September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Oorspronkelijk geplaatst door Naiobi [​IMG]
    alleenstaande moeders hebben sneller recht op meer uren.. Misschien dat je daar iets mee kan aangezien lief zo ver weg woont??

en ehm bij 34 weken was mijne kleine jongen al 3675 dus loop denk ik voorop met de te grote baby contest :p

Was ie zo groot met 34 weken. OOh dan maak ik nu ook geen schijn van kans. Deze werd geschat op 2500/2600 gram met 35 weken.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik had het UWV gister nog aan de telefoon en ze zeiden wel dat je werkgever aan kan geven wat hij wilt. Dus of dat UWV jou betaald of dat je werkgever doorbetaald en dat kan declareren bij UWV.

3. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    nou ga ik maar is eventjes wat te eten klaarmaken want om 19.00 komt de kapster voor me haartjes even te pimpen voor de bevalling :p :D

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O ja...de kapper, daar moet ik ook nog even naartoe! Morgen maar ff doen denk ik...

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Bij ons komt de kapper over anderhalve week, wanneer ik precies 38 weken ben.. Ga d'r niet vanuit dat ik dan al bevallen ben eigenlijk.. Verwacht ook eigenlijk helemaal niet in augustus te bevallen!

Hihi, eertje, jij ook al zo nieuwsgierig wanneer het gaat beginnen? Ik ook joh! Ben benieuwd wie van ons tweeën eerder bevalt, aangezien wij gelijk op lopen!

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ja dinsdag wordt ze gehaald om dat ze besloten heeft om nog snel even in stuit te gaan liggen.

Groetje sAnita

7. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ Andi
    ja ik ben vandaag ook precies 38 wk :D hihi
    ik ben zelf ook (thuis) kapster maar helaas moest ik voor me eigen haar altijd naar de dure salon
    nu heb ik gelukkig iemand gevonden die het ook thuis erbij doet waar ik een stukkie minder kwijt ben :D

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo wat worden jullie baby's nog zwaar geschat zeg!
    Daarbij valt Kenji in het niet, met zijn gewicht van 2130 gram vandaag. :)

Pluk, ik wist niet dat je een keizersnee ging krijgen. Veel succes dinsdag!

Zoo, ik ben moe! Mja, ook niet gek met zo'n kleintje. Gisteravond om 23.30 heeft ie zijn flesje gekregen, en vannacht kwam ie om 4.00. Heb hem toen zijn speen gegeven, en na ongeveer een kwartier was ie stil. Na een hoop gehannes van mij, om zijn speen goed in zijn mond te houden met behulp van een spuugdoekje. Mja, om 5.00 kwam ie weer, en ben ik er maar uitgegaan om zijn flesje warm te maken. Die dronk ie ook meteen leeg. Daarna ben ik nog naar bed gegaan, en had ik mijn wekker gezet om 7.45. Heb ik toch nog ongeveer 5.5 á 6 uur geslapen. ;)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou ik vind het nog netjes hoor zo'n nacht Jusi!

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw dat is idd een nette nacht Jusi.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik moet zeggen Rosalie heeft ook nooit echt slecht geslapen. Toen ze 2 weken was sliep ze voor het eerst door. Toen werd ik wakker om 7 uur, het was al licht. Ik ben nog nooit zo snel opgestaan en naar dr ledikantje gerend! Natuurlijk werd ze wakker van mij idiote gedrag, maar toch ze had doorgeslapen haha.

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wow Ariel dat is wel een luxe zeg! Ik kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt. Mats sliep hier heel lang niet echt super. In maart heeft ie een tijdje in het ziekenhuis gelegen met de oortjes. En sinds ie daar aan geholpen is, slaapt ie perfect. Maar die elf maanden daarvoor waren ERG wisselend...

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    De sticker hangt op de kamer. We hebben hem op canvas geplakt. Het duurde even maar dan heb je ook wat ;).

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Slechte foto, maar zo kun je zien wat erop staat ;).

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja hij heeft het ook echt wel netjes gedaan voor een 1e nacht! :)
    Alleen de kraamzorg en huisarts hebben allebei gezegd dat Kenji best 's nachts eerder zijn flesje mag hebben als ie zich meldt.
    Hij is immers prematuur, en erg iel. Maar goed, dat weten we voor a.s. nacht. ;)
    Verder heeft ie zijn huiluurtje voor vandaag ook al gehad, en wel tussen de voeding van 14.30 en 17.30. Na zijn voeding van 17.30 is ie in een diepe slaap gevallen, en hij slaapt nu nog. ;)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Booky, mooi kamertje! Leuke sticker ook. :D

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh Jusi, wat een lief mannetje :). OOh kan niet wachten tot we ons kleintje bij ons hebben.

Thnx voor het kamertje ;).

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das nog eens een mooi tijdstip voor het huiluurtje zeg! Rosalie had het altijd precies rond het avond eten. De eerste maand hebben we ook geen 1x normaal kunnen eten.
    Je hebt echt een voorbeeld mannetje hoor Jusi! ;)

@ Booky, wat gaaf die sticker!!! Waar heb je die vandaan???

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh ik ben zo benieuwd hoe het straks weer is zo'n kleintje.. Huiluurtjes, 's nachts voeden e.d.

Thnx Ariel, de sticker komt van Klein Idee | Interieurstickers. Goede service en een duidelijke plakinstructie.

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik kan niet wachten! Heb dr zo'n zin allemaal! Zelfs het 's nachts wakker worden. En dan even zo'n momentje samen tijdens het BV geven. Heerlijk!

Deel Deze Pagina