Torties balen zeg . Mats had hier wel een toeter, maar niks gemerkt van hoofdpijn of iets. Gelijk heel tevreden en makkelijk.
Ja maar ja als je al 60 uur in een baarmoeder hebt gezeten die steeds samentrekt door de weeën, je moeder daarna ruim 2 uur met je aan het persen is geweest en je vervolgens alsnog door een vreemde man uit je warme all inclusief hotelletje wordt getrokken (terwijl het toch duidelijk is dat jij er helemaal niet uit wil) dan wil het wel eens dat je boos kijkt Torties, grote kans dat als na de bevalling het vocht uit je lijf vertrekt de cts ook verdwijnt hoor. Mijn schoonzusje is er trouwens ook aan geoppereert en die is het heel erg meegevallen. Groetje sAnita
@torties: ik zou er gewoon van uit gaan dat het weer weg trekt. ik heb er ook wel last van maar op de dagen dat het koeler is en het vocht wat wegtrekt gaat het meestal veel beter, dus ik denk dat het met het vocht weg gaat. @anita: wat een lieve foto van kylian. tenminste ik vind het juist heel grappig hoe hij kijkt!
*valt ook nog binnen* Wauw wat een verhaal Jessica! Wat een mooi manneke! Pluk ook nog gefeliciteerd! Fijn dat je nu weet wanneer je de kleine zal zien.. Merakli had een goed VK bezoek, zag ik. Mooi zo! Torties: hier nog een met CTS. Ik heb al een paar vingers die alleen nog maar tintelen en prikken en zere polsen/handen. Héél vervelend. Ik weet niet beter, dan dat het straks weer over moet zijn. Wat een fantastisch leuke foto's allemaal weer, trouwens. De kijkers, ik heb ze even gezien, ik heb geen idee wat ik er voor gevoel bij moet hebben. Ze vonden het huis heel mooi, maar waren benieuwd naar het prjsverschil met de woning hier verderop in de rij. Wel, die stamt nog qua interieur en voorzieningen uit 1967 ( net als mijn huis voordat we het kochten en geheel verbouwden). Gelukkig was de makelaar slim genoeg geweest om ze die woning dus ook te tonen, om zo aan te geven wat je voor welke prijs hebt. Ze zouden erover nadenken en er na het weekend op terugkomen. Ik ben benieuwd. Ben wel gesloopt hoor. Zeker toen ik even had gezeten merkte ik pas hoe hard ik mezelf had belast. Ik heb de pufklas dus afgezegd, lekker iets te eten laten komen en de hele avond met de beentjes omhoog gezeten. Ik zie nu wel een beetje op tegen de nacht, want na inspanning heb ik over het algemeen veel meer pijn. maar we zullen zien. De uk is zelfs rustiger en dat terwijl het gisteravond wel een éénpersoonsfeestje leek in mijn buik. Morgen om 9.15 uur weer een groeiecho......
Hopen dat ze toch belangstelling voor jouw huisje hebben Helen, en dat je kunt gaan slapen. Het heeft hier behoorlijk geregend maar merk er binnen niet echt veel van zeg Succes morgen!!
Vandaag was het dan eindelijk zover: Kenji mocht mee naar huis. Vanmorgen om 11 uur zou de fysiotherapeute nog komen om hem te screenen, en dan kon ik hem daarna nog in badje doen. Hij liet zijn longetjes nog even goed horen tijdens de screening, zodat we wisten dat die ook nog goed werkte . Uiteindelijk mocht ie dan in bad, en toen was ie meteen stil. Eruit komen vond ie weer wat minder. Daarna nog even in zijn bedje op de zaal, omdat wij moesten wachten op zijn ontslagpapieren. Rond half 1 mochten we dan éindelijk gaan. Hij ging slapend van zijn bedje naar de maxicosi, en daar heeft ie de hele tijd in liggen slapen totdat we thuis waren. Thuis aangekomen hebben we eerst Fluffy aan Kenji laten wennen. Die vond het maar raar, zo'n klein en bewegend ding. Fluffy was z'n best aan het kwispelen, maar vond het ook nog een beetje eng geloof ik. Uiteindelijk hebben we Kenji in zijn eigen bedje boven gelegd, en hij sliep lekker verder. Fluffy ging mee naar boven, en die stond tegen het bedje aan te snuffelen. Kenji heeft toen tot half 3 geslapen, we hebben hem toen wakker moeten maken voor te voeden. Hij heeft toen alles op. Daarna heeft ie weer lekker verder geslapen. Om half 6 hebben we hem weer wakker gemaakt voor het voeden, en toen was ie nog erg moe. Van de 50 cc heeft ie toen ook 10 cc laten staan. Terug in bed was ie erg onrustig, en heeft ie niet veel geslapen. Ook hebben we toen visite gekregen van opa Jan, oma Annie, ome Erik, tante Esther en neefje Owen. Uiteindelijk sliep ie rond 20.00, met het gevolg dat we hem rond 21.00 wakker moesten maken voor de volgende voeding. Van de 60 cc die hij zou mogen drinken, (50 cc met 10 rest), heeft ie toen 45 cc op. Dus hij heeft nog 10 cc 'over' die hij dadelijk mag.. Ik hoop dat ie het nog even gaat volhouden, maar hij is nu al zijn best aan het huilen, dus het zal niet lang meer duren voordat hij zijn voeding krijgt.
