.. Haha ;)

Oww.. Ik heb opgezwollen vingers, benen en tenen.. Verschrikkelijk! Ik voel gewoon al het vocht zitten..

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    He bah Andi. Hoop dat het snel afkoelt dan word dat ook weer minder als het goed is!

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat schattig ariel! en leuk denk ik om mee te maken hoe je kind zich ontwikkeld en dingen van je overneemt.

nog eens over dat tillen, er zijn toch wel zat mannen die een normaal gewicht hebben maar boven de 100 kilo zitten, die worden toch ook getild? nou geen probleem dus. bij ons zou het wel een probleem zijn trouwens. we zitten op 3 hoog en geen lift en hele smalle trappen, dab zijn ook mijn 72 kilo al teveel!

nou meiden ik moet naar me werk. wordt nog een hele onderneming met de bus maar gelukkig komt mannetje me straks weer ophalen!

11. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Jessica
    wat fijn dat jullie naar huis mogen :D en met de naweeen komt het vast ook snel goed!

@ Ariel
    dan liggen we wie weet wel naast elkaar in het lange lang, kan nog best gezellig worden ;)

@ pluk
    wat een verhaal zeg! je gaat dan in ieder geval niet naar de 43 weken dan.. dat is dan wel weer fijn toch?
    maar ik snap dat je er totaal niet meer op had gerekend.. je moet vast nog even aan het idee wennen!
    maar je hebt wel je kindje in je armen volgende week! :D

@ Hellen
    sterkte met je huis aan kant krijgen.. ik ben gister hard bezig geweest, helemaal verrot aan het eind van de dag, ik heb met je te doen met deze warmte!!

@ Mare
    wat vervelend zeg dat je met je mannetje even het wat minder hebt/had
    ik hoop dat jullie er snel uitkomen en straks heerlijk van het huis en van elkaar en de kleine kunnen genieten!

Hier ga ik straks richting vk
    bijna 38 wk alweer.. en mutsefluts trapt de hele boel bij elkaar, en aangezien er helemaal niet meer zoveel ruimte is, voel en zie ik dat maar aaaaal te goed.
    vannacht gewoon een paar keer wakker geworden van een ontzettende kick in de buurt van me navel..
    Ze mag echt komen van ons.. alles wat we wilden doen is gedaan, dus nu zijn we eeecht in de wachtstand.. helaas duurt het dan alleen maar langer..
    maja het moet gaan opschieten nu!
    voor ons allemaal trouwens!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi misschien liggen we dan indd wel naast elkaar! Ik ga voor volgende week donderdag ;)

13. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    haha
    ik had vrijdag in gedachten :p maar woensdag is ook leuk, op me eigen verjaardag :D

14. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

He bah werken met dit weer, heb het wel met je te doen.. je moet nog ffies toch? knuff voor jou

en idd kan me voorstellen dat je je zorgen maakt dat het dan toch wat langer duurt dan gepland, en dat zo aan het einde van de zwangerschap.. vooral nu al zoveel kindjes zijn geboren

heb het hier ook wel.. pff word steeds spannender.. we zijn al wel een eind maar ons kindje moet echt nog wel even blijven zitten.. pff

dikke knuff voor jou meis!! en hoop dat het allemaal optijd af komt #komt vast goed#:)

en zeg maar tegen je mannetje dattie lief voor je moet zijn:p jij kunt er ook niets aan doen, dat je hormoontjes hebt, en het nog veel moeilijker is om in onzekerheid te zitten;)

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi woensdag mag ook hoor :) Alles vanaf zaterdag is best voor mij :)

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    even gauw wat ik nog weet:):)

Eerised meis!! rommelt al aardig bij je he.. Ben benieuwd of je de volgende zult zijn:)

Jessica GEFELICITEERD EEN ZOON!! je zat er ook wel een beetje door he meis.. gelukkig vinden je kindjes hun broertje helemaal geweldig!! hoe kan dat ook anders hihi.. Lekker genieten meis!!

