Ben aan t twijfelen of ik t deze week nog moet vertellen, omdat ik nog voor mn NOD zit... wat denk jij? Zal ook morgenvroeg s ff kijken welke mensen ik in mn route heb staan, kan ik t altijd nog vertellen als ik er niet naartoe kan!
ja hier ook lopen de hele tijd achter me aan en als ik naar bed ga komen ze bij me is heel lief allemaal maar soms ook heel iri
Ik las dat sommige meiden weleen bloedtest af hadden laten nemen voor et opmeten van het HCG. Kan je dat gewoon aanvragen? Ik zou het wel fijn vinden eerlijk gezegd. Mijn mannetje is zo lief voor me en die gaat morgen de huisarts bellen om te vragen of het mogelijk is dat ik al eerder een echo krijg. Ik heb met Lynn ook al vroeg een echo gehad omdat ik zo'n buikpijn had. Lief he dat hij voor me gaat bellen. Ik ben alweer ke moe dus ik ga lekker heel vroeg naar bed. Mijn mannetje heeft vergadering en is voorlopig toch nog niet thuis. Morgen moet ik om 7 uur weer werken dus de wekker gaat om05.15 uur. Oeps wat voeg!
Ik heb wel mijn NOD afgewacht en tegen mijn leidinggevende gezegd dat ze het nog niet door mag vertellen. Er werken nl 100 meiden bij ons en je weet het........vrouwen lullen ongelofelijk onder elkaar. En ik wil het liever zelf vertellen straks. Lijkt me wel moeilijk om mn mond te houden terwijl ik straks mss op mijn werk de longen uit mn lijf kots. We zien wel.
Wow, wat schrijven jullie hier allemaal veel zeg! Wel gezellig hoor, zo'n druk forum! @ Miracles en Tinkerbellmama: ik werk zelf niet in de zorg, maar in de hulpverlening. Wij gaan net op het moment dat ik 12 weken zwanger ben met 24-uurs bereikbaarheidsdiensten werken. Daar zit ik ook best wel mee. Wij moeten binnenkort allemaal beslissen of we dit willen of niet. Dan wil ik het denk ik ook aan mijn manager gaan vertellen. Ik zou het heel vervelend vinden om eerst te zeggen 'ja hoor, ik wil wel bereikbaarheidsdiensten draaien' en een paar weken later 'nou, ik ben 12 weken zwanger, dus ik hoef voorlopig niet mee te draaien'.
Syboena Mooie banner ! Hier is manlief een avond darten, Ruben slaapt nu WEL dus ik heb lekker de hele avond voor mezelf. Ik trek me met een pot thee terug op de bank! Kom later vanavond nog wel even spieken hier
jeetje meiden, ik hou jullie niet meer bij! hahaha mamadeluxe...oh die vermoeidheid, zo herkenbaar. ik heb 12 uur geslapen, na heteten weer een uur. ben kapot, heb geen bal energie in mn lichaam. WIE HEEFT DIT OOK? Lijkt wel of ik een marathon heb gelopen die nooit meer eindigt ofzo hahaa
Zo meiden, ik heb weer even bijgelezen. Weet alleen niet meer wat er allemaal precies geschreven is. Vandaag heb ik op het werk alvast een salarisberekening aangevraagd voor 20 uur per week. Tja, misschien wat vroeg, maar ik wil dat het liefst zo snel mogelijk weten. Morgen om 11.00 hebben we afspraak bij de gyn. Daar zouden we eigenlijk heen gaan voor onderzoeken enz. Maar nu is dat dus niet meer nodig, maar we gaan toch. Ik hoop eigenlijk op een echo, maar ik weet niet of ze dat doen met een zwangerschap van 5 weken? Iemand die dat weet?
hallo dames.. stelletje kletskousen over mk... je merkt op de een of andere manier wel of het "goed" zit of niet. klinkt misschien raar.... maar ja. hier lekker misselijk... geeft me toch het gevoel dat het allemaal goed gaat daar binnen vanmiddag even lekker samen met mijn meisje op bed gelegen.. en ik ga nu even de was ophangen... tot morgen dames!
ja Jusi het verschilt per persoon met achtergrond enzo en het licht ook aan je gyneceloog ik heb namelijk volgende week donderdag al mijn eerste echo dan zit ik op 4 weken en 5 dagen
hej meiden, jullie gaan echt "te"snel, ik hou het allemaal niet meer bij.. hier even een ego berichtje! ik ben pas net een uurtje vrij van mijn werk, en ben super moe.. Bij mijn mannetje is de zwangerschap ook een beetje op zijn plaats gevallen, hij is nu super blij dat we zwanger zijn, en niet meer zo onzeker, tevens ben ik gister aangenomen bij die baan, dus geldzorgen hebben we de eerste tijd ook niet slaap lekker allemaal!
@Miracles Het valt wel mee hoor dit is ook niet niets...Je gaat opgegeven moment mee in een trein waar je niet meer uitstapt omdat je niet weet wat uitstappen betekend... @syboena Hihihi leuk he katten, ach je moet zo denken, over een paar maandjes vallenz ze van je buik af valt er niets meer te vechten hihihi @Sam28 Ik mocht bloedtesten omdat het medisch was, maar de assisten vond het wel een vreemde vraag want het was niet gebruikelijk.. Maar op zich kun je het volgens mij wel gewoon vragen... Nee heb je ja kun je krijgen toch? @Jusi Succes morgen meis.. ik duim... Ik hoor net van een client dat die het wel heeft gehad met 5 weken en 3 dagen en dat die een speldenpuntje zag pulseren... Ik weet dat mijn gyn het echt pas met 56 1/2 week doet... Over werk.. ik werk voor mijzelf dus hoef geen baas in te lichten, maar ik weet dat je dat echt nog niet meteen hoeft te doen, tenzij je idd bepaalde dingen neit meer mag of kan doen... Verder heb ik morgenochtend nog werk en dan lekker weer een lang weekend.. Werk van mannetje gaat met partners naar euro disney... MAar ik mag nergens in WHHHHHHHHHHHHAAAAAAAA Beloven jullie het weekend dan niet zo veel teschrijven
Goedemorgen meiden! Lekker geslapen allemaal? Ik wel iig. Syboena, heb jij zo vroeg al een echo omdat jij meerdere mk's hebt gehad? BrusjevoorLynn: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! BettyBoop: Bedankt dat je met me mee duimt. Jammer dat je in Euro Disney nergens in mag. Maar je mag toch wel in die 'zachtere' achtbanen enz.?
Goedemorgen @ brusjevoorlynn gefeliciteerd meid ! nou heb ook geprobeerd terug te lezen maar dat lukt me ff niet hoor sory dames. Hmm, ik lees iets over disney, ik was er ook toen ik zwanger was helaas in mk geeindigd maar ik ben iid ook bijna nergens in geweest hoor ,alleen in it's a small world after all enne buzz lightyear en dat soort dingen de rustige dingen dus, moet ook zeggen dat ik het niet echt leuk vond, stond de hele tijd op de rest te wachten was geen succes. Verder gaat het met mij wel de kwaltjes vallen wel mee. En ik las ook nog iets over of het goed voelt of niet ivm mk, nou ik voel het dus wel, en deze keer voelt het weer goed
Morgen lady's... hier ook goed geslapen ben gaan liggen en werd van de wekker wakker.. dus het begint weer met goed door slapen gelukkig... Ik moet gewoon even goed op de bordjes lette waar ik wel of niet in mag.. Ik ben er alleen 1tje voor wild en veel adrenaline en dat kan dus helaas niet.... Brusjevanlynn super die nieuwe baan gefeli hoor...