Ohhh, Jusi, wat fijn dat Kenji thuis is!!! Lekker genieten!! Hellen, ik duim voor je!! Zo, manlief heeft gisteravond voor mij alle kleertjes van zolder afgehaald en ik ga maar eens inventariseren wat ik nu eigenlijk heb in welke maat en ik ga maatje 62 maar eens eruit vissen, zodat ik daar ook sneller bij kan strakjes.
Na mijn drukke dag gister is wurm wel erg rustig allemaal...gelukkig mag ik zo voor een nieuwe groeiecho. Zal me goed doen om haar weer even te zien!
Jusi wat fijn dat Kenji lekker thuis is nu . Hellen veel plezier bij de echo! Ariel, ja HEERLIJK dat het een stuk koeler is
wat een mooie foto's zag ik voorbij komen. ik wil ook!!! hier nog niks doorgezet na verlies vd slijmprop. af en toe wat zeurderige buik maar daar blijft het bij. ben echt zo benieuwd wanneer het gaat beginnen!
hallo dames, @jusi: wat fijn dat jullie nu lekker samen thuis zijn! geniet ervan en het klinkt alsof het toch al best lekker gaat met je mannetje! @hellen: heb je toch een beetje kunnen slapen?ik hoop het, al die stres elke keer is echt niet bevoorderlijk. @jessica: so wat een bevallingsverhaal. ik ben blij dat alles goed is gegaan. ben je al weer een beetje bijgekomen? ik heb vanochtend ontzettend lang op bed gelegen en daar lig ik nu ook weer in. ik ga heel rustig aan doen vandaag. de dag begon al wel heel raar. we zitten nog steeds in het huis van me schoonouders. vannacht heeft hier mijn zwager gelogeerd die vroeg weer zou vertrekken maar in plaats daarvan heeft die lekker rustig aangedaan en heel veel lawaai gemaakt vanochtend. net toen hij weg was ging de bel, nou ik ga dus echt niet opendoen. maar geen seconde later gaat de deur open. ik schrok me rot. het was blijkbaar me schoonmoeder die eigenlijk op vakantie is. mijn man vertelde later dat zij naar het ziekenhuis was geweest voor een knobbeltje in haar borst. gelukkig niets aan de hand. nou ik vond dat geen fijn gevoel dat er zomaar mensen hier in en uit lopen. gelukkig ben ik nu weer alleen
@ Ariel het is pijn in je vingers en handen en polsen als gevolg van vocht wat niet weg kan. Het heeft te maken met kanaaltjes die door je onderarm heen lopen die eventueel vernauwd zijn, (heb ik begrepen) op het moment is het zo erg, snachts kan ik amper een toiletpapiertje pakken en bijvoorbeeld de douchekop vasthouden gaat bijna niet.. @pluk fijn om te horen dat het bij jou schoonzusje meegevallen is iedereen ervaart het natuurlijk weer anders en gelukkig zijn het niet alleen hele negatieve verhalen ik ga er inderdaad gewoon van uit dat het straks weggaat, zoals de rest van jullie @ Jusi heeeeeerlijk om thuis te zijn zeg! lekker jullie ventje dicht bij je!