Booky, heb een vriendin van mij ernaar laten kijken naar de strik en die is gelukkig handig genoeg geweest om 'm te fiksen! Wilde deze fotobewerking nog ff met jullie delen. Vond 'm zo lief!
echt waar zijn er nu al skinnys voor zulke kleintjes? belachelijk! mijn man is nu een film aan het kijken die ik helemaal niks aan vind dus ik ga zo maar eens naar bed denk ik. ben net naar ons huisje geweest, het is nog steeds niet af maar je ziet wel de vorderingen, ik ben zo blij als het klaar is en ik terug kan. maandag komt de stukadoor (hoe schrijf je dat?) en dan zal het er al een stuk beter uit zien! so babijtje jurre heeft lekker veel trek zeg!fijn dat het zo goed gaat!
booky, dat was dan schrikken maar zoals je zelf zegt, beter zo'n lucht dan een afgebrande huis. Andi, fijn dat de strik is gemaakt!!! Pluk, mooie buik en vervelend dat je pijn had. Hier niks bijzonders, alleen een groter wordende buik
Haha goed teken Merakli dat de buik groter wordt Mare fijn dat er schot in de zaak uhm huis zit. Andi wat schattig dat handje . Mooi hoor.
Ja bij H&M en Name-It alleen maar Skinny jeans vanaf maat 86! Echt belachelijk!! Fijn dat de strik gemaakt is Andi!
Skinny jeans voor baby's. Ja is inderdaad een goed teken Booky, maar begin het echt te merken dat ze groeit en eerst was ik bang voor de bevalling, maar denk dat ik na een week haar toch in mijn armen wil hebben
heb even gekeken op de site van h&m die kinderen krijgen denk ik allemaal niets te eten zodat zij in die broeken passen zeg... (oke goed ik was als kind ook zo iel) maar toch, geen mode waar ik achter sta.
hai meiden heb bijgelezen, maar deze keer even geen reactie van mij als jullie het me niet kwalijk nemen.. wou even zeggen dat we vandaag dus een nieuwe combi oven hebben geshopt, helaas zijn we aardig wat centjes lichter, maar wel weer iets waar we echt wat aan hebben en we hebben gelukkig ook best een goede deal gesloten, zelfs internetwinkels leveren em niet goedkoper. di of woe kunnen we hem ophalen en dan maar gelijk ff switchen met de kaduke Truste allemaal!!
Merakli het is ook super spannend joh, zeker omdat we niet weten wat we kunnen verwachten. Hoop voor jou ook dat ze eerder komt en dat je lekker van d;r kunt genieten. Goede deal Torties. Beetje jammer idd van het geld, maarja tegenwoordig kunnen we niet meer zonder combi heh .
oh ja combi magnetron... wij zijn er na het plaatsen van de keuken kastjes achter gekomen dat we de onze niet meer kwijt kunnen :S even een oplossing bedenken.
Skinny jeans voor baby's??? Wel balen Torties dat alles in een keer mis ging bij jullie in huis! Dank je booky! Vond 'm zelf ook erg lief zo dat handje op mijn buik..
Fijn dat jullie een goeie deal hebben kunnen sluiten voor een nieuwe combi Torties! En nu maar hopen dat er niks meer kapot gaat!
