@ ariel hihihi grappig dan! en dan zou ik nog zo een vent hebben die dan zegt, welneee joh kan toch nog makkelijk hihi @eerised, heel leuk wiegje! ik heb op decollete helaas aardig wat pukkeltjes gekregen door de hormonen, maar die genezen wel netjes, verder dus niet onwijs gegroeid, maar zeker na de bv zullen ze vast wel een stukkie slapper worden.. niks aan te doen, heb ik een reden om mooie goede lingerie te kopen en ik hoop wel dat ik wel weer enigszins me oude buikje terugkrijg, ik ben echt bijna alleen maar op me buik aangekomen en verder nergens, dus wie weet.. het hoeft niet precies zoals het was hoor, maar gewoon weer een beetje wat bij een meid van 21 past zeg maar
OOHH en weet je wat ik ook niet ga missen dan irritante MAAGZUUR. Getsie ik was er even een paar dagen vanaf maar gister en vandaag is het in alle hevigheid terug gekomen :x:x
Maagzuur, heb ik al 2 dagen geen last van gehad gelukkig. Heb ook het idee dat me buik wat lager is gaan hangen.
hey jullie hebben ineens veel gekletst zeg. ik ga zo eens kijken bij jullie wiegen! borsten zijn hier enorm gegroeid, maar dat gaat bij mij altijd heel hard als ik aankom dus ben benieuwd hoe dat straks nog met de melk erin zal uitzien. ik heb helaas heel erg veel last van puistje op mijn decollete ik hoop dat die straks weer weg gaan
Andi die vind ik ook EGR mooi zeg. Hmm die van ons is van hout met oud roze bekleding. (we hebben hem nog niet staan). Persoonlijk vind ik de wiegjes die voorbij komen mooier . Haha maar tis toch leuk om een familiewiegje te hebben
Gaan we zeeeker proberen, al zou ik niet goed weten wanneer en wat ik moet sporten in je eentje vind ik altijd zo demotiverend en vriendinnen hebben het ook druk enzo maja we zien het wel, en rond de sint en kerst ben ik altijd een drama wat betreft snoepen.. dus.. hihi
Borsten zijn hier niet onwijs gegroeid.. OOh met de stuwing de vorige keer, heb Bookyman nog naar de HEma gestuurd voor een grotere voeding bh. Maar de grootste was nog te klein. Jeejte niet normaal hoe groot ze toen waren, haha.
Met Gabriël had ik echt erwtjes, kwam ik laatst achter.. Net een ruime B had ik toen.. Nu zit ik aan een krappe D, dus dat wordt nog wat met de BV straks..