@Booky; gisterennacht ging goed, 2 keer geweest en vannacht maar 1 keertje. Heerlijk dus, maar klopt het gauw af hoor. @Eerised; dat zou lekker zijn als je mannetje dat werkschema zou krijgen @Slaapzak; gefeliciteerd met je dochter!!! @Twinkle; hoe was het in het ziekenhuis? @mamavanbas; wat heerlijk dat de kleine goed ligt @marije; gefeliciteerd met je dochter! @jesenmo; gefeliciteerd met je zoon Betty Boop is 10 augustus bevallen van een zoon. Ze was 36 weken en nog wat zwanger, dus is in het ziekenhuis bevallen. Alles gaat goed met haar, krijg toevallig van de week een berichtje van haar. Jullie weten het inmiddels al van joyce lees ik. pffffffffffffffff moest 30 pagina';s bijlezen. Maar het is gelukt. Hier gaat alles goed. Jurre heeft alleen heel veel last van krampjes. Van alles al geprobeerd, maar niets helpt. Erg zielig om te zien hoor. Maar goed het gaat vanzelf weer over...................
Ach, wat sneu dat Jurre zo'n last heeft van krampjes, Babijtje! Ik heb Betty wel op de lijst gezet, ze was toch erg actief hier Net met Gabriël gedouched en geloof dat de pijn hier weer is wegge-ebt.. Maar zeker weten doe ik het niet.
Mmmm gisternacht hadden wij een supernacht omdat Damian van half 11 tot 6 lekker had doorgeslapen............. Tja en dan vannacht.......echt een spooknacht geweest. Damian was gewoon nergens mee te troosten. Waarschijnlijk krampjes??? of misschien TE warm/benauwd geweest Hoe kan je krampjes herkennen?? En weet iemand of je een babytje met bijvoorbeeld een lauw washandje een beetje mag afkoelen??? Het was vannacht zo benauwd, zelfs ik dreef weg. Damian lag alleen met zn rompertje in het wiegje en een lakentje maar zelfs het lakentje trapte hij weg. Hopelijk hebben we vannacht een betere nacht want mama is best moe Hoeraaaa weer twee jongens! Betty en Jesenmo gefeliciteerd, geniet ervan! Weten we al hoe het met Anita/pluk is??? Die is als het goed is vandaag bevallen middels een KS????? Gelukkig was het vandaag een redelijk koele dag dus alles is weer een beetje afgekoeld. Welterussies allemaal!!! Jolanda
Ahh dikke knuffel voor Jurre met zijn krampjes. Sneu is dat zeg . Ohh hij slaap al wel erg lekker heh. Ach en Damian een spooknachtje achter de rug . Volgens mij mag je een kleintje best een beetje koelen hoor.... (niet onderkoelen heh ). Ik kan het me eigenlijk niet heugen dat Mats last heeft gehad van krampjes. Volgens mij is het buikje dan vrij gespannen en strekken de kindjes zich... Maar dat kan een krampje expert beter omschrijven... Zo net heerlijk in bad geweest met een tijdschrift en een reep chocolade . Nu lekker met de lapot op bed en dan proberen niet al te laat te gaan slapen .
Is er een krampjes expert in the house??? Wij gaan ook maar lekker optijd naar bedje........tussen half 11 en 11 Damian nog even de borst geven en dan hopen op een rustige nacht
haha geen idee of er een krampje expert hier is. Hihi. Ik hoop ook op een goede nacht voor jullie. Is het een beetje afgekoeld bij jullie?
@jesenmo van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! ook betty gefeliciteerd met jullie zoon! @jolanda wat vervelend van de krampjes.... hoop voor je dat je vanacht een goede nachtrust heb en dat de kleine jongen geen pijntjes meer heeft! @babijtje ook jurre die tobt met krampjes... lijkt me zo erg dat je niks voor je kleintje kan doen... mja als het goed is gaat t vanzelf weer over....
@booky ooo wat een lekkere combi chocolade met een bad! na de bevalling met een roseetje erbij... heb er nu al zin in hihihi
Jeetje, wat weer een hoop baby's! BettyBoop, Jesenmo en Slaapzak: gefeliciteerd met jullie kleintjes!!!! Hier helaas een krampjes-expert... Alleen komt dat expert meer door de hoeveelheid krampjes die Iza had en niet zo zeer door mijn oplossingen.... Wat ik toen wel heb geleerd was heel erg letten op mijn voeding (geen scherp eten, geen citrusvruchten) en niet steeds aanleggen voor de troost. Troosten werkte welliswaar even, maar juist door de nieuwe melk, krijgt je kleintje weer nieuwe krampjes. Ik heb heel veel met haar rondgelopen en haar buikje gemasseerd.... 'k Vond die krampjestijd zó moeilijk!!! Heb echt wel eens zitten meejanken, omdat ik het zo zielig vond en geen oplossing wist. Inmiddels weet ik dat die tijd (gelukkig) van voorbijgaande aard is! Hoop dat dit kleintje er minder last van gaat hebben...... Maar jullie uiteraard ook succes met de krampjes... Ik heb vanaf morgen een nieuwe kinderwagen!! Heb lang zitten denken over een eventuele duowagen (Iza is nu 22 maanden) en nu via marktplaats een mooie Easywalker duo gevonden. Toen Iza klein was gebruikte ik de wagen heel veel voor de korte boodschappen, waarbij ik gewoon de maxicosi uit de auto op het wagenonderstel zette. Dat kan bij deze Easywalker ook, dus ideaal!!!!
Jesenmo, gefeliciteerd met je ZOON!!! Elegance, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop voor je dat het dit keer goed gaat!!! Betty boop ook gefeliciteerd met je ZOON!!! Marije gefeliciteerd met je DOCHTER!!! Jocruella, hoop dat Damian vannacht beter
Hier is het vandaag behoorlijk gekoeld en hoop vannacht beter te slapen. En zat een paar dagen te zeuren bij mijn mannetje dat hij moest stofzuigen en vandaag zei ik het tegen de jongste. Toen pakte mijn man de stofzuiger en begon te stofzuigen. Vond het niet leuk dat hij het op die manier ging doen ik ben al niet een persoon die dingen aan anderen vraagt om te doen. Maar ja nou is het wel gestofzuigt. Moest het ff kwijt.
Ik hoop het, ik zit nooit te zeuren als ik iets aan het doen ben, maar je moet niet bij hem in de buurt komen als hij ergens mee bezig is, want dan krijg je op je kop. Mannen he!!
Wat bij Gabriël toentertijd wel eens wilde helpen tegen krampjes was 'fietsen' met z'n beentjes of hem met zijn buikje op je arm laten rusten dat je hem zo wat ronddraagt en over z'n buikje wrijven. Verder valt er zo weinig tegen te doen! Je herkent het wel idd als z'n buikje gespannen is of hij 'moeilijk' doet met z'n beentjes. Ik hoop voor je dat het mannetje er gauw vanaf is! ARGH! We hebben hier een uil in de buurt en die gaat natuurlijk weer de hele nacht zitten oehoe-en.. :x Straks nog fftjes ontspannen douchen en dan lekker het bed in.
och mijn man heeft adhd... als je vraagt ofdat tie de boodschappen opruimt gaat tie ineens de koelkast soppen en als we de muren gaan verven en hij komt zn postzegel verzameling tegen gaat tie die uitzoeken.... en als ik er wat van zeg....... huis te klein... hihi...rare wezens
dames ik ga me bed opzoeken.. oh nee niet me eigen bed helaas. ik hoop dat ik vannacht beter zal slapen... tot morgen