Andi: wat fijn, dat het toch is goedgekomen met je strik! Hoe is het nu gelukt? (ahh dat heb ik inmiddels gelezen). Leuke foto! Pluk: vervelend, dat je je zo naar voelde joh! Maar je buik is indrukwekkend! Als ik die vergelijk met de buikfoto die ik gister in mijn album zette, dan ben ik écht nog heel bescheiden Brusje: jammer he...dat je met Pluk geen wedje kunt houden Babijtje: ohhh..wat Jurre nu weegt, woog wurm 2 weken geleden al Ariel: dat van de hond die het formuis had aangedaan heb ik even gemist....wat een schrik zeg! skinny jeans voor kids..pfff..anorexia wordt al vroeg gepromoot Torties: heerlijk toch..een nieuwe oven! Verjaardag pa was gezellig en niemand deed vervelend over mijn anti-zoen-beleid. Kreeg alleen zooo een pijn aan mijn stuitje van de tuinstoelen bij pa en ma..oef! De katten hebben de koude oorlog opnieuw uitgevonden. Vechten is het niet, maar meer een aantal tactische zetten ( zoals de ene die de ander de weg blokkeert) en een hoop gegrom en gesis. Het ijzeren gordijn is weer voelbaar Maar goed..ze hebben beiden geen zin in een "pootgemeen", dus dat is positief. Ik denk, dat het uiteindelij wel zal wennen. Ach en slapen was weer niet veel, but what else is new? Fijne zondag ladies!!
@hellen: tja katten hebben altijd even wat tijd nodig maar op zich klinkt het al positief toch. verder succes met je instructie! slapen was hier ook geen succes maar ik ben zo blij dat me man er nog is. ga zo weer even naast hem liggen
@Hellen; gelukkig dat de katten elkaar de keet niet uitvechten. Zal inderdaad in de loop van de tijd wel beter gaan. @Andi; mooie foto zeg
Hellen, klinkt hoopgevend met de katten. Toch spannend hoe ze op elkaar reageren. Mare, balen dat je zo slecht geslapen hebt . Babijtje hoe is de nacht gegaan? Hier net met de kleine man even bij het voetballen van Bookyman wezen kijken. Hij had een toernooi, 2 wedstrijdjes van 25 minuten en dan al klaar. Nou zolang papa aan de kant stond was het goed, maar zodra Bookyman het veld op moest.... HELEMAAL in tranen en BOOS pfff....... We zijn maar naar huis gegaan . In de auto ook nog heel verdrietig en thuis eerst even dicht tegen mij aanzitten en knuffelen... Hmm zal wel een fase zijn... Mats is sowieso een beetje verdrietig, gaat ineens erg hard met de kiezen. Beneden komt er 1 door, boven 2 en dan nog een hoektandje... Poepluiers zijn vrij dun, dus de billen gaan lekker kapot . Heb hem met dit weer maar veel in de blote billen lopen zodat het een beetje kan helen. Nu is meneertje lekker aan het smikkelen van een banaan en wat aardbeien en issie weer helemaal vrolijk .
Goeiemiddag! Wederom braaf meegelezen maar nog geen puf om steeds op alles te reageren. Sorry!!! Heb constant harde buiken die elkaar regelmatig opvolgen, langer dan een minuut duren en elke reeks wordt heftiger maar ze zetten maar niet door. Na 3 kwartier uiterlijk houden ze steeds op om vervolgens iets later terug te komen met hetzelfde liedje Verlies nu ook vocht dat zoetig ruikt maar ik weet niet of het vruchtwater is, heb een maandverbandje in gedaan en hou het maar even in de gaten. Baby is allang ingedaald dus hoef gelukkig niet plat te liggen. Voor hetzelfde geld is het waterige afscheiding. Gister avond een pizza vulcano met flink wat spaanse pepers gegeten in de hoop dat m'n darmen gingen werken en zo de baarmoeder misschien ook. Vriendlief heeft een uur lang m'n hielen gemasseerd om het drukpunt dat de baarmoeder stimuleert te 'activeren', heet bad genomen met lavendelolie, we hebben flink geklust in de hoop dat er iets door zou zetten en ja hoor. Héle nacht flink wat harde-buiken+krampen gehad maar wederom hielden ze elke keer weer op Ik wil dat die baby komt! Vond het al niet leuk maar nu nog minder! Dat was mijn klaagzang.... Sorry Jessica, enorm gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar een update!
och mijnkleine, dat is vervelend als je er zo op zit te wachten en niets gebeurt. ik hoop voor je dat het toch zal doorzetten. en ook al is het moeilijk, misschien toch maar iets gaan doen? echt iets plannen waarbij je even aan iets anders kan denken?