Dank je, Miracle!! Woehoe..spannend Jesenmo. De race om de volgende beeb lijkt alweer begonnen Mare: die frustraties over die frisse en fruitige zwangeren heb ik al maanden. Lief vind het ook zo sneu voor me dat ik zo tob..maar je doet er niets aan he. Als we straks maar gewoon eindigen met een gezond kindje en weinig kleerscheuren..daar gaat het om! Andi: ja...lastig is dat die vraag. En dan nog de één die zegt: zoo flinke buik! En de ander die hem klein vindt. Eerised: nog geen nieuws rondom het huis..dus ik hanteer maar "geen nieuws is goed nieuws". Tja wanneer komt ie. Mijn ouders gaan nu een paar dagen naar Schotland en mijn pa zei: nu moet je niet gaan bevallen hoor! Ik nog: dat moet je maar tegen wurm zeggen..ik geloof niet dat ik er iets over te zeggen heb Hier nemen de harde buiken wel wat toe en gister was er voor het eerst eentje pijnlijk. Da's raar zeg..die kende ik nog niet! Lief gaat vanavond weer naar huis en hij haalt me donderdag, als mijn ouders weg zijn, weer op. Omdat ik dan bijna 37 weken ben, neem ik dus mijn vluchttas mee, de maxicosi, papieren van het ziekenhuis hier, etc. De kans is natuurlijk klein...maar je zult het net zien dat je 150 km van je huis en dus je baby-uitzet bent, en dat dan de bevalling zich aankondigt. Ik hoop...dat wurm blijft zitten tot ik wwer thuis ben, trouwens. Lijkt me zo'n gedoe!
Halloo! Hier zit ik dan weer, lekker wakker achter de pc. Ik heb ochtenddienst. Mijn man en ik hebben afgesproken dat hij er 's nachts uit gaat, en ik de vroege fles voor mijn rekening neem. Gaat best goed, zo kom ik ook aan mijn nachtrust, en mijn man slaapt door tot een uur of 10. Tot nu toe hebben we geluk met Kenji gehad dat ie 's nachts gewoon stil is! Hij meldt zich meestal rond een uur of 4/5, dus das hartstikke netjes! Nou, ik hoor er 1 boven, ga er weer vandoor!
Ohhh, ik vind dat echt zooo irritant! Ja, weet ik veel wanneer die kleine zich aan gaat dienen! Ik hoor hier qua buikgrootte eigenlijk alleen nog maar dat ik een bescheiden buik heb. Vervelend Eerised dat je zoveel last van harde buiken en voorweeën hebt! Grijns.. Naja.. Ik heb mijn hubbie hier heel ongerust naar zijn werk laten vertrekken, want heb vanmorgen twee fikse voorweeën gehad en nu geregeld een pijnlijk/zeurende onderrug, maar niet echt iets waarvan ik zeg: Jaa, het is begonnen. Hub zit nu flink in de stress of het wel of niet door gaat zetten.. krijg om de haverklap smsjes met de vraag hoe het gaat.. Ach, wat istie toch heerlijk bezorgd.. Vind dat ventje nog 2 dagen minstens moet blijven zitten, hoor! Wil wel thuis kunnen bevallen!
Helen, hoop voor je wurm wacht tot dat je thuis bent Jusi, wat fijn dat jullie elkaar aflossen, kan je inderdaad 's nachts ook doorslapen. Andi, je maakt het je man wel spannend zeg Hier goed geslapen en volgens mij had ik gisteren ook harde buiken, weet niet hoe ze voelen
Wel lief van je mannetje Andi!! En hier hoor ik ook steeds van die wisselende verhalen over me buik. De 1 vind em mega en de ander bescheiden, zo raar! Hier vannacht wel redelijk geslapen 1x dr uit voor het toilet en daarna om 7 uur wakker van Rosalie. Gisteravond nog wel even geklust, misschien dat de beeb er dan uit wilde ofzo, maar alleen wat voorweeen van gehad en verder helemaal niks.... Ga dalijk gewoon met me buik in de zon zitten, dan kook ik em dr wel uit hahaha
Hahaha, Ariel, ja wie weet helpt het klussen wel, hè? En niet te hard laten koken, hè? Anders heb je straks een gekookt eitje Merakli, harde buiken voelen alsof je een basketbal in je buik hebt, zo hard. Hier nog steeds een zeurende onderrug, maar niet echt iets verontrustends ofzo..
Jesenmo wat spannend!! Hier gisteren ook niet gekookt. Zijn met vrienden uit eten geweest, mijn broertje en zijn vriendin paste op Mats. Heerlijk gegeten maar eigenlijk net teveel . Jocruella, wat fijn dat je Damian zelf kunt voeden. Mooie maxicosi Eerised, wij hebben die ook. Hoop dat het snel doorzet bij jou, dit lijkt me ook niet prettig. OOh meiden weet je wat helemaal fijn is, als je over tijd gaat. Dan krijg je ook van die domme opmerkingen als: “Zo loop je nog steeds rond?” Uhm ja dat zie je toch. Of dan gaan mensen bellen, alles nog rustig?? PFFFFFFF
Haha dat bellen is hier nu ook al! Mijn moeder belt iedere dag om te vragen hoe het met me gaat Net alsof ik dr niet zou bellen als ik ga bevallen ofzo... Lekker hoor uit eten geweest! Ik wil ook!!