Twinkle buddy, thnx voor je lieve sms!!

Booky wat naar van je hond.. Gaat het alweer wat beter?
    en veel plezier bij de groeiecho.. btw.. is het nog gelukt met mandjes vinden??

Hellen succes met de kijkers:D Hoe voel je je nu??

Pluk.. Jezus:( nu nog gedraaid.. foei.. nou het geeft mij enigzins een beetje hoop op een rare manier, dat als die van jou de goede kant op gedraaid is, die van mij toch misschien nog goed moet kunnen gaan liggen.. maar meid erg vervelend voor je.. idd wel fijn dat je weet dat het nu niet lang meer zal duren!!

Torties je bent er bijna meiss!! schiet lekker op he.. veel plezier bij de vk

Andi aiai vocht.. hmm dikke knuff voor jou.. t weer zit ons deze dagen niet erg mee zo in de allerlaatste loodjes..
    al heb ik idd soms het idee dat ik hier nog heel erg lang moet.. ook ergens als laatste in de rij.. hihi..
    hoe graag ik ook zou willen dat ik mijn kindje kan leren kennen, en ik wat dat betreft niet kan wachten, ben ik er nog lang niet klaar voor:$ toch wel een stress gevoel dat er al kindjes geboren zijn, en iedereen er al bijna is.. pff..

@hier.. we zijn hard aant werk in het huisje.. het schiet wel op, maar voor mijn gevoel gaat het nooit goed komen, wel is dinsdag de babykamer behangen.. gister afgemaakt.. maar met de hitte gaat dat niets te hard.. nog een paar deuren boven die geschildert moeten worden, hier en daar een klein likje verf.. nog 1 slaapkamer (bas) die helemaal behangen moet worden, 1 wand sausen.. trap bekleden.. en dan heb ik het alleen nog maar over boven.. pfff.. en daar zijn we geloof ik het verste.. en dan alles nog verhuizen

zie het nog niet helemaal gebeuren;) ga je je toch afvragen waar we toch aan begonnen zijn.. hahahahaha
    maar het begint iig op te schieten.. hier nog maar 35+1 weken dus als het goed is hebben we nog even..

Wel nu eindelijk met de babywas begonnen.. al een heel eind mee..
    wil nu alles langzaam hier in orde maken voor als het niet lukt.. van de week misschien al de babymeubels overbrengen, en dan kan ik daar al een hoop inpakken.. dan kom ik hier een beetje van de spulletjes af.. en kan ik hier langzaam aan met wat meer overzicht wat dingen in gaan pakken.. pff..

nou mega verhaal weer:)

Dames die ik vergeten ben! SORRY:) jullie kletsen wat af hier..
    doe mijn best hier regelmatig te komen en dan lees ik alles mee, maar heb niet altijd tijd of puf om te reageren, hectiek met verbouwen en in combinatie met dit weer een peuter en een op het eind lopende zwangerschap weet ik soms nie meer waar ik de tijd en energie vandaan moet halen..

volgende week dinsdag moet ik naar de vk.. om te kijken of ons beebje nog dwars ligt (zo te voelen wel;)) en wat we er aan moeten doen.. pff ben ontzettend benieuwd!!

dikke knuffel voor jullie meiden, vandaag nog een heet dagje, en dan word het weer beter:D

LIEFSSS:D

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Ariel hihi wat leuk dat je kleine meisje al zo wijs is.. heerlijk om naar te kijken he hihi..

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    meiden die inmiddels al bevallen zijn, hoe is het nu met jullie? en jullie heerlijke ventjes?

lekker aan het genieten:D

wat een kanjers he die (te vroege) september baby's:D

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja is echt prachtig om naar te kijken! Ze kopieert echt alles wat ze ziet. :D

Succes met het voorbereiden op het verhuizen!!

@ Hellen hoe laat kwamen de kijkers?

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kwam even kijken of Eerised zich al had gemeld..niet dus. Het zal toch wel goed gaan met haar?

Deel Deze Pagina