September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mooi Merakli, echt niet laten gaan hoe hoog of laag je schoonmoeder ook staat te springen! :D

Mare, hoeft ook niet he dat het rommelt.. Bij Gabriël heb ik ook niks geen gerommel gehad totdat de bevalling begonnen was. :p

Van mij hoeft 't nu nog niet door te zetten, hoor.. Wil wel gewoon thuis kunnen bevallen.. Zouden ze echt op 1½ dag kijken.. ? Ja zeker..

2. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ja precies, ja en een hele boel harde buiken hier, maar niet pijnlijk. en als ik pijn in me buik heb dan heb ik geen harde buik. och ik denk dat het nog zo'n 6 weken gaat duren.

zo ga even met mijn man kletsen en dan slapen!
    trusten iedereen

3. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    dat vraag ik me ook af Andi, of ze je voor 1 of 2 dagen naar het ziekenhuis sturen. Denk het niet eerlijk gezegd maar je weet maar nooit,

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hallo allemaal!!!
    hier wederom flink gerommeld na de groei echo vrijdag...
    met als resultaat!!!
    Dat ik zaterdag ochtend om 3:30 wakker werd van gebroken vliezen zonder weeen...om 8 uur weeen om 10 uur 3 cm ontsluiting en om 15 uur 8 cm en om 18:37 werd onze meisje geboren...wel dikke 3 kilo!!!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OOh slaapzak van harte gefeliciteerd, mogen we de naam weten??

Geniet ervan meid!

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd Slaapzak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De eerste meisje is geboren :D

7. Slaapzak gefeliciteerd!!!!!!!!!

Dus jij zit al gewoon sinds zaterdag stiekem te genieten van je kleine meid samen met je mannetje.. ;)
    Vertel.. Hoe heet ze? Hoe ging de bevalling? Foto van het eerste meisje :D

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zoo er is weer bar gekletst hier! Ik zie de leukste foto's van wigesjes en boxen voorbij komen...

Pluk: heel veel succes morgen! Wat zal het bijzonder zijn om je kindje eindelijk te kunnen zien en vasthouden!

Torties..het komt erg dichtbij voor jou. Wat hoop je zelf?

Andi rommelt ook al heel wat af, lees ik.

Mare: heel mijn buik doet inmiddels wel zeer. Denk dat de kleine ukkies gewoon ergg krap komen te zitten. Lijkt me voor hen ook niet zo fijn. Gelukkig ben je donderdag dan eindelijk klaar met werken! Over klossen: er bestaan ook in hoogte verstelbare!

Eerised: jij schiet ook niet op he ;) Mijn boobs zijn in het begin ernstig opgezwollen van E naar G, maar gaandeweg weer ingezakt. En hoewel ik weet, dat het voor de borstvoeding niet uitmaakt, ben ik toch wel benieuwd of er straks wel voldoende melk uitkomt...

Naiobi: IEKSSS dat is niet zo lekker..weten dat je misschien wel moet doorlopen terwijl je beeb al huge is

Wow Ariel...krijg je ineens haast ;) ?

Ohhhh Slaapzak heeft de meisjesrace gewonnen, zie ik. Gefeliciteerd!!!!

Hier nemen de harde buiken toe. Soms worden ze wat onaangenaam. Toch vind ik het minder erg als dat pijnlijke en vermoeide lijf van me. Maar goed..geduld, geduld. Lief heeft gelukkig, voordat ie weer naar Raalte ging, nog even het hele huis voor me gezogen. Lief he :) ?

Wel las ik een artikel over een dame die in Zeist op straat is bevallen...ze dacht dat ze oefenweeën had...maar het bleek dus the real deal! Ik hoop, dat niemand van ons dat overkomt...(dat midden op straat gedeelte dan, want verder zijn met bevallen dat je zelf dacht lijkt me best wel aardig, zolang er geen complicaties zijn)

@ irritant: zelf gaan mijn haren overeid staan van het continue "Sterkte!"wat ik toegewenst krijg...

9. @ Hellen.. Ja dat sterkte vind ik ook zo overdreven van mensen, of ligt dat nou aan mij?!
    Dan denk ik echt: ja uuuuh ben zwanger en het is soms best zwaar, maar om nou sterkte te zeggen??

@ Boobs.. Mijn boobs zijn ook weer ingezakt Hellen! Gek is dat he?
    Ik maak mn vriend helemaal gek over mn borsten, telkens zit ik maar: Schat vind je ze nog mooi? Ze hangen he..
    Blablabla.. Komt echt niet meer goed! Moet ze laten optrekken straks haha..
    En hij maar zeggen: Nee schat, ik vind ze mooi. Vind je helemaal mooi.. haha..

Wat lief van je vriend dat hij het hele huis heeft gezogen voor je..

