September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh Mijnkleine, ik hoop dat de kleine snel komt. Heb je ook al ananas gegeten en flink wat liters biterlemon ;)

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh en gember schijnt ook weeen op te wekken...

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Goeiemiddag dames!!

Dames die een slechte nacht achter de rug hebben een dikke knuf!!!! Hier ook niet echt perfect geslapen, begin al moeite te krijgen met draaien:(.

Booky, wel grappig dat Mats verdrietig wordt als papa op het veld staat :) maar wel fijn dat ie weer vrolijk is geworden door een babaantje:D

Hier is het weer warm geworden pfffffffffff

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha dus ook een hap gember er achteraan ;).

Haha wie weet...

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja eerder had Mats dat helemaal niet. En hing hij juist heel erg aan mij. Nu hangt ie nog steeds wel aan mij, maar nu vindt ie papa gelukkig net zo leuk :D.

Kan me voorstellen dat het draaien minder makkelijk wordt... NOg even en de kleine is er :).

6. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    @Booky: dat is schrikken zeg, als je zo dicht bij brand in huis was! Wat een enorm geluk dat je nog wakker was!

@Hellen: fijn dat de katten elkaar niet te lijf gaan, dat geeft hoop...

@Mijnkleine: ik snap dat het niet leuk is dat het niet doorzet, maar probeer ze gewoon te zien als voorweeën. Des te leuker is het als het wél eens doorzet! Ik heb bij mijn dochter ruim 3 weken voorweeën gehad (bijna iedere avond) en achteraf hier best blij mee geweest. Was welliswaar op dat moment niet prettig, maar daardoor is veel voorwerk gedaan en ging de ontsluiting tijdens de uiteindelijke bevalling heel snel!

Begin van de week voelde ik me echt een zeekoe, maar gelukkig voel ik me inmiddels weer veel beter. Vorige zwangerschap hield ik mega veel vocht vast en had dus ook last van mijn gewrichten en ct-syndroom. Oeh, wat was dat ongelukkig.... Maar dit keer zelfs met het mega hete weer nauwelijks! Heerlijk!

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik morgen alweer 38 weken zwanger ben! Bij Iza beviel ik ook 10 dagen te laat, dus ga ik er maar vanuit dat deze ook nog even blijft zitten....

Toch is alles zo goed als klaar voor zijn/haar komst. Gister nog allemaal ramen gewassen, vorige week keukenlaatjes uitgezocht/gesopt, alle spulletjes voor de ziekenhuisbevalling voor mij en beeb en de spulletjes voor Iza zijn ingepakt. Kamertje is klaar..... Nu is het bijkomen en uitrusten geblazen, zodra ik heb uitgevonden wat dat is, lol@

@all: heeft er nog iemand een buddy nodig?

7. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    heb bijgelezen hor meiden maar ben even druk vandaag om te reageren wil nog zoveel doen...

maar wilde even kwijt(misschien een raar praatje) dat ik gisteravond zo'n last had van mijn onderkantje..dus ik een spiegeltje erbij gepakt want tja zien doe ik m al een tijdje niet meer...waren mijn lippen helemaal opgezwollen en hingen ze naar de zijkant ik gelijk manlief geroepen mja die wist het ook niet... maar goed ingesmeerd met sudocreme maar kan geen ondergoed aan want dat knelt gelijk...iemand een idee wat het kan zijn??

8. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Is toch wel fijn dat ie papa net zo leuk begint te vinden:D en inderdaad nog even en dan is ze der. Moet nog stofzuigen en dweilen maar heb er geen zin in:(

9. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Geen idee Rox

10. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Missen we trouwens in de lijst niet nog de geboorte van Luuk op 14 augustus? Mama Ivje?

11. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Helen - fijn dat de poezen zich nu met elkaar gaan verzoenen. Hopelijk houden ze alles heel als jullie er niet zijn :D

@Ariel - :$:$Dat is ff schrikken met het fornuis, voor het zelfde geld fikt je keuken af :$:$
    Herinnerde ons eraan maandag ook eens nieuwe te gaan kopen!! En een nieuwe koolmodoxide meter voor bij de ketel boven.

@mijnkleine - Bitterlemon en ananas (het middenstuk) schijnt idd op te wekken!! Hopelijk komt je kleintje nu snel....;)

@Merakli - Waardeloos he als je niet kan draaien in bed. Gelukkig kan ik nu weer alle kanten op. Toen ik net bevallen was kon ik door de KS ook nog een aantal dagen niets anders als op mn rug slapen...Ik ben druk aan het inhalen hahahahhaha (in de uurtjes dat Damian ook slaapt dan he)

@Rox - mmmm geen idee??? Ik weet wel dat ik opeens een soort van bloedblaartje op mn schaamlip had......heeeel raar, is ook vanzelf gekomen en vanzelf weer verdwenen??? wellicht heeft alles toch met indalen en hormonen te maken???? Hou het even in de gaten en ik ga altijd ff snuffelen op internet....

