Net heb ik dus even op me gemak de hele stad heen en weer gelopen.. wat een 'bevalling' zeg.. niet veel gekocht, maar misschien helpt de beweging de bevalling op gang en slingers en ballonnen gehaald, kan er versierd worden door de fam als ik aan het bevallen ben!
Ja vraag ik me dus ook af. Ik zeg dus ook ach het is voor iedereen warm en niet lekker dus ik denk niet dat ik de enige ben. Zeggen ze.. ja das waar idd . Nou dan vraag het dan niet HAHAHAHAHA
Ga je BV geven?? Want ik moest dus allemaal nieuwe shirtjes en bh's kopen omdat het er anders uitzag als euhm ja omschrijf je dat leuk... Een beetje een rollade idee zeg maar Na de bevalling waren me borsten echt iets van 2 cupmaten groter geworden
Zooo, idd, hoor.. Vooral die vragen of het nog wel uit te houden is met de hitte! Zo irritant! Nee, tuurlijk is het niet uit te houden. 't Is veel te warm! :x
oooojeeeh, ja ik wil graag bv geven.. hoop dat het me goed afgaat.. heb wel een paar bh's ervoor al, iets groter ook, tijdens de zwangerschap zijn me borsten maar 1 kleine maat groter geworden, dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als madammeke geboren is..
Ohhh, leuk Eerised!! Wij hebben ook een best origineel wiegje al zeg ik 't zelf.. Gemaakt van wilgentakken en dan zwart/donkerbruin geverfd...
hihihi jahoor dat zou ik zo doen, ik denk dat ik wel weet welke flat je woont, maar als ik alle bellen afmoet naar het juiste nummer ben ik wel een dagje zoet denk ik
Ik had veel truitjes met een v-hals en dan redelijk strak bij de boobs zeg maar. Die kon ik dus allemaal niet meer aan, werd een beetje te sexy ofzo haha
@ Torties.. Ik draag vrijwel geen positiekleding, meestal gewoon een legging met een jurkje.. wat wijd valt! Maar ik verlang echt naar mn spijkerbroek en mn hakken.. Haha! Denk wel dat ik snel weer in mn normale kleding ken eigenlijk. Heb ook tot 5 maanden nog mn 'normale' spijkerbroeken aangehad.. En ik denk ook niet dat ik mn buik ga missen, mis mn strakke buik haha en mn oude borsten.. Pff die zien er niet uit. Hoe zijn die van jullie??