Hoe gaat het voor de rest met je?
    Al wat van het huis gehoord?

10. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    slaapzak gefeliciteerd met je kleine meid!!!!! ben benieuwd hoe ze heet enzo! je laat ons wel in spanning!!!!!!:)

11. @ Rox ik ben ook heel benieuwd naar de naam van de Kleine Slaapzak..

Denk dat ik zo maar lekker naast mn mannetje ga kruipen..
    Zit nu op de Woezel & Pip site, en zie allemaal leuke spulletjes.. Vind ze zo schattig joh!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Het gaat..het valt me best zwaar. Maar ik kan er toch niets aan veranderen, dus ik probeer door te bijten en nog te genieten van de laatste weekjes met wurm in mijn buik.

Van de kijkers/makelaar heb ik nog niets gehoord...

13. Femya

Femya Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter Slaapzak en man! Wat leuk zeg, het eerste septembermeisje is geboren! Geniet ervan. Ben wel benieuwd naar de naam...

Pluk heel veel succes morgen!!!! Ik duim voor jullie dat het voorspoedig zal gaan en jullie snel jullie kleine meisje in armen zullen hebben.

Meiden waar het rommelt sterkte, hopelijk zet het snel door.

Hier gaat alles goed, ik zie wel een beetje op tegen morgen, dan heb ik de test of ik suikerziekte heb, dus vanaf 10 uur vanavond niets eten en drinken (ook geen water) en morgen om 8 uur naar het ziekenhuis. Hier word ik vier keer geprikt nadat ik een suikerdrankje heb gedronken. Daarna komt meteen de uitslag en krijg ik een groeiecho. Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn.
    Slaap lekker allemaal!

14. hoi meiden,
    hier een nachtelijk bericht van mij. vk is om 1.15 hier geweest omdat ik bloed begon te verliezen. met kleintje gelukkig alles goed en na inwendig onderzoek bleek dat ik 2cm ontsluiting heb. ben nu druk bezig met weeen opvangen en als vliezen niet vanzelf breken worden ze morgenvroeg om 9 uur gebroken. poeh, weeen worden wel heftig, erg spannend! jullie horen het zodra ik nieuws heb.

groetjes

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Spannend Twinkle, hoop voor je dat je geen suikerziekte hebt!!

Jesenmo, oei ook spannend voo jouw meid!!!! Heel veel succes toegewenst.

Gisteren aan mijn man verteld dat zijn moeder opgehaald wil worden. Hij had echt zoiets van kan ze niet nadenken, dan moet ze maar wachten totdat de kleine geboren is. Ga haar niet ophalen, stel je voor voor dat je aan het bevallen bent. Gelukkig staat hij aan mijn kant zeg :)

16. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

en wij maar denken dat vandaag het eerste meisje geboren wordt...

van harte gefeliciteerd slaapzak!!!!

@jesenmo: misschien is het bij jou ook al bijna zo ver... spannend

ik moet hier bijna huilen, zo stom maar heb de laatste dagen veel last van me hormonen. nou moet ik huilen omdat iedereen al aan het bevallen is en ik niet pfff lekker stom

@twinkle: ik hoop dat je goede uitslagen zult hebben twinkle. zo op het laatst mag het wel eens meevallen toch?

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    JAAAAAAAAAA! het eerste septembermeisje is geboren!!!!
    Slaapzak gefeliciteerd!!

Zeg, je bent wel heel karig met je info, hoor! Hoe heet ze? Hoeveel woog ze? Hoelang was ze? Hoe was je bevalling? Vertel, vertel! :D

Spannend Jesenmo!! Ben benieuwd, hoor!! Ga jij pluk misschien ook nog voor?? :D

Nou, hier had ik gisteravond toch flink pijn en last van harde buiken en m'n onderrug en ben toen met manlief even onder de douche gedoken om te ontspannen en da's zeker wel gelukt.. Na het douchen ben ik als een baksteen in slaap gevallen en ik ben niet eens wakker geworden om 's nachts naar de wc te gaan! :$ Maar ja, resultaat, geen harde buiken en pijn meer, dus we kachelen maar weer lekker verder.. :D

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    |Fijn dat je goed hebt kunnen slapen Andi, ben benieuwd hoe het met jesenmo en Ariel gaat.

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    dat klinkt heerlijk andi, eindelijk een keertje uitslapen en vooral uitrusten. hopelijk heb je nog meer van zulke nachten tot de bevalling!

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Merakli, wat fijn dat je mannetje aan jouw kant staat :D.

Jesenmo, wat spannend meid nog even en jullie hebben de kleine lekker bij jullie :).

Pluk, je bent al in het ziekenhuis, maar nogmaals heel veel succes meid!

Andi, wat fijn dat je goed hebt kunnen slapen.

Deel Deze Pagina