Jeetje das wel balen zeg! Maar kunnen je mantelzorgers wel genoeg hulp bieden dan? Want als je niks kunt heb je wel een probleem, als je je BI gaat forceren heb je er dalijk de rest van je leven last van.
Heb je al contact opgenomen met die instantie (ben de naam ff kwijt, zo leuk zwangerschapsdementie ) die over de eigen bijdrage gaat??
hihi, ja daar hou ik mij ook wel aan denk ik @hellen: bij mijn intake van de kraamzorg werd tegen mij gezegd dat je wel meer uren kan krijgen in bepaalde situaties. misschien toch eens navragen bij de kraamzorg. maar ook daar heb je natuurlijk eigen bijdrage. meid ik hoop dat het sowieso allemaal mee gaat vallen en jij je daar geen zorgen over hoeft te maken.
Als je extra uren krijgt bij je kraamzorg word het in ieder geval niet meer dan 2 dagen zo uit me hoofd....
alleenstaande moeders hebben sneller recht op meer uren.. Misschien dat je daar iets mee kan aangezien lief zo ver weg woont?? en ehm bij 34 weken was mijne kleine jongen al 3675 dus loop denk ik voorop met de te grote baby contest
hihi, jullie krijgen allemaal van die "gezonde" kindjes met lekker babyvet. zolang ze echt gezond zijn is dat heel schattig vind ik. ik ga nu eens een beetje liggen, krijg namelijk alweer last van me heup en me stuitje. tot later dames
Hihi Naiobi staat met stip op 1! En als alleenstaande moeder zou best kunnen hoor, dat je dan meer uren krijgt. Ik zou in ieder geval even informeren, kan nooit kwaad natuurlijk
Heej meiden, Hier is het weer een beetje aan het rommelen vandaag. Zag allemaal foto'svoorbij komen, leuk joh aldie kleine beebjes. Enne tja de grootste baby contest daar komt die kleine meid van mij niet voorin aanmerking, ze kan nog wel 8pond worden volgens de vk als ikweer 42 wekenloop, maar datis niet zo groot in vergelijking met jullie beebjes
Wat betreft grote baby's die van mij werd afgelopen woensdag geschat op 8 pond dus in vergelijk met haar broer krijgen we dit keer een kleintje Hellen wat vervelend dat je dus straks klem zit tussen je financiën en je lichaam, ik hoop voor je dat je na de bevalling weinig last zult hebben. Hier ben ik moe moe en nog eens moe maar toch blij dat de temp goed gezakt is. Dit weekend nog maar even flink bijtanken want vanaf dinsdag hebben we er een kleintje bij. Groetje sAnita
Maar misschien houd ik het nu in toom met mijn suikerdieet Vriendin van mij heeft ook meer uren gekregen omdat zij alleenstaand is en ook een keizersnede heeft gehad.. En ikea oooh zweedse balletjes Wat ik wel klote vind is dat je een maand moet wachten tot uwv zw.verlof uitbetaald... Gelukkig heb ik de laatste tijd niet veel geld uit gegeven anders had ik mijn deel van de rekeningen niet kunnen betalen
@anita mis ik iets met dinsdag kleintje erbij ?? wordt ie dan gehaald?? Wel fijn dat temp gezakt is ..
Bij mij betaald me werkgever gewoon me loon uit...En je kan bij het UWV ook een voorschot aanvragen. Dan heb je binnen een week geld
Hallo dames, Zelfs nu ik verlof heb kan ik jullie echt met geen mogelijkheid bijbenen hihi. Probeer wel zoveel mogelijk te lezen....wil wel beetje op de hoogte blijven natuurlijk Vandaag braaf alle ramen gewassen op de benedenverdieping....ben nu wel gesloopt maar vooruit. En die kleine van mij werd maandag door de vk op 6 pond geschat....was gewoon op de tast. Oh en hij ligt weer netjes met zijn koppie naar beneden....dat wist ze helaas pas zeker na inwendig onderzoek Maar ja....zal vast niet de laatste zijn met de blik op de naderende bevalling gok ik. Ben zoooo benieuwd wanneer het allemaal gaat beginnen!!!! Hebben we ineens een kleine frummel in huis zeg @Hellen, moet je die eigen bijdrage voor thuiszorg altijd betalen dan??Zijn er geen uitzonderingen mogelijk?
Oh en mijn werkgever betaald ook gewoon mijn loon door....zij krijgen dan weer de bijdrage van het uwv...wel makkelijker
Bij 34 weken ik hoop dat mijn meisje dat binnenkort bij de geboorte is.. maar ik zou het helemaaaal niet weten want heb geen metingen of echo's meer gehad sinds de 20 wk echo. ojah de pretecho, maar daar zeiden ze alleen 'ietsje voor op groei' dus dat is niet bijster veel nuttige info