ik ga ook mijn bedje opzoeken.. mijn mams en ik hebben vandaag de meubeltjes opgehaald bij mijn oma die mijn overgroot opa nog heeft gemaakt en waar alle kinderen en bijna alle kleinkinderen (incl ikke) in hebben gelegen en die gaan we morgen opknappen voor bij me moeder thuis, want daar krijgt de kleine meid ook een eigen kamer... nu al verwend! hihi trusten lady's en de gene die vanacht van plan zijn te bevallen succes!!! hihi @andi over een half uurtje mag je officieel thuis bevallen.....
Jesenmo, gefeliciteerd met jullie zoontje Kyano! Grappig, wij hebben ongeveer dezelfde naam in gedachten gehad, maar dan als Keano geschreven. Elegance, lief dat je hier nog even komt kijken. Ik zie dat jij ook weer zwanger bent. Ik gun het je heel erg dat het deze wel goed blijft gaan. Nog meer tegenslagen kun je niet gebruiken denk ik zo, dus ik wens je heel veel succes! Dikke knuffel van mij.. Ow, en Betty ook al een zoon! Leuke aparte naam ook. Gefeliciteerd voor het geval je toch nog mee leest.
Over darmkrampjes gesproken.. Volgens mij heeft Kenji daar ook last van. Hij overstrekt zich dan, en heeft zijn handjes tot vuistjes geklemd. En dan dat huilen he, zo zielig! Wij gebruiken nu Infacol, en we hebben wel het idee dat dat helpt.
Ahhhh leuk he..van Betty. Ook een knul-met-haast. Ik had een berichtje zag ik net..had ff die mail niet meer gecheckt.. *zwaait naar Babijtje* Hoest nu met jou Andi...terwijl ik dit schrijf, zie ik dat je banner inmiddels op de "legale"37 weken staat Enne..uilen zijn leuk en best zeldzaam ... Jocruella: vervelend he..als zo'n kleintje ontroostbaar is... Merakli: de meeste mannen zijn zo, geloof ik. Dat ze niet zelf kunnen inschatten wat nodig is in huis, is kennelijk bij velen genetisch bepaald Ben nog steeds benieuwd naar Pluk.....
Moggel! Joepie, idd nu de 37 weken bereikt!! Oh, ik heb echt prut geslapen vannacht! Nog wel lekker gedouched voor het slapen en was ook helemaal ontspannen, maar het mocht niet baten! Ik werd toch zo onrustig wakker vannacht! Heb ook last gehad van fikse voorweeƫn, was bijna ff 'bang' dat het ging doorzetten, maar dat gebeurde niet. Zal mij benieuwen hoelang we zo mogen gaan aanrommelen.. Ik heb die uil niet meer gehoord vannacht, dus dat was mazzel.. Ik ga eens kijken of ik me vandaag zinvol kan maken in huis..
Zo daar ben ik weer... Nou jongens sorry voor de magere info...maar ik was op! met weken bijna niks geslapen en dan nog een turbo bevalling voor de eerste keer hahaha en onze mini meisje hebben ze te veel voeding gegeven en ze had niet gepoept en had veel pijn aan haar buikje...met als gevolg nog eens 24 uur op met een verdrietige baby.. wij zijn over gestapt met fles en speen...en nu is onze mini meisje..zzzzoooooo lief! heerlijk... Oja en ze heet Pyta.....voor de film mensen is dat blonde kindje in de film man on fire met denzel washington alleen hebben wij de i vervangen met een y... En voor de vrouwtjes heb ik een hele lieve foto........... liefs slaapzak!
Hier werd ik vroeg wakker, heb nog geprobeerd te slapen maar tevergeefs voel me gewoon niet lekker, wat te onrustig. slaapzak wat een lief meissieeeeee en een mooie naam!!!!
Hahahahaha, dank je wel merakli!! Jij ook al zo onrustig?? Ik heb ook heel onrustig geslapen! Hier een foto vers van de pers, 37 weken vol zwanger..
@andi lekkere toeter meid! @slaapzak geniet maar van je lieve kleine meid! hoe zou het met anita zijn????
Ja, heb slaap maar ben gewoon onrustig en ik wil eigenlijk niet moe gaan bevallen. Mooooiiieeee buik. Ben ook benieuwd hoe het met Anita gaat.
vervelend voor je merakli dat je zo slecht slaapt! kan er gelukkig niet over mee praten! heb je al lavendelolie geprobeerd? bij mij werkt dat echt rustgevend....
je lekker mee insmeren je buik en borst en die geur is op 1of andere gekke manier rustgevend...voor mij dan...