Hier gaat alles prima! Door mn KS en de vroeggeboorte van Damian is de Borstvoeding wat anders gelopen als van te voren gedacht.
    In het ziekenhuis dachten ze dat ik een borstontsteking had omdat bij het kolven 3 dagen prut uit bleef komen. Hun opgestuurd en dag 4.....mooie witte melk. Maar die heb ik dus een week lang weg moeten gooien omdat we moesten wachten op de uitslag. (policy van het ZH)
    En Damian was na het "vrijgeven" van mn borsten nog niet sterk genoeg om het schietreflex op gang te krijgen. Dus 3 weken heb ik steeds netjes gekoft.
    Afgelopen vrijdag bij de kinderarts in het ZH geweest en die stelde me gerust dat ik het makkelijk 1 of 2x per dag zou kunnen proberen.
    Damian hapt goed en hij heeft gelukkig de smaak te pakken :D:D

Om er zeker van te zijn dat hij voldoende voeding binnenkrijgt wisselen we het nog af met een flesje afgekolfde moedermelk.

Hopelijk gaat alles goed. Zo Damian ligt nu te huilen, tijd voor badje en voeding.

Meiden doe het rustig aan! Het is veel te warm!!!

Liefs
    Jolanda

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Klopt.. Heb het net ff aangepast. Maar er was geloof ik geen lengte of gewicht van Luuk bekend? En klopt het dan dat ze met 37,6 weken bevallen is?

Rox, ik heb geen flauw idee wat dat zou kunnen zijn!

Mijnkleine, vervelend dat je het zo beu bent joh!!

Jocruella, fijn dat het nu goed gaat met de bv! Heb je goed doorgezet!

Pff.. het is warm.. Heb net wel lekker met m'n pootjes in een babybadje gezeten en Gabriël in zijn eigen badje, maar ben er wel een beetje suffig van geworden.. Blergh..

13. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    heb al gegoogled... komt doordat je baarmoeder steeds zwaarder word niks aan het handje dus...

@jocruella wat fijn dat damian de smaak te pakken heeft!

@andi lekker badderen!

hier harde buiken en de kleine is zwaar aan het protesteren dat mmoeders nog van alles wilt doen in het huis... dus ga maar even rustig zitten....

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oeh Mijnkleine..dat klinkt wel spannend!

Fijn, dat Damian nu toch ook gewoon bij je kan drinken, Jocruella!

Vanmiddag maar weer even plat gelegen. Het is minder gezellig voor Lief, maar ik ben Zoooo moe steeds. Nu zeker met dat stuitje wat ook nog eens zeer doet, kan ik ook niet meer te lang achtereen zitten. Da's wel ellendig! Ik heb geen zin om te koken ook en vind het daarnaast al warm genoeg, dus we laten lekker iets van de Turk komen, denk ik zo.

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Breekt even in *

Hier een September2008 mama die jullie even sterkte komt wensen met de laatste loodjes en suc6 voor als het straks gaat beginnen !

Maak jezelf niet te druk want daar is het veelste warm voor ;)

* Breekt weer uit *

16. hoi meiden,
    Hier even snel een update van mij. hele dag al last van flinke krampen en verlies veel bruine afscheiding. volgens vk zal het niet lang meer duren! ik hoop het zo, maja wie weet neemt het straks weer af:(
    zo, ik ga weer even liggen want zitten voelt niet echt fijn. ik hou jullie op de hoogte!

17. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Jesenmo - Spannend meid!!! Ook jou houden we maar even in de gaten!

@Hellen - Wij hebben een bezoekje gebracht aan de MAC hahahaha. Ook geen zin om te koken!! :p

@Rox - Geen wonder dat je kleintje protesteerd! Het is veeeeeel te warm om nog iets te doen. doe het dus lekker rustig aan.....

@Andi - volgens mij niets bekend van Ivje...of ik moet het gemist hebben???
    En badderse!

18. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh het wordt spannend jesenmo!!! ik hoop voor je dat het snel doorzet!

hier hebben we pizza gehaald ook geen zin om te koken. maar ik voel me sowieso rot. we zijn naar de kerk geweest en ik heb het bijna niet vol gehouden: misselijk, duizelijg, pijn in me rug en ga zo maar door en dan baalde ik ook nog eens flink. er liepen nog zo'n 5 zwangeren rond die allemaal fris en fruitig zijn en alleen een beetje last van de hitte hebben. IK WIL OOK!!! en dan die stomme opmerkingen: nog eventjes. wat nog eventjes het kan gewoon nog 47 dagen duren man :(

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij hebben vandaag lekker spare ribs gegeten. Echt te warm om te koken!

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36

Deel Deze Pagina