oh ja pluk, morgen is het zover! heel veel succes en hopelijk ben je gewoon lekker de eerste en kunnen we snel meegenieten van je kleine meissie!
Ik merk wel dat het echt zwaar word nu allemaal. Bij het minste geringste indd al pijn of harde buik. En schopjes van die kleine zijn af en toe ook zeer pijnlijk.
tja, ik schaam me er haast een beetje voor maar ik zou het liefst willen dat de kleine gewoon met 37 weken komt. ik heb geen zin meer in al die kwaaltjes...
Haha, ja, dat is waar.. Maar nu nog ff niet, hoor! Wil gewoon thuis kunnen bevallen! Die twee daagjes moeten er nog wel ff bij kunnen Mare, zelfde hier, hoor.. Ben al die kwaaltjes ook wel helemaal beu en nu dat gerommel erbij.. Blergh.. Maar het liefst qua datum beval ik eigenlijk liever in september, maar als het qua het wanneer aan mij zou liggen, liever nog overmorgen! Oef.. weer een pijnlijke onderrug.. Niet fijn.. :x
Zo heb ff een wasje opgehangen en 1tje in de machine gedaan. De woonkamer ff opgeruimd (dat heeft tenminste zin als Rosalie op het KDV is) en de vaatwasser ff aangezet. En dat vond ik wel weer ff genoeg voor de lunch
Owwww jaaaaaa dat had ik ook! Heeeeel herkenbaar. Okey ik HAD een vreselijke toeter, maar er is echt maar 1 lekker klein manneke uitgekomen Ze vroegen aan mij steeds in de sauna (dag voor bevalling), owww je hoeft niet meer zo lang? En ik nou een week of 5.......DUHHHHHH niet wetende dat ik de volgende dag al moeder zou zijn
Actief Ariel! Ik heb daar nu echt niet de puf voor! Hahaha Jocruella, natuurlijk had je niet verwacht dat je de volgende dag al zou gaan bevallen Heb btw nieuwe buikfoto's in m'n album gezet van afgelopen zaterdag! Vind dat het nu niet meer zo hard groeit, maar hij zakt wel ontzettend!
hihi klopt wel andi, alsof ie ineens is omgedraaid. is toch een goed teken of niet? is ie lekker aan het indalen
Haha, ja idd Mare, betekent idd wel dattie lekker goed laag zit! Vk moet ook bij iedere controle flink duwen in m'n buik om z'n koppie te voelen. Maar het is wel zwaar om dat mee te zeulen zeg.. M'n buik rust gewoon echt op m'n schoot als ik zit..
hihi, ik las er laatst een leuke opmerking over: het voelt nu vast alsof je een watermeloen tussen je benen draagt, maar over een paar weken mag je dat schattige meloentje in je armen dragen!
@Anita/Pluk - Hey meis wilde je nog heeeeel snel succes wensen voor morgen! Hopelijk komen er geen spoedgevallen (net als ik) tussen en heb je snel je wondertje in je armen!!! Het eerste meisje is "On the way!" @Hellen - Geen risico's nemen, gewoon meenemen wat je maar nodig denkt te hebben. Je beeb kan je zomaar verrassen @Andi - Je buik zakt idd.....ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen! Hopelijk wacht het nog heeeeeeeeeel even zodat je lekker thuis kunt bevallen. Hier hebben we een heerlijke nacht gehad. Damian heeft gisteren om 22.30 aan de borst gedronken en rond 06.00 uur werden we van zijn gekir wakker....Hij heeft de voeding van 02.30 lekker overgeslagen!!! Heerlijk zeg zo'n nachtje. Papa en mama zijn helemaal lekker uitgerust hihihihi Inmiddels ligt hij weer heerlijk in zn wiegje te slapen. Tis weer goed warm. Vanmiddag maar even lekker met hem in de tuin onder de parasol zitten. We genieten nog steeds volop van onze "creatie" Dikke knuffel voor jullie allemaal! Ben reuze benieuwd naar de eerstvolgende die na Anita opeens bevalt. Wellicht piept er nog wel 1 voor??? Eerised misschien????
hihihihih Kan me voorstellen hoor met dit weer!!! Nou zou zo zeggen het is heerlijk weer voor bitterlemon en ananas!
