En nog een tip Zeg nooit doe maar wat als mensen vragen wat ze voor de eerste verjaardag moeten geven Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk dingen die geluid maken. Houten speelgoed is beter hahaha
Ooh MamavanBas, dus het schiet wel lekker op. Fijn dat de bovenverdieping bijna helemaal klaar is. Haha dan moet je er maar op vertrouwen dat het beneden vooral een kwestie van opruimen is. Wel lekker hoor dat de tuin ook al opschiet. Als ik hier naar buiten kijk, word ik niet echt vrolijk . Pff en speelgoed met geluid, tja.......
Heej meiden, het eerste meisje is geboren !!! Gefeliciteerd Slaapzak !! Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, ben het wel zat nu, ze zit me de laatste dagen erg in de weg. Ben vandaag 37 weken !! Ze mag komen !! Strakjes weer apk bij de vk
@ mare dikke knuffel meissie.. nog 1 dagje werken.... @jesenmo spannennd!! ben benieuwd hoever je nu bent! @mamavanbas beterschap! @eerised leuk hee woezel en pip! vooral de boekjes!
manlief wilde dat ik uit ging slapen vandaag omdat ik veel te druk ben met alles... is me aardig gelukt dacht ik zo... werd om 10.23 wakker!!!! zonde van me dag.....
nou dan goedemorgen rox wij zouden elkaar wel aan kunnen vullen, ik ben sinds 5 uur wakker en heb nog helemaal niets kunnen doen. zou wel willen maar zo komt een vriendin en anders ben ik al helemaal op. iedereen succe bij de vk!!! @joyce: gefeliciteerd met de 37 weken! hopelijk duurt het niet meer al te lang voor je
ik pak net het krantje van de bas van der heijden... 3xxl pakken pampers van 50,97 voor 25,99... best een goede aanbieding dacht ik zo!!! en ze hebben al kruitnoten bij de trekpleister hihihi gekke gasten gister was het nog 26 graden en vandaag kunnen we aan het strooigoed....
@slaapzak GEFELICITEERD MET JE KLEINE MEIS! @jesenmo EN EN EN EN ??? @Pluk ook EN EN EN EN ???? @merakli gelukkig denkt mannetje er hetzelfde over.. pff wat raar van haar om op die datum een ticket te kopen :S
Ariel, jammer dat het niet heeft doorgezet. Degene die het aan hem vraagt is tenslotte zijn moeder Het is van ons uit 5 uur heen (als er geen file is) en 5 uur terug plus een paar uur extra. Nee daar doen we niet aan , moet ze maar wachten. Mamavan BAs, fijn dat je weer aan het herstellende bent van een zware griep, lijkt me ind. niet fijn. Zwanger en griep. Meiden met afspraak veel succes!!!
Oooh ik vind het zo spannend.. Iedereen is bezig! Pluk, Jesenmo.. En Ariel ook? Ben zo benieuwd naar jullie.. Hoe het gaat! Go lady's!! @ Merakli, dat is mooi dat je ventje aan jou kant staat. @ Andi, heeeerlijk dat je zo goed heb geslapen.. ik heb liggen spoken tot 3 uur, maar werd net pas om 11uur wakker.. (Heb om half 5 even wakker gelegen omdat mn vriend eruit moest), maar heb geslapen als een prinsesje @ Verloskundige.. Nou ik baal dus even flink van hun, werd om 11uur wakker, denk oh even de vk bellen, moet een nieuwe afspraak hebben. Heb dus tot 11.35 achter elkaar zitten bellen, alleen maar antw. apparaat en ingesprektoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrr.. En dat had ik gister ook al heel de tijd! Dus nu moet ik morgen maar vroeg mn bed uit, en langs gaan. Echt belachelijk dat ze niet te bereiken zijn op het normale nummer. Liefs
Ik zou dan gewoon op het noodnummer bellen hoor. Is toch niet normaal dat je de vk niet kan bereiken?
Woepie Joyce, top dat ze nu mag komen.. Bij mij mag het morgen.. Nouuwwwjaaaa, Eerised! Ze moeten gewoon te bereiken zijn, hoor! Als je daar bent moet je het echt ff aangeven dat je dit niet prettig vindt!
Ja, als de bevalling begint moet ik het noodnummer bellen.. Of bij dringende dingen! En dat werkt wel. Maarja, het normale nr dus niet!! Grrr.. Ben helemaal pissig joh