Oh Torties dat wil je inderdaad niet horen nee. Maar wie weet komt het bij jou wel gewoon sneller! Wat dat schoonmaken betreft met alcohol, dat mag tegenwoordig niet meer omdat het de bepaling kan beïnvloeden. Ik heb het laatste gevraagd omdat ze dat bij het bloedprikken ook niet deed, toen zei ze dat dat dus vanaf nu niet meer wordt gedaan. En omdat je bloed, stroomt alles naar buiten, dus de kans op infectie is minimaal lijkt me. Ja Joyce inderdaad rare dromen, het is gewoon dat ze zo levensecht lijken, dus dan moet jouw droom ook een lichte teleurstelling zijn geweest of niet? Hmm dat klinkt wel spannned van Eerised, ik ben benieuwd of ze aan het bevallen is. Oh lekker dat je goed slaapt MamavanBas, maar goed jij zal ook wel helemaal gesloopt zijn aan het einde van je dag.
@ twinkle, dat viel wel mee hoor Heb mezelf al ingesteld op 42 weken Net als bij manotje. En torties, weet dat je dat niet wilt horen, maar als het wel zo is straks is alles wat eerder is meegenomen toch ??
Daar zat ik eerst bij maar vond euhm hoe heet ze ook al weer Liesbeth? Zo'n vreselijke muts. Deze zwangerschap zit ik bij Partera en voel me daar echt veel meer op me gemak. Bij Keita zeiden ze altijd van die rare dingen. Eerst ook zag ze strepen op me buik, zegt ze ja dat krijg je als je zo jong zwanger word Liesbeth die had ook dienst toen ik moest bevallen maar werd ingeleid en ze hadden nog aan me gevraagd of ze haar moeste bellen. Daar had ik even vriendelijk voor bedankt
Het is echt heel stom, ik weet dat ik ook wel door kan lopen tot 42 weken. Maar heb me daar echt helemaal niet op ingesteld.
Dat is wel het beste ja om in te stellen op 42 weken, vind ik wel lastig omdat ik het gevoel heb dat hij eerder komt, maar goed we zullen het zien. En ik wil zo graag in september bevallen en niet oktober, maar goed die kans is wel erg aanwezig. Ik blijf hem gewoon toespreken dat hij de 20e moet komen...
@ Ariel, ja maar bij mij komt het omdat ik bij mano ook ingeleid moest worden dus vandaar, de 1e keer had ik me daar ook niet op ingesteld en bij jou was de 1e nog voor de 40 weken geboren zie ik, dus misschien dat je je daarom er niet op instelt.
@ twinkle, je gevoel zegt meestal ook wel veel hoor, ik had elke keer bij mano het gevoel dat hij nog lang niet kwam
Dat zou best kunnen hoor. Ik heb ook zo'n sterk gevoel dat ie de 27e komt. Maar ja misschien wil die pas eind september geboren worden, dat kan ook nog
Ik hoop allen na 28-8 dan gaat mijn zwager trouwen en ben ik getuige. Dus daarna is alles goed, maar daarvoor niet en toch zegt mijn gevoel de laatste dagen dat ik dat niet ga halen.
ZOoooooooooo wat een geklets weer. Haha nu is er echt niks bljiven hangen. Zo even de gipsenbuik van Rox bekijken. Gelukkig wat betere nachten voor een aantal... Eerised, ben benieuwd of er wat aan de hand is.... Hier ook een prima nacht gehad, gelukkig. Mannetje is net thuis gekomen en zo richting Winterswijk voor de echo.... Ben benieuwd.
haha, ja als je toch gyneacologe in de buurt heb is dat zo en zo niet nodig natuurlijk maar liesbeth is die oudere van de twee toch? (ik haal de namen met de persoon altijd door elkaar) die is bij mij nooit zo spraakzaam, ik sta zo en zo al snel buiten en bij haar nog sneller dan bij Marjon vandaag was Marjon er, maar daar kreeg ik dus even de niet hygienische kriebels van.. hopelijk was dat eenmalig.. Verder bevalt het me wel goed tot nu toe, maja ik heb ook nada nopes niks aan complicaties of probleempjes tot nu toe, dus dan kunnen ze weinig verkeerd doen ook natuurlijk.. Bij partera vond ik dat er zoveel rond liepen en dan was ik een beetje bang dat je misschien nogal een nr'tje wordt.. maja ik weet het niet joh, maar wel fijn om ook jou ervaring te horen
Marjon die vond ik wel fijn hoor trouwens Is heel rustig enzo. Zij kwam ook bij me kijken toen de vliezen gebroken waren. En bij Partera lopen dr indd aardig wat rond. Maar heb helemaal niet het gevoel dat ik een nummertje ben daar. Ze houden er ook rekening mee dat je iedereen te zien krijgt enzo. En pluspunt ze zitten ongeveer onder aan me flat en ze hebben een eigen echo gebeuren