September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    niet geschoten is altijd mis..toch..?

2. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Inderdaad, daarom is proberen het altijd waard!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Andi hoe ging het vannacht met de OEHOE?? ;)
    Gefeliciteerd met de 37 weken!!!
    Mooie toeter hoor. Ben benieuwd hoe lang het gaat rommelen bij jou…

Merakli, tja mannen af en toe heh ;).
    Hmm balen dat je zo onrustig slaapt :(.

OOh wat leuk Rox van die oude meubeltjes :).

Slaapzak wat een leuke pittige naam!! Wat een plaatje!! Mooie bos met haar, erg mooie foto ook die met de voetjes :). GENIET er ontzettend van meid!

Nou ben hier weer bijna klaar voor vandaag ;). Mats om 8.45 naar het kdv gebracht, daarna even het dorp in geweest. Ik had nog maar weinig broekjes in maat 80 en maatje 74 zit net niet helemaal mooi meer. Dus SHOPPEN :D. 3 spijkerbroeken, 4 andere broekjes, 2 t-shirts met korte mouwen en 1 met lange mouwen en een dun vestje. Nou we kunnen we even vooruit :D.
    Verder heerlijk geslapen gisteren. Eerst in bad geweest, mannetje had de laptop al boven gezet. Dus vanaf 21.00 lekker op bed gelegen met de laptop en daarna heerlijk geslapen :).
    Vandaag maar eens kijken of ik nog zin heb in het huishouden….. En zo niet, dan niet :D:D. Vandaag maken we er maar een mamarelaxed dag van :D.

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Oh joh, Lavendelolie, dat heb ik ook nog staan..
    Ga ik ook eens proberen! De keren dat ik het gebruikte, sliep ik er wel lekkerder door!

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Booky, oehoe heeft gelukkig lekker z'n snavel gehouden vannacht.. :D
    Oh, leuk, kleertjes shoppen! Zodra de eerstvolgende kinderbijslag weer binnen is, moet ik hoognodig voor Gabriël maatje 98/104 gaan halen.. M'n lijsie groeit zo snel! Maandag op't cb was hij al 97 cm! :$

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Nou Booky jij bent lekker bezig geweest, ik zit nog te bedenken wat ik vandaag zal gaan doen :D en het is inmiddels al bijna 10.30. Ach jaaaaa, moet boven nog stofzuigen maar heb helemaal geen zin.

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw jeetje Andi, gewoon bijna een meter al :$. Mats zit qua lengte op de onderste lijn hij was met 14 maanden 75 cm. Man als ik nu die broekjes maat 80 zo zie, dan is het toch al wel een hele kerel hoor :). Echt leuk rustig winkelen zo alleen. Bij de Tuunte een broekje gehaald voor 2,50 en 1 voor 3 euro hihi dan lig ik helemaal in een deuk ;).
    OOh gelukkig hield meneer de uil zijn snavel vannacht :).

HAha Merakli, misschien wilt je man vanavond boven wel stofzuigen ;).

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen,

zo ik heb iets beter geslapen. wel pas laat in slaap gevallen maar de gehele slaap was minder onrustig :)

@slaapzaak: wat een leuke meid heb je zeg. en ik ben zo gek op babyvoetjes ;)

@andi: gefeliciteerd met de 37 weken. mooie buik hoor!

@booky: ik wordt al moe als ik lees wat je al hebt gedaan :p maar ik ben ook bang dat het bij mij alleen maar minder wordt nu, zeker nu ik ook nog eens last van ischias krijg :(

mijn mannetje is trouwens anders gaan liggen, heel raar. ik weet niet precies wat er anders is, maar me buik ziet er anders uit en de bewegingen voelen anders... en me buik doet zeer. ik heb trouwens ook het gevoel dat hij rustiger wordt nu, waarschijnlijk door gebrek aan ruimte

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    goedemorgen !!

pfff slapen dat doe ik bijna niet gheeheh.. ik moet zooo vaak plassen.. wel 5 a 6 keer per nacht en dat was een week geleden max 3 x per nacht..

Heb sinds gisteren harde buiken ook al doe ik niks....

@booky leuk he winkelen voor kleine prijsjes!!

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Naiobi, balen van die beroerde nachten!

Had mijn ouders op pad gestuurd naar de Kruidvat. Haha de pampers hebben een mooie aanbieding 3 halen 2 betalen. Hier in het dorp was alles op, gelukkig hebben ze nu 6 pakken kunnen bemachtigen :D.

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky dat was toch een aktie van vorige week??

Ik heb toen luiers van kv zelf gekocht in maat 2.. 90 stuks 10 euro..

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nee de actie loopt van 25 augustus tot 5 september. Staat op de allerlaatste pagina van folder van deze week Kruidvat - Folder - De folder online bekijken.

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hee Slaapzak..een turbobevalling en een zeer buikje..ik hoop, dat jullie een beetje gaan bijkomen nu. Maar wát een schattige foto's zeg! Echt om weg te smelten!

Toetoet Andi...die hangt zeker al laag, zeg! Ik hoop, dat je de kleine snel mag ontmoeten! Ik zie wel, dat ik niet de enige ben die een tijgervelletje ontwikkelt.

