September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hey Buddy!!

Diep respect!! Ook jij hebt een mooie knul op de wereld gezet! Had niet veel gescheeld of we hadden samen in het Ruwaard gelegen;)

fijn he om weer thuis te zijn! Geniet er maar lekker van!

Dikke kusssss
    Je buddy Jo

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou het is hier alweer droog en warm.... dacht het gaat lekker los maar helaas duurde maar even.... bij jullie niks meer geweest andi??

ben benieuwd hoe het met hellen dr huis is geggaan...

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Pluk - Gefeliciteerd met Kylian!!!

Eerised90 - Hoe is het met je bloederig slijmverlies???
    Ennuhhh ik HEB gejankt hoor in het ziekenhuis....pffff met spoed bevallen middels KS van Damian, die ligt op de couv-afdeling, mn man thuis en ik alleen in een ziekenhuisbed... wat vond ik dat niet eerlijk! Net een gezinnetje en toen al uit elkaar gerukt. Kep er aardig wat tranen om gelaten.

5mare5 - Kan je het nog uithouden?? Nog eventjes hoor en dan heb jij ook een klein wondertje in je armen

Jusi - Geniet van je kleine mannetje nu hij ook lekker thuis is!!!

Ariel - Hoe is het met de diaree??? Ben benieuwd hoelang jij het nog vol ga houden nu je ook je slijmprop bent verloren.

Hellen - Ben eigenlijk ook wel benieuwd of jij je huis al verkocht hebt??? Kep namelijk niet alles terug kunnen lezen.

Pfff gelukkig koelt het weer wat af. Er zijn hier een paar druppels gevallen maar het erge noodweer blijft vooralsnog uit.

Damian had het zoals jullie kunnen zien ook erg warm!!

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een schattige foto!!! :D

Enne diarree is wel minder, heb wel last van voorweeen. Dus ik hoop dat het niet langer meer gaat duren dan 2 weken :)

5. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ooo wat een poepie!!!! ik wil dat ze ook komt!!!(over 1 weekje dan!) we worden zo helemaal gek gemaakt met al die mooie kiekjes van jullie schatjes!

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, Rox, hier ook weer kurkdroog hoor!!! *BAAL* :x

Ohhh, wat een scheetje Jocruella!! Ik zou er spontaan zelf al zinvan krijgen om te bevallen :D

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi! Dat word zooooo leuk!! Elkaar overladen met kiekjes :D

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Even een fotootje van Rosalie toen ze net geboren was. Arm kind met dr punt hoofd. Ze zat heel vroeg ingedaald en daar word zo'n hoofdje helaas niet mooier van :)

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    nou dames hier rommelt het behoorlijk... buiten dan. het begint te onweren wat ben ik daar blij mee!!!

ik heb een beetje diagonaal bijgelezen want jullie hebben echt heel veel gekletst zeg.

@jesenmo: het wordt dus al spannend bij jou zeg. we houden het in de gaten!

@mamavanbas: ja ik moest ook aan jou denken want jij zit natuurlijk in een soortgelijke situatie. ik hoop zo dat het bij jullie ook allemaal op tijd gaat lukken. ik heb wel vertrouwen in mijn man en de klussers maar het is wel moeilijk want je wilt alles natuurlijk nu al klaar hebben. dank je voor je knuffel en een hele dikke knuffel terug!!!

@rox: wat een mooie gipsbuik zeg. nu zit ik te denken het ook nog te doen het ziet er zo leuk uit!

OH WAT EEN MOOIE ZOONTJES HEBBEN JULLIE!!! echt geweldige foto's jessica en jocruella. om jaloers op te worden.

poeh ik heb heel erg last van maagzuur en ben best moe van het werken. nu alleen nog maar maandag en donderdag werken!!!

10. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Ariel - zielig altijd he! Maar gelukkig trekt het allemaal mooi bij. Dat is wel een voordeel van een KS. De kindjes komen vaak "gaaf" uit de baarmoeder

Andi en Rox- Nog heel even volhouden hoor!!! Nog eventjes en jullile hebben ook zo'n wondertje. Wij genieten echt elke dag van hem....ons eerste meesterstuk!

Hier is ook alles weer kurk droog!! Hopelijk kunnen we vannacht wel wat lekkerder slapen!

Meiden hou vol!!!

Liefs
    Jolanda

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daar heb je helemaal gelijk in! Gelukkig was het binnen 2 dagen weggetrokken. En vooral in de wintermaanden hebben ze eigenlijk altijd een mutsje op, dus niemand heeft het eigenlijk gezien :D

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Rox wat gaaf zeg die gipsafdruk!

Twinkeltje wat lekker dat het hemeltje af is.

Torties, ik hoop ook voor je dat die pijntjes toch wat doen hoor! Wie weet….

Pluk, wat spannend dinsdag dus sowieso een meisje erbij :D. Pff lastig met je schoonzus. Kan me voorstellen dat je de grote man nu naar je schoonouders brengt. En idd als je HEEL duidelijk aangeeft dat jullie eerst met z’n vieren willen zijn dan komt het vast goed.
    Gefeliciteerd met jullie mannetje.

Wow Jessica wat een verhaal. En wat een prachtig mannetje zeg… Hmmm ik WIL ook.

Jocruealla, wat een lieverd hebben jullie..

Ariel, ahh ze lijkt wel op Mats. Hihi die had ook een toeter op zijn hoofd, HAHA.

OOh Mare, lekker nog 2 daagjes werken.

Nou hier nog GEEN druppel gevallen…

Mats net geboren…

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat leuk zeg! Ik hou van foto's van pasgeboren naakte beebjes :) Ziet dr zoooo schattig uit!

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Dames wat een mooie foto's allemaal!!!!!!!!

Jessica, wat een verhaal zeg, maar een mooie man voor terug!! ":)

Jocruella, hij is zooooo schattig.

Jesenmo, ook spannend voor jouw.

Twinkle, plaats je ook een foto van het hemeltje??

Voor de rest weet ik het ff niet meer.

Hier regent het niet, maar waait het heel erg hard

Vandaag naar de vk geweest, alles is goed en meisje was ook heel erg beweeglijk. Ze is gelukkig al gedaald :) weinig van gevoeld eigenlijk. Vind het spannender worden zeg met al die foto's

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Inderdaad dat is het voordeel van een keizersnee, ze komen heel gaaf ter wereld en hebben vaak ook geen hoofdpijn e.d van de bevalling.

Zal zo even op zoek gaan naar een foto van de pasgeboren Kylian.

Groetjes Antia

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh die hoofdpijn, dat was ik al weer helemaal vergeten. Je kan het op die foto ook wel zien, heeft ze een hele beurse plek op dr hoofdje zitten van het "klem" zitten in het geboorte kanaal. Mocht ook de eerste dagen echt niet aan dr hoofdje zitten.

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113

Nou hopen dat het zo lukt anders moet je maar even in mijn album kijken.

Kylian is nooit misselijk geweest, geen hoofdpijn gehad of andere geboortepijntjes, vanaf het begin heel tevreden.
    Ben benieuwd of het deze keer ook zo zal gaan.

Groetjes Anita

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Waaauuw wat een supermooie beebjes :D:D

19. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    nou.. ff iets ego
    ik schijn het carpale tunnelsyndroom te hebben.. geweldig..
    er moest toch iets zijn wat tegen ging zitten..
    nu maar hopen dat dat na de bevalling niet blijft, aangezien een vriendin van me moeder eraan geopereerd is en dat is geen pretje.
    maar voor zover ik begrepen heb kan het ook makkelijk weggaan na de bevalling en is het nu alleen een gevolg van het vocht vast houden in me vingers
    dus we hopen er maar het beste van :)

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Pluk, spannend en wat kijkt hij boos:D

Deel Deze Pagina