September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hmm hier een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik onwijs nieuwsgierig naar ons kleintje. Aan de andere kant vind ik het zwanger zijn ook wel weer erg bijzonder. Nu vallen de kwaaltjes hier over het algemeen gelukkig mee… Pff vandaag wel een mindere dag hoor… Ga zo ook lekker op bed liggen, m’n onderrug begint behoorlijk te zeuren.

Andi, jouw buik is idd mooi aan het zakken. De landing is ingezet ;).
    Ahh wat schattig van je man dat ie zo bezorgd is.

Jocrualle, wat een model mannetje heerlijk zeg zo’n lange nacht! Schrok je niet wakker? Haha dat had ik bij Mats toen ie een keer doorsliep haha ik schrok me kapot. En meneertje lag heerlijk te slapen..

Eerised, dat zou een super constructie zijn zeg. Heerlijk als je mannetje straks meer thuis is. Hoop dat het een goed gesprek wordt :).

We hebben idd echt genoten van het etentje. Heerlijk om dat soort dingetjes nog even doen voor de kleine er is ;).
    Het is idd veel te warm buiten. Vandaag kan ik er ook even NIET tegen. Haha lekkere off day ;).

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    HIHI nu wordt het echt helemaal ECHT heh :D. Nog even en de box is gevuld :D

3. @ Booky.. Ja, en het wiegje is ook zaterdagmorgen gebracht door mn schoonouders en staan nu helemaal mooi in de hoek van de slaapkamer, een ouderwets frans wiegje..
    Moet maar even foto's maken straks :D ..

Tis een hele luxe dat mn vent straks waarsch. vaker thuis is, zal wel wennen worden, maar heel leuk..
    En ben zo blij voor m als die constructie kan, want hij wil zo graag thuis zijn, maar vind het buitenland rijden ook heeeel leuk!
    Is gewoon helemaal zijn ding.
    Maar hij houdt nu al zoveel van de Kleine zegt ie, dus hij wil niet teveel missen..

X

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Eerised, zou heerlijk zijn zeg als die constructie kan!

@ booky, wat grappig zeg dat iedereen de zwangerschap zo anders ervaart. Ik vind het zwanger zijn niet echt leuk ofzo. Ja natuurlijk vind het wel bijzonder enzo en die schopjes zijn echt onwijs leuk. Maar zal me buik echt duidelijk niet missen. Zoals ik van sommige vrouwen wel eens hoor.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    OOh Eerised dat zou wel een super mooi wiegje zijn. Leuk zeg! Is het echt een familiewiegje aan de kant van je schoonouders?
    Hier ook een wiegje op onze kamer voor de kleine. Mijn moeder (en haar broers) en ik (en mijn broertje) en Mats hebben er ook in gelegen.

Wat lief van je vriend zeg dat ie niet teveel van de kleine wilt missen. Kan het me ook goed voorstellen hoor. En zo kan ie toch buitenland blijven rijden en meer thuis zijn, ik hoop het voor jullie!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha nee missen zou ik die buik ook zeer zeker niet. En ik ben ook erg blij dat ik straks na heel hard werken (dieeten en sporten ;)) mijn oude lichaam weer redelijk terug krijg.
    Maar idd de schopjes vind ik wel erg bijzonder en gezellig. Maar nu ik ook verder naar het eind loop, word ik het ook wel zatter hoor ;).

7. @ Booky.. Leuk is dat he!
    Fer zn tante heeft erin gelegen, zijn neefjes enzo, zn broer en broertje ook, en hij zelf, en ik heb nu ook het dekentje er in waar hij zelf onder heeft gelegen.. En zijn knuffeltje van vroeger, hihi!

** Ga even foto maken hoor **

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuk hoor een familie wiegje! Wij hebben ook een familiewieg. Wilde net een foto maken, zijn de batterijen leeg :( Dacht toch echt dat ik ze had opgeladen. Maar goed dat de baby vandaag nog niet komt zeg!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Aah Eerised wat super leuk zeg, ben erg benieuwd naar de foto ;).

Haha Ariel ben ook erg benieuwd naar jouw foto ;). Maar goed idd dat de kleine vandaag niet komt ;) hihi

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, leuk dat je zo blij bent met je box Eerised.. :D
    Manlief wilde hier van't weekend de box gaan schilderen, heeftie expres verf gehaald vrijdags.. Wat heeftie niet meer.. Juist, een kwast!! Lekker handig... :(
    Ben benieuwd naar je wiegje!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar het wiegje van Eerised!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog even over irritaties, hebben jullie dat ook dat mensen steeds priveberichtjes op hyves sturen. Met de woorden, de laatste loodjes zullen wel zwaar zijn he? of Gaat het allemaal nog een beetje??

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha Andi handig hihi.

Ariel nee hier nog geen privé berichtjes op hyves. Ik wilde er jou net 1 sturen of het nog wel goed ging zo op het eind ;).

Of wat je ook 100.000 x hoort, is het nog wel uit te houden met die hitte....

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha die hoor ik ook een paar keer per dag indd!! Vraag me ook echt af of wij zwangeren het nou ook warmer hebben dan iemand die niet zwanger is?

Haha gaat iedereen nou priveberichtjes sturen ??? :p :D

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    eeuh, ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik vermoed dat ik em ook niet ga missen :p
    ik verlang zoooo naar al me normale kleertjes :D

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha ik ook!! Alleen mijn ervaring is dat je die dus de eerste 2 weken ook nog niet aan kan!! :( Ik wil gewoon weer een broek die op me heupen zit! In plaats van onder me oksels!! :D

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Jocruella, fijn dat Damian een hele nacht heeft doorgeslapen. Knap ventje. :D

En ik ben ook errug benieuwd wie de volgende na Pluk is.
    Pluk, veel succes morgen!
    Het 1e meisje is op komst! :D

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    nee ik heb dat niet.. maar het lijkt me zwaar irritant :S
    natuurlijk zijn de laatste loodjes zwaar, waarom moeten mensen toch zo bijdehand doen :S
    willen ze aandacht? wij zijn degene die aandacht moeten krijgen :D maar dan wel leuke aandacht..

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha vind ik ook! Aandacht is prima, maar wel wanneer ik het wel en alleen de aandacht die ik wil :D hahaha

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    @ ariel
    ja idd!!
    kan me voorstellen dat ik me eigen kleren de eerste twee weken ook nog niet aankan, maar als ik na die twee weken wel weer het 1 en ander aankan, dat zou ik toch al heel wat vinden zeg :D

Deel Deze Pagina