Eeej Rox..gezellie! Tja we zijn ook buurtjes qua gemeente ook, he ;)

Merali: dikke knuf...ik weet uit ervaring hoe vervelend het is om niet genoeg slaap te krijgen

Booky: goed plan zo'n mama relaxdag!

Mare: je vraagt je soms af wat er allemaal in je buik gebeurt he?

Naiobi: het is volgens mij harde-buikentijd bij ons. Ik heb er ook al last van. Als een kanonskogel zo hard! En vaak helemaal uit het niets.

Hier een zo mogelijk nog weer slechtere nacht. Ik dacht, dat ik wel aardig aan de max zat met de bekkenpijn, maar ik heb gister echt gejankt van de pijn, nadat ik in bed was gaan liggen. Ik wist me geen raad meer. Ik zie er elke avond zooo tegenop om naar bed te gaan, da's toch ook niet normaal? En de gedachte dat het zo nog rustig 5 weken kan duren (en dus NOG erger kan worden) stemde me even diep verdrietig en wanhopig. Ik heb nu ook weer meer pijn aan stuit en schaambeen. Ik neem vandaag dus maar ff een baaldag op....want ik zie het echt even niet meer zo zitten.

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jocruella; heeft Damian vandaag beter geslapen? De krampjes bij Jurre zijn te herkennen aan een rood hoofd, optrekken van zijn been en zwaaien met zijn armen en kreungeluidjes maken.

@Siesje; wow handig zo'n duo wagen. En goede tip over niet elke keer aanleggen bij krampjes. Ik merk dat Jurre doet ook wil en zal ik dus maar niet doen.

@Rox; oooh wat leuk zo'n kamertje met een hele historie

@Jusi; fijn joh dat infacol helpt. Hier doet het helaas niets.............

@Andi; balen joh dat je zo slecht hebt geslapen. Dikke knuf voor jou

@Hellen; zwaai terug. Hoe is het vandaag met jou?? Ik lees het al; balen zeg dat je zovel pijn hebt. Dikke knuf ook voor jou

@Slaapzak; wat een lieve foto!!

15. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @hellen: ja wat dat ventje in mij denkt en doet zou ik graag eens willen weten... maar bij echo's ligt ie altijd te slapen :p

wat vervelend dat je weer zo'n slechte nacht had. ik bedoel de meeste nachten zijn bij mij ook rot maar af en toe heb ik tenminste een betere nacht en dat is wel belangrijk. misschien kan je vanmiddag nog even een dutje doen?

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @hellen wat vervelend dat het je niet een nachtje mee kan zitten... slaap je nu overdag beter dan 's nachts?

en ehm tijgervelletje hier zeker ook aanwezig, zal zo ook nog even een foto maken.. maar eerst even de was ophangen en de vluchttas inpakken...

17. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Wauw wat zijn er al veel baby's geboren zeg! :D

Alle mama's --> Van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!

Jaja en voor de rest is het nog even afwachten en aftellen! Ik vind het nu wel spannend worden hoor! Ik kijk er nu echt naar uit om de kleine te zien en vast te houden etc !!

Wiehoeeee bijna bijna bijna!!!

18. @ Rox, wat leuk die meubeltjes, waar iedereen in heeft gelegen :) !!

@ Andi, ook 37 weken!!! Yeeeeah, en ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen. We rommelen wel lekker aan hé met zn allen?

@ Slaapzak, wat een schatje zeg!! Oooh echt wel. Hele mooie foto's trouwens..

@ Hellen, een knuffel van mij! Vind het zo ontzettend balen voor je zeg..

@ Betty gefeliciteerd!!!!! Ben benieuwd hoe het met je gaat?! Mooie naam hoor.

Zo, ik lag gister om kwart over 10 op bed met mn vent, lekker samen gedoucht en gaan slapen.. En heb heel goed geslapen vannacht, wel vaak plassen maar goed!
    Heb het idee dat de kleine nu wel ingedaald is?!
    Werd vanmorgen wakker en voelde me prima, en nu voel ik me ineens weer raar, diaree, overgeven en duizelig.. Tis weer lekker van slag allemaal hier!
    Zal wel komen omdat de kleine tegen mn maag enzo aandrukt?
    Denk ik..

Liefs

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jeetje Hellen, wat naar dat je nog steeds niet lekker slaapt! Enneuh, idd, je bent echt niet de enige met een zebraprintje.. :D Maar 't is bij mij nu minder erg, omdat ik al eens eerder uitgerekt ben geweest met Gabriël en die striae verkleuren nu nauwelijks. Alles wat er nu bijgekomen is qua kleur is nieuw. Mijn buik is dus ook groter dan toen met Gabriël!

Naiobi, ben benieuwd naar jouw zebraprint :D

En idd Eerised, we rommelen maar wat aan, hè?

Hier zijn er idd ook veel meer harde buiken bijgekomen. Dat had ik de laatste weken niet, maar nu dus weer wel! Zelfs als ik helemaal niks doe en da's dan zooo onprettig als je buik al zo laag zit!

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Helen een hele dikke knuffel voor jouw,iedere nacht slecht slapen is helemaal niks. Kanje overdag niet slapen?

Deel Deze Pagina