@ Andi, dat is mooi meid!! Ik vind het ook zo lastig in te schatten wanneer ik moet bellen.. Ja als het echt menens is! Uhhhh, wanneer is dat?
Indd erg lastig in te schatten wanner het menens is...Toen ik ingeleid werd dachten ze ook dat ik nog geen 10cm had omdat ik de hele dag nog geen kik had gegeven. En toen ging ze even voelen en kon ik beginnen met persen. Balen hoor Eerised dat het iedere keer voorweeen zijn....Hoop indd dat ze goed werk verrichten!
Heej meiden, kom nog ff melden dat alles goed was, had alleen weer wat eiwit in mijn urine de vorige keer ook al, maar mjn bloeddruk was 120/75 dus dat was goed. Lees dat jesenmo misschien ook bezig is met bevallen Succes. Enne pluk kreeg vandaag de keizersnee, spannend
Joyce, geloof dat wij dit keer niet gelijk op lopen met vk afspraak.. Ze zaten zo vol bij ons dat ik pas volgende week donderdag kon!
ooooo lomp lomp lomp.... we hadden de proefdruk binnen maar er moest nog wat aan veranderd worden en deze lag op tafel met naam erop.... komt mijn mams binnen zeg ze wie heet er nog meer....ze wilde onze achternaam zeggen en toen zei ze kut ze gaat zo heten!!!!!... helemaal lachen en huilen tegelijk... hihihi ach ze komt t vroeg of laat toch te weten hihihi
Dat dacht ik al Joyce! Vind het echt wel moeilijk om straks in te schatten wanneer ik de vk moet bellen joh.. Hoop maar zo dat ik het op tijd door heb..
Wat balen Rox.... @ Andi, mijn vk zegt, als je ook maar iets vermoed, bel maar hoor.. (ook vanwege het werk van mn vriend), maarre je ken beter iets te vaak bellen toch?
Ja, haha, Eerised, maar dan zou ik bij al m'n voorweeën nu al kunnen bellen, want dat doet net zoveel pijn als dat ik toen had tot aan de 8 cm ontsluiting, dus dat werkt hier ook niet echt..
Oh haha, ja dat is wel lastig dan Andi.. Maar je weet niet hoe het deze x gaat?! Ik dacht net ook ik ga bellen, maar ik dacht ik ga eerst ff in bad, en toen verdween het als sneeuw voor de zon.. Maar ik wou toch echt bijna bellen.. Ben wel benieuwd of ik ondertussen al meer ontsluiting heb?!
Had je vorige week een halve cm of 1-2 cm ontsluiting?? Van voorweeen krijg je inprincipe geen ontsluiting. En een halve cm is aan het einde van de zwangerschap wel normaal doordat de kleine de hele boel naar beneden drukt.
een halve... Dat wist ik niet Ariel , ik dacht dat je door voorweeën ook ontsluiting kon krijgen, want mijn zus die had ook volop voorweeën vanaf 33 weken, en had met 35 weken 1cm, met 37 weken 2cm, en had ineens 4cm met 38 weken.. Dus vandaar...
Mijn vorige vk zei dat voorweeen inprincipe geen ontsluiting veroorzaken. Ik had vorige zwangerschap 1cm zonder ook maar iets te hebben gevoeld. Dus ja.... Blijft lastig te zeggen,,,
Hallo dames hier weer eens een berichtje van mij. ik ben afgelopen zaterdag 22 augustus bevallen van een mooie meid genaamd Samentha 3180 gram en 50cm. we zijn gister uit het ziekenhuis gekomen alles gaat hier goed. van de week vertel ik meer. groeten Marije
@ Ariel, ja idd.. Heb zoiezo het gevoel dat de ene vk het zo doet of denkt, en de ander weer zo! Ik merk het bij ons op de praktijk heel goed, want hier lopen er 4, en 9/10x heb je dus een ander, dat ze altijd wat anders zeggen.. Ach we zien het wel joh, de kleine komt wanneer die zin heeft! @ Marije.. Gefeliciteerd met je dochter
Ja dat is zeker waar! Ze zeggen/denken allemaal wat anders. Hier heb ik er dan 5 en de 1 vind dat ik in het zkh moet bevallen en de ander vind dat ik het prima thuis kan doen zolang ik me daar goed genoeg voor voel...