September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    **INBRAAK SEPT 2008 MAMA** die in okt is bevallen

Ha meiden,

Een jaar geleden liep ik nog met een dikke buik. 25 september was ik uitgerekend. Vond het daarom zo leuk om even bij jullie te spieken hoe het nu gaat.

Net even naar jullie (mooie) lijst gekeken en zie dat de eerste al bevallen zijn GEFELICITEERD!!!

Nou meiden zet 'm op en geniet van iedere seconde zodra de kleine er is. Voor je het weet ben je bezig met de voorbereidingen van de eerste verjaardag ;) een jaar gaat zooooo snel.

Heel veel liefs
    Roshi!

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh booky, je schrok je zeker rot. gelukkig is er verder niets gebeurd. rare hond heb je wel :p

hihi roshi, ik ben zelf 25.09 uitgerekend en had al het gevoel dat ik 4 oktober zal bevallen en nou zie ik dat het bij jou het geval was... jammer dat het nog zo lang lijkt te duren nu

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha Mare dat zou wel toevallig zijn als je net zo bevalt als Roshi ;).

Nou met die hond is idd domme pech geweest :(. Denk/ hoop niet dat het hem een tweede keer lukt. Wij zijn in ieder geval gewaarschuwd!

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    *Inbraak september 2008 mama*

Pfoef het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik zelf hier schreef. Ik was 16 september uitgerekend en ben op 3 september (na inleiden) bevallen van een prachtige dochter.

Ik zie dat er hier ook al een aantal kleintjes zijn. Gefeliciteerd!
    En voor de rest sterkte met de laatste loodjes.
    Voor je het weet ben je een jaar verder en ben je druk de 1e verjaardag aan het plannen.

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat is het hier vandaag stil zeg... ben je een keer de hele dag alleen is er niemand die hier even komt kletsen

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, aachhhh... Arme Mare.. :D
    Ik ben d'r nu wel ff, maar wij gaan zo eten..

Hmm.. Dreames, ben benieuwd wanneer ik beval dan, want ik ben nu 16 sept uitgerekend :p

Ohja, mijn strik is trouwens helemaal gerepareerd, dus die pronkt weer op ons wiegje!! :D

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    HIer een verschrikkelijke k dag, mijn rug doet zijn mijn K ooi:x.

We zijn nog even de stad in geweest (moest nog hoeslakens hebben en een borstel) alwaar mijn bloeddruk zo kelderde dat ik met mijn hoofd tussen mijn knieën al op drop kauwend op een bankje ben geeïndigd (gelukkig was J mee).

Eenmaal thuis was ik niet meer voorruit te branden en ben uiteindelijk maar een uurtje in bed gekropen.

Oja en als je de was wilt ophangen is het handig dat je ook daadwerkelijk de wasmachine aanzet :)

Maar goed hier mijn laatste buikfoto

Groetjes anita

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whoaw, pluk! Wat een buik, zeg!! Die zal wel fiks in de weg zitten lijkt me??

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    zo pluk en ik maar denken dat mijn buik groot is.
    Zullen we vannacht beginnen met weeeen of ben jij er nog niet flauw van?

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    zo ik heb ook lekker gegeten samen met mijn man. wel heel makkelijk: patat met wat verse groente.
    en mijn man blijft vandavond thuis. of tenminste hier want hij vindt dat hij nu toch niet meer veel kan doen vanavond en hij wil even bij mij zijn. :D

is je buik deze keer even groot of iets kleiner pluk? bij kylian leek hij groter maar toen liep je natuurlijk ook veel langer, nu heb je dinsdag gewoon je meisje om vast te houden en geen buik meer die in de weg zit. en waarschijnlijk zal je bloeddruk dan ook weer gaan reguleren

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    oow pluk wordt igeleid? of keizerlijk? dus moet ik alleen proberen te bevallen, nou dat zal wel weer een fiasco worden, doe zo mijn best, maar er gebeurd niks

12. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja pluk gaat voor keizerlijk omdat haar meissie lekker is gaan draaien en nu in stuit ligt.

balen dat het bij jou nog niet wil beginnen, nog even volhouden!!!

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jessica; aaaaaaaaaah wat een mooi ventje en een flinke bos met haar

@Jusi; wat fijn dat Kenji thuis is

@Helen; wat fijn dat de echo goed was. Afwachten dus hoe zwaar ze word, en dan de bedenken dat Jurre maar een 5 ponder was

@booky; mooi kamertje!!! en wat een verhaal over de pan. Getsie zeg, gelukkig dat je het rook

@Torties; wat een ellende allemaal in je huis zeg. Balen. Dikke knuf voor jou

Hier gisteren echt een waardeloze dag gehad. Jurre kwam om het uur om te drinken. Pfffffffffffffffffffffffffffffff. Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter.
    Hij doet het verder wel goed, weegt nu 2760 gram. Was in 1 week tijd 270 gram aangekomen (150 gram aankomen per week is gemiddeld).

Fijn weekend nog!

@Hellen; hoe ging het met de katten samen?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo! :)

Vandaag lekker wezen winkelen in Den Haag. En me vader die logeert hier gezellig vanavond :)

Verder niet veel te melden eigenlijk....

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh Mare, das ook niet gezellig heh zo alleen op het forum ;).

Andi, super dat de strik gemaakt is. Hoe heb je het nu gedaan?

Pluk, jeetje zeg gelukkig was J mee en had je je dropje bij je. Haha idd handig om te wassen als je wat wilt ophangen ;).
    Een flinke buik hoor. Maar je bent ook 4 weken verder dan dat ik ben….

Babijtje, wauw wat doet die kleine man het goed zeg :). Hmm ieder uur is wel een beetje veel van het goede heh ;).

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Jeetje wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig is het met een sisser afgelopen!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Wow! Dat is wel een flinke buik zeg!! :$

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Gezellig winkelen Ariel, ben je nog geslaagd?

Ja we schrokken ons de pleuris. En er hangt hier nu een lucht in huis..... Maar goed we zeiden net nog tegen elkaar liever een smerig lucht dan een afgebrand huis..

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Poeh ieder uur voeden, dat is wel veel zeg! Lang leven de regeldagen!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Das helemaal waar! Die geur gaat wel weer weg!

Ja we zijn redelijk geslaagd :) Rosalie moest nieuwe broekjes hebben alleen overal kan ik alleen maar die sqinny jeans vinden. En dat is niet handig met luier billen en nog lekker baby spek overal :D

Deel Deze Pagina