Pluk/Anita, heeeeel veel succes en hoop ook voor jouw dat er geen spoedgevallen tussenkomen. Mare, dus nog twee dagen werken. Booky, wat fijn dat Mats is blijven zitten bij de kapper op je schoot Ariel, jij wordt ook heel erg onrustig of niet Andy, mooie buik!! Jocruella, wat fijn dat Damian heeft doorgeslapen zeg Weet niet of ik me ook vrijwillig wil aanmelden om te bevallen, aan de ene kant wel en de andere kant weer niet
Goeiemorgen!! Ben ik dan weer.. Redelijk goed geslapen.. Wel met een klein hummeltje in mn buik die volgens mij nogal pissig is dat zn ruimte zo klein word, en dat het allemaal wat minder makkelijk gaat, hij probeerde te draaien, maar lukte niet echt, nounou toen kwam even grof geweld.. Pfff, deed zeer joh! Daarna ging de kleine me kietelen met zn handjes, haha. Vanmorgen wel wat hele pijnlijke harde buiken gehad, maar voor de rest niks noppes nada!!! @ Andi, oh ik herken het helemaal, mn vriend is ook zo bezorgd joh, ook als hij 's morgens weg gaat, niet gaan beginnen hé. En helemaal mn buik beet pakken, kusje geven en zeggen, nog even wachten he kleine vriend.. Wanneer kom je nou? etc etc. En telkens smsen idd.. @ Pluk.. Wat spannend zeg! En idd, hopelijk komen er geen spoedbevallingen tussendoor, mn zus had dat wel, die zou om 8uur ingeleid worden, en werd het uiteindelijk pas om 12.00, het was ineens ontzettend druk op de afdeling, maar mn nichtje was er alsnog al om 16.41.. Dus neem genoeg leesvoer mee! @ Booky.. Lekker hoor, gezellig uit eten! Heerlijk van genieten die momenten. @ Jocruella.. Ik hoop het dat ik de volgende ben, mag vanaf morgen thuis bevallen, dus kom maar op!!! Lekker dat de kleine zo heeft doorgeslapen. Lijkt me een makkelijk kindje.. Dat straalt ie helemaal uit! Smelt helemaal van zn koppie, wat een schatje joh echt.. @ Andi.. Je buik hangt idd een stuk lager! Wel mooie buik hoor.. Mijn lief die belde net, hij heeft gepraat met de planning op z'n werk. Hij wil straks vaker thuis zijn met de Kleine en hij heeft gevraagd wat er te regelen is! Hij moet binnenkort komen praten en dan gaat hij rouleren met 2 andere chauffeurs, en dan word het waarschijnlijk: 2 weken binnenland (dus elke avond thuis EN zaterdag en zondag de hele dag), en 1 week buitenland, (ma t/m zat weg of zon t/m vrij), en dan weer 2 weken binnenland, 2 weken buitenland.. Dat zou helemaal ideaal zijn voor ons.. Hoop echt dat dat kan joh .. Liefs
ik hoop dat het allemaal gaat lukken eerised! dat zou zeker in het begin leuk zijn al jullie aan elkaar moeten wennen en aan de nieuwe situatie!
Mare, haha, ja, da's idd wel een mooie vergelijking.. Maar vergeet niet dat die meloen er ook nog uit moet Zoooo, Jocruella, da's lekker dat Damian heeft doorgeslapen! Wat heerlijk!! Haha, Eerised, mijn mannetje is alleen overbezorgd als ik maar een klein beetje pijn heb. Ik had vanmorgen die twee fikse voorweeën gehad en zei dat tegen hem. Hij meteen: Oww.. Nou durf ik niet meer naar werk te gaan joh.. Kreeg ik nog later smsje van hem: Hou me op de hoogte, he, want ik besterf het! Whaha En zou wel ideaal zijn als dat zo kon met je vriends werk!! Pfff, dames, het is veeeel te warm buiten! Ben net ff buiten geweest en had een t-shirt aan en driekwartsbroek.. Nouuu... Had ik beter niet kunnen doen, heb mezelf dus nu maar gauw in een jurkje geschoten! Dank jullie voor de complimentjes over mijn buik.. Net dus weer de opmerking gehoord: je begint een mooie buik te krijgen! Ja, mag ook wel met bijna 37 weken..
Ja zou helemaal perfect zijn.. Ik heb nu het gevoel dat mn vent vakantie heeft, terwijl hij toch echt werken is vandaag! Haha.. @ Andi.. Ach het is ook best spannend natuurlijk haha .. **Whoeee, ik vind mn box zó leuk, hij staat zo mooi, en hij staat heel gezellig naast de bank, overal gezellig dichtbij en lekker centraal..**