Hmm... ik heb niet zo goed geslapen. Mano werd vannacht wakker om 2 uur en is een uur wakker geweets Maar ja komt wel weer goed, ga vanavond gewoon lekker vroeg slapen en ben altijd op vrijdag vrij dus kan ik ook nog wat langer blijven liggen.
@joyce, fijn dat je voelt dta het nu goed zit. @betty, leuk joh euro disney, dat wil ik ook wel @brusjevoorlynn, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hier vanmorgen wat minder onzeker, ietsjepietsje maar maar het geeft hoop Jammer genoeg is het hier in het noorden het "warmst" en smelt de boel alweer, ik had nog graag wat daagjes met de kinderen op het ijs met een slee gestaan, helaas...
Overigens hoe veranderlijk kan een mens zijn... Ik heb het gisteravond met mannetje eens gehad over opvang.. Want tja sommige kdv's hebben een jaar wachtlijst.. Bij de bbz en toen we ruim 2 jaar geleden begonnen aan onze kinder wens waren we er van overtuigd, hij een dagje minder, ik een dagje minder en 3dagen opvang... Nu zat ik dus gister te praten en tja we hebben zo lang gedaan over een kindje mogen ontvangen en dan 3 dagen opvang? Dus besloten we, hij 1 dag minder en dan heb ik 1 dag om te werken en de avonden let hij op de baby en dan kan ik ook de avonden werken... Misschien een zaterdagochtend erbij en klaar. Ik heb niet het idee nutteloze thuisblijf moeder te zijn ( lieve thuisblijfmoeders, ik schrijf dit niet omdat ik jullie nutteloos vind, maar meer omdat ik mij nutteloos zou voelen, ik ben van nature een workaholic, werken geeft mij kracht. Dus ik zou mij nutteloos voelen maar thuisblijfmoeder is natuurlijk niet nutteloos...) en ik kan gewoon werken maar het kindje hoeft niet naar de opvang... Wij gepuzzelt en voila een plan klaar.. misschien dat we donderdagavond vast iemand nemen voor de oppas ( mijn mannetje zit op de schietvereniging op donderdagavond) maar dat zou dan waarschijnlijk een nicht van mij worden... Klaar... plan getrokken Klinkt goed toch?
@MamaDelux hier in het westen ( mijn profiel is fake ivm met meelezers) is het al dagen nauwelijks echt schaats weer hoor.. Jullie hebben nog lekker lang kunnen genieten in vergelijking met hier.... Tja van mij mag je mijn plekje voor disney innemen... ik vind het zonder adrenaline kick toch niet zo wat... Maar goei we maken er wel iets van...
Betty Boop, klinkt goed hoor. 8) Ik dacht dat wij al vroeg waren met alles uitpuzzelen enzo hihi.. Ik ben van plan om 2,5 dagen te gaan werken, en mijn man gewoon 5 dagen. Kinderopvang is geen probleem, (schoon)ouders passen op. Ik heb ook al uitgerekend wanneer ik recht heb op zwangerschapsverlof. Uw zwangerschapsverlof U bent uitgerekend op 09-09-2009 Uw verlof mag ingaan op 30-07-2009 Uw verlof moet ingaan op 13-08-2009 U wilt uw verlof laten ingaan op 10-08-2009 U heeft recht op verlof tot * 30-11-2009 U moet de ingangsdatum van uw verlof uiterlijk aan uw werkgever laten weten op 20-07-2009 * de precieze einddatum hangt af van de datum van de bevalling
Nou ben ik kleine zelfstandige he... en eigenlijk als het medisch gezien niet nodig is wil ik niet eens met verlof.. Zou dat problemen kunnen geven"? Zoals ik gister tegen een client zei, "van mijn part beval ik in de praktijk...." Maar ik weet niet of het echt beter is om wel te stoppen... Ik heb zittend werk, til niet, of duw of trek niet. Gewoon een gesprek voeeren meer niet.. Dat zou toch mogelijk moeten zijn zolang er geen zwangerschaps kwalen zijn die je bedleggerig maken?
Poeh meid, dat weet ik écht niet! Maar ik ga er vandoor. Nog even de hond uitlaten, mijn man ophalen en dan door naar het ziekenhuis, naar de gyn!
@ Jusi, wat heb jij een mooie dag om uitgerekend te zijn.. wij de 11e maar hopen wel stiekem een beetje op 09-09-09 Dit is mijn eerste zwangerschap maar moet zeggen, tot nu toe valt alles ontzettend mee.. geen kwaaltjes .. behalve dat ik heel veel slaap..
:d ja idd, ikke ben 14-09-2009 uitgerekend denk ik , ik moet het nog ff afwachten cyclus was niet regelmatig.
Goedemorgen! @ Betty Boop, begrijp het helemaal, ik ben ook van de achtbanen en snelheden, maar aan de andere kant is het ook wel lekker om er ff uit te zijn, geniet daar maar van. Wij hebben onze dochter beloofd dat we naar de Efteling gaan volgende week. Weten jullie of daar ook bordjes staan wat wel en niet mag? Ach, denk wel dat je het zelf ook wel in kunt schatten, en risico nemen? Nope, dan ga ik over een jaartje nog wel een keer. @ brusjevoorlynn, Hee goed meid, gefeliciteerd, en uiteidelijk niks gezegd? @ Jusi, Heel veel succes vandaag, laat je snel weten hoe het was? Heb je dat schema over verlof via internet? Ik wil dat namelijk zsm doorgeven op werk, zodat ze er met vakanties rekening mee kunnen houden. Maandag de 19e echo, maar dat duurt nog zo LANGGGGG! Ik wil gewoon weten of alles goed is, en of het er één is of twee!
Goedemorgen, Ook ik mag me aanmelden bij de september 2009 moeders. Ik weet nog niet precies wat mijn uitgerekende datum is omdat ik tussen mijn mk en deze zwangerschap niet ongesteld ben geweest. 4 Februari mag ik komen voor een termijnecho en dan weet ik het zeker...spannend. Mooie maand September!
Is het voor jullie een eerste zwngerschap of hebben jullie al kinderen en zo ja, hoe oud en hoe veel?
Welkom en gefeliciteerd Line, je kan in de lijst terugvinden wie en hoe en wat, ikzelf heb een banner van al mijn kinderen, ik denk dat de meeste dat wel hebben hier.
dit is mijn 4e zwangerschap heb 1 zoontje van bijna 17 maanden (zie banner) en heb dus 2 mk gehad ( zie onderschrift)