@joyce en eerised woohooo vanaf vandaag thuis mogen bevallen @eerised raar dat je vk niet te bereiken is ... @andi nog 1 dagje en dan mag je ook thuis bevallen
@ Naiobi.. Ja dat is toch volkomen belachelijk? Dus nu moet ik morgen even langs gaan om een afspraak te maken. Kan ik zo pissig om worden... Zooo, wat ik ineens heb, mn buik doet pijn aan de bovenkant als ik m aanraak en als ik beweeg
nou ff een kleine update.. BABY IS GOED GAAN LIGGEN!!!!! Maar ver van ingedaald Dus wel blijven hopen en duimen dattie goed blijft liggen.. verder vond vk dat ik er niets te best uit zag.. moest maar afspraak maken bij de huisarts.. assistente gaf me de arts zelf al, moest vanmiddag maar meteen komen mits ik GEEN KOORTS heb.. heb gevraagt of ik voor morgen mag.. dan is vriendlief thuis, hoef ik bas niet weer mee te slepen, en na een bezoekje aan vk ben ik gesloopt.. ik moet morgenvroeg komen, mocht ik koorts krijgen, moet ik bellen wil hij me niet in de praktijk hebben, hij vond het nogal verdacht zo met de mexicaanse griep Ohjee.. Nouja nu nog netjes temp van 37,6 dus hopen dat dat zo blijft.. ik ga weer eventjes liggen, waas voor mn ogen.. zie mijn eigen letters niet meer
@ MamavanBas.. Mooi dat de kleine goed ligt!! Een hele zorg minder. Ligse.. Hopelijk voel je je straks beter! Knufff
@eerised te belachelijk gewoon... nu moet je er naartoe om een afspraak te maken @mamavbas hoop dat je temp laag blijft en geen koorts hebt!! Fijn dat de kleine al wel goed ligt
Eerised, waardeloos dat je de vk niet gewoon kunt bereiken . Ik zou er op dit moment ook niet al te vrolijk van worden . MamavanBas, jeetje.. Gelukkig heb je nog geen koorts, rusitg aan meid! Wel fijn dat de beeb goed is gaan liggen, hopen dat ie nu zo blijft liggen.
@ Naiobi.. Ja!! Dat is toch belachelijk.. Heb al lekker veel puf, NOT. Voel me net een oud wijf met m'n 19 jaar.. Heeft iemand hier dat wel is gehad? Als ik beweeg doet heel mn buik zeer, en als ik hem aanraak ook aan de bovenkant. Heb zoiezo ook weer menstruatiekrampen sinds vandaag, en die had ik zaterdag voor het laatst...
Heel me buik doet pijn aan de bovenkant. Zal wel komen omdat de baby daar met ze kont tegen aan drukt...
Ja, de kleine zit wel vaker met zn kont daar, ligt soms ook bijna klem tegen mn ribben.. Maar dit voelt heel anders.. Lijkt wel erge spierpijn ofzo!
Zou kunnen zijn dat die kleine je beurs heeft getrapt aan de binnekant. Ik schijn bij me moeder een rib te hebben gekneusd en dat doet natuurlijk constant pijn.
@ mamavanbas wat een ellende dat jeje zo ellendig voelt! wel lekker dat de kleine goed ligt! @eerised kan je ook geen voice mail inspreken?? raar hor.. @37 weken.. ik nog 2 daagjes! @eerised bij mij doet ook de bovenkant al maanden zeer... gewoon beurs... maar dat is van mn ribben... wat ik ook wellis heb als ik te lang in 1 houding heb gelegen doet ook de bovenkant zeer... ben je op je rug wakker geworden???
@ Rox.. Nee het antwoordapparaat doet niet aan berichten inspreken! En ik vind het echt vervelend, heb zoveel vragen.. Ja miss dat de kleine het dan beurs heeft getrapt, het is echt 5cm boven mn navel en daar doet het volop pijn.. Denk dat ik gewoon mishandeld ben door de kleine haha
heel erg gek dat ze geen voice mail hebben! kan goed dat de kleine je beurs heeft getrapt! bij mij heeft ze het voor elkaar gekregen dat het gekneusd was....maar nu dat ze is ingedaald neemt t gelukkig af...