Hallo hier even een kort berichtje van mij, heb alles wel gelezen maar even geen puf om te reageren. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een pre-op gesprek en morgen om 7.30 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis. En dan maar hopen dat er niet te veel spoedgevallen komen want dan wordt ik doorgeschoven . Maar goed als alles een beetje meezit ben ik morgen van mijn megatoeter af (helaas ook van het heerlijke getrappel) en kan papa ook eindelijk zijn werk in zijn handen houden. Groetje sAnita
Haha Ariel, ja dom is dat bellen idd. Net alsof je zelf niet belt al het geboren is . Ohh Pluk wat spannend zeg! Help je hopen dat er GEEN spoedgevallen tussendoor komen. Hier net terug van de kapper. Mats had echt vleugels aan de zijkant van zijn haar.. Was een beetje huiverig of ie wel zou blijven zitten maar het ging echt TOP! Ben super trots op onze grote man . Hij zat keurig bij mij op schoot en bleef mooi stil zitten. Hij ziet er nu een stuk verzorgder uit .
Fijn dat ie zo goed bleef zitten Booky! Rosalie is nog nooit naar de kapper geweest.... Ze heeft ook nu pas 2cm haar ofzo @ pluk ik duim voor je dat er morgen geen spoedgevallen komen!
@ Rox toch heerlijk dat je zoveel energie hebt! als je maar een beetje overhoudt voor jezelf @ Ariel dat van van moeders ken ik hier ook het valt gelukkig wel enigszins mee, maar ik heb ook nog een relatief jonge oma, die ook een klein beetje moeder voor me is, en me vader en broers en schoonmoeder. iedere keer als ik iemand aan de telefoon heb, (ze nemen wel lekker snel op allemaal ) maar weer diezelfde vragen.. gelukkig kan ik het van familie dan nog wel hebben omdat het goed bedoeld is en hun natuurlijk oook heeel benieuwd zijn. Maar die vragen van vreemde.. ben het helemaal met jullie eens dat dat mega irritant is. @ hellen goed dat je je goed voorbreid voor het geval dat, ja toch? je hebt baby's die het er om doen om op het meest ongunstige moment te komen, en andere voelen het weer goed aan dat ze nog even moet blijven zitten en doen dat ook braaf dus je weet het toch nooit.. @ Jusi wat fijn dat de afspraak tussen jou en je man werkt. is toch altijd maar afwachten hoe het gaat lopen en hoe onze ukkies zich snachts gedragen! maar wel heerlijk dat jullie allebei een beetje aan jullie rust komen! @ ariel ben hier het klussen ook druk aan het uitproberen.. maar het helpt geen moer :S ja.. gister had ik het de hele dag wel zwaar, ik dacht echt dat de kleine eraan zat te komen, maar eenmaal rustig in slaapvallend werd alles weer rustig na en tijdje.. Het rommelt zo geweldig.. maar geboren worden.. ho maar, ach, ik heb de nodige wedjes lopen inmiddels er is gegokt op vandaag (zie ik niet gebeuren) woensdag (mijn verjaardag) donderdag en vrijdag het zal mij benieuwen @ pluk bij deze alvast sterkte voor morgen, spannende dag! maar wel geweldig, zijn jullie morgen met zijn 4tjes!
Pluk, ik hoop voor je dat er geen spoedgevallen tussen komen en dat je morgen je prachtige wonder in je armen mag sluiten! Torties, ik hoop voor je dat het gerommel eens door gaat zetten joh! Hier rommelt het ook nog steeds wel, best last van m'n buik en zeurende onderrug, maar ja, het zal wel niks betekenen.
Hihi, bij mij braken vorige keer me vliezen toen k aan t stofzuigen was, dus misschien is dat wat? haha
hoi hoi, heb alles wel gelzen maar zou echt niet meer weten wie wat geschreven heeft. wel weet ik dat rox energie voor tien heeft, ik zou zeggen geniet ervan, dat gevoel ken ik zelf niet meer. ik heb alle vervelende opmerkingen al wel een keer gehoord en ben het behoorlijk zat. daar had ik dus gisteren ruzie met me man over. hikj vindt dat ik te hard ben voor andere mensen want die bedoelen het alleen maar goed. kan mij het schelen ik voel mij sinds 8 maanden echt slecht en dan wordt er gezegd: oh als je het al 8 maanden hebt vol gehouden dan lukken die laatste paar weekjes ook nog wel. vandaag zal ik de hele dag op bed blijven en dan vanavond werken. donderdag is dan me laatste werkdag, geen idee hoe ik het ga volhouden maar ik denk gewoon ogen dicht en gaan. ik heb trouwens nu steeds meer last van pijn. pijn als de kleine schopt, pijn als ik gegeten heb (darmen), ischias enz. alsof me lichaam echt gewoon op is. nog iemand die merkt dat het erger wordt?
@ Andi ook bij jou, een keertje gaat het WEL wat betekenen pff.. we kunnen echt bijna allemaal niet meer wachten he.. we worden ook zo aangestoken door die lieve beebjes die al geboren zijn