Eerised, dat gevoel in je buik ken ik helemaal niet.. Hmm begint vroeg met de oudermishandeling . Wat idioot ook dat ze geen voicemail hebben zeg!
zo even 11 pagina's teruglezen.. @ Hellen ja het komt zeker dicht bij.. ik hoop dat ze komt!!! nog liever nu dan morgen! heb genoeg gerommel, maar wie weet net als bij slaapzak zet het in ene door.. me hope so! @ Slaapzak Gefeliciteerd meid! zit ik hier ook gewoon een potje te janken van de emoties! :S eerste meisje.. wauw, ik weet nog met 15 weken dat wij allebei op de zelfde dag in limburg voor de pretecho waren!! (wat voor mij een pokke-eind rijden was ) INFO en FOTO please @ Twinkle ik ben ook benieuwd naar de uitslag! ik hoop dat het allemaal goed is voor je! @ Jesenmo MAG IK JOU OOK AL FELICITEREN? WAT GAAN JULLIE HARD ALLEMAAL, IK HOU ME TRANEN NIET MEER! @ pluk gaat het goed met je? de kleine moet er toch zijn, je houdt ons in spanning.. Hier vandaag weer rustig.. nouja, kleine niet rustig, maar gerommel wel rustig.. vandaag paar uurtjes op het werk, daarna hopelijk de nieuwe combi oven ophalen, ik ga zo even bellen of hij binnen is, want dan kan ik vanavond tenminste cake en boterkoek voor me verjaardag voor morgen bakken.. verder wordt ik een beetje gek van de hormonen met de bijkomende emoties.. hihi.. sorry..
OEHHHHH Jesenmo...ik lees je eerste berichtje over het bloedverlies..misschien ben je al druk aan het bevallen Andi: fijn dat je goed hebt geslapen. Da's zo belangrijik! MijnKleine & Ariel: jullie ook veel succes meiden. Ik hoop, dat het snel doorzet! MamavanBas: dikke knuffel voor jou! Wel fijn dat je uk nu goed ligt! Eerised: gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken-grens. Dat van die bovenkant van je buik..dat heb ik ook! Wat zou het zijn? Hier ook één vat vol hormonen. Ik blijf het zooo weird vinden dat ik over een paar weken moeder ben, Zelfs al is die kleine wurm in mijn buik lekker druk met draaikonten. Soms denk ik: kan ik het allemaal wel..het andere moment wil ik dat ze gewoon NU geboren wordt, want ik ben zo benieuwd. En dan al die dames die al bevallen zijn of bezig zijn...pff.... Wat ik trouwens ook ineens heb is JEUK! Aan mijn tepels, wel te verstaan. Om gek van te worden. Ze doen nl. ook al heel de zwangerschap zeer, dus er lekker aan krabben, wrijven o.i.d. is ook niet aan de orde. Arrghhh.....iemand tips? En ja..gebrek aan puf breekt me op. Slaaptekort maakt echt dat ik amper nog iets doe en ik MOET de gordijnen nog op lengte maken en plooien. Kom er gewoonweg niet aan toe. Ben de hele dag een beetje aan het "survivalen"
Nou, ik ben er weer.. Net nadat ik mn berichtje had gepost over dat ik mishandeld word door de kleine, kreeg ik ineens weer heel veel harde pijnlijke buiken en echt om de 3/4 minuten, toen het al goed 45 min bezig was ben ik maar in bad gegaan, ik dacht echt even dat het begonnen was.. Moest het helemaal weg puffen en zat helemaal te draaien en alles! Maar toen ik in bad zat verdween het als sneeuw voor de zon. Nu alleen nog een zeurderig gevoel in mn buik... Hopelijk doen de voorweeën wel goed voorwerk!! @ Hellen.. Ellendig is dat he, dat futloos zijn en in je hoofd moet je nog zoveel maar je komt er niet toe. Dan voel ik me soms echt een sukkel.. Ik moet van alles, maar doe eigenlijk niks.. @ Hormonen.. Ja ik heb er ook last van, ik zat net te janken in bad, omdat het niet doorzet, ik ben zo nieuwsgierig en ben het ZAT dat gerommel. Kind je mag komen, maar hij begrijpt het niet..
Ha dames! Hoe zou het met Jesenmo zijn? En hoe zou het met Pluk gaan?? Hier was alles bij de vk weer goed! Was een kilo aangekomen in een week, bloeddruk 120/60 en ventje ligt goed klem met z'n koppie in m'n bekken, dus da's mooi! De vk heeft mij het beladvies meegegeven dat zodra ik denk dat ik het echt menens wordt, dat ik haar bel. Best lastig in te schatten, want met Gabriël begon het pas écht pijn te doen met 8 cm en da's wel een beetje aan de late kant om de vk te bellen... Handig hoor zo'n hoge pijngrens..