September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mijn man is ook nog niet thuis. Zat vandaag in Rotterdam en het zat niet mee ;). Maar aangezien we niet wisten hoe laat ie thuis kwam hebben Mats en ik maar samen gegeten.
    Haha ja wat een smeerpoets heh, lekker die yoghurt. En deze fase is zo fijn met het ZELF doen.

Heeft ie hem echt inn flarden gescheurd? Idd vreemd als het zijn favoriete boekje is.

2. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Andi; ik ben momenteel maar gewoon blij dat dit het enige is. Het had misschien ook heel anders kunnen aflopen was ik wel bovenop mijn toeter gevallen. Tis alleen zo onhandig en pijnlijk...

Jammer van het bijbeltje, maar misschien wilde hij je laten zien dat hij ook zichzelf al bezig kan houden zonder jou te storen... eigenlijk is het best lief hihi...

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Poeh, Rotterdam is wel een eind voor jullie, ja! Manlief werkt hier sowieso al in Rotterdam, maar hij fietst(heel gezond) van en naar zijn werk ;)
    Ow, Gabriël kan d'r ook wat van met vla en yoghurt. Haha. Maar hij begint nu wel te leren dat het zonde is als je het weg laat lopen.. (Hij haalt het dan ook altijd heel netjes met zijn lepel van z'n shirt af wat hij gemorst heeft.. :D)

Naja, hij heeft 'm niet helemaal aan flarden gescheurd, maar hij heeft heel vakkundig allerlei hoekjes van pagina's eraf gescheurd.. :(
    Ohja, en één kant van de kaft losgetrokken, waardoor alleen nog de achterkant van de kaft vast aan de bijbel zit.. Papa gaat zoonlief dus even een hartig woordje toespreken wanneer hij thuis is.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @hellen leuk stoppelhaene ik wil ook.. hmmm.. Ik moet zaterdag toch daar in de buurt een zandbak kopen voor mijn neefje zijn verjaardag.. maar mannetje zal wel geen zin hebben om daar effe kraampjes te snuffelen .....

5. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @ Booky; wat een heeeeerlijke smeertoet!! Kan niet wachten tot wij dat hier ook hebben...

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Elizabethje, ja kan me voorstellen dat je dan liever je hand gebroken hebt dan dat je op je toeter was gevallen!
    En hij doet dit eigenlijk wel altijd, boekje pakken en gaan zitten lezen als hij niet gaat slapen, maar dit scheuren heeft hij nog maar 1x geflikt met dit bijbeltje(en de andere keer was het het behang van de muur........... :x)

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @booky wat een lekkere smeerdert hihih.. ik kan niet wachten tot die van ons alleen gaat eten :D Lijkt me zo lachen...

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @elizabethje ik heb wel mijn enkelband ingescheurt gehad met hemelvaart .. voor de rest gelukkig nog niks.. behalve over alles struikelen...

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @booky: wat een heerlijke foto van mats, hij heeft duidelijk genoten!

ik ga me eens klaar maken, zometeen komt me man me halen en gaan we dus naar het ziekenhuis. daarna gaan we denk ik ook nog een kijke nemen bij ons huisje daar zijn nu namelijk vriendinnen van ons aan het verven. en morgen wordt laminaat gelegd, nou begint er echt vaart in te komen.

ooops, sh.. ik moest niezen en normaal heb ik geen last van incontinentie maar dan zomaar ineens...:)

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Hellen; veel plezier morgen in Raalte. Ik hoop dat je er lekker van kan genieten

@Booky; het eten was lekker zo te zien :D

Ff m'n ei kwijt hoor:
    Hier ligt ventje eindelijk te slapen. Hij is vanmiddag van 14 - 19.30 wakker geweest, af en toe een tukkie, maar meeste wakker. Hij had zo'n krampjes dat hij gewoon niet kon slapen. Hij had de wallen onder z;n ogen staan. Wilde gelukkig net nog wel ff drinken en is toen in slaap gevallen, ligt er nu vredig bij. Laten we hopen voor hem dat het zo blijft, want het is zooooooooooooooooooooooooooo zielig die krampjes.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Booky, wat een leuke foto!!!

@ Mare; fijn dat morgen het laminaat gelegd word! Dat met die incontinentie had ik laatst ook met niesen. Was ZOOO blij dat ik thuis was toen dat gebeurde!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb je al die druppels van VSM geprobeerd? Cinababy heet het geloof ik en wat ook helpt, als jij venkelthee gaat drinken (je geeft BV toch?) is goed voor je BV en goed voor z'n buikkie! En wat ook schijnt te helpen, deed mijn vader vroeger bij mij. Met venkel of lavendel olie met de klok mee om het naveltje masseren.

13. @ Hellen.. Helaas kondigt het geen bevalling aan!! Was het maar wel zo juist.. Maar nee :(

@ Booky.. Hahaha die foto! Heerlijk :D

@ Hellen.. Heel veel plezier morgen!! Rustig aan hé, geniet er van.

@ Mare.. Balen die incontinentie, hoort er allemaal bij! Komt wel weer goed.. Ik had het toevallig met bukken vanmorgen, (gelukkig maandverbandje in) maar was best nat, YAK!

@ Mare.. Wel fijn dat het laminaat gelegd word, :) .. Wanneer kunnen jullie er in?

Ik zit nu etiketten te schrijven (adressen), voor de geboortekaartjes.
    Heb vandaag de keuken, gang, wc en woonkamer gesopt en gestofzuigd en gedweild.. Net nog even naar dorp gelopen voor boodschapjes (woon boven de winkels, dus niet zo ver hoor ;) )
    Even druk bezig geweest, wel moe nu, maar zo blij dat ik het toch even gedaan heb...

Liefs

14. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Naiobi, mooie buik!!

@ Mare, jammer dat je niet ontspannen kon gaan

15. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    winkelen.

16. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    @ Eerised, wat heb jij toch veel gedaan meid :) knap!! Ben al kapot na het koken.

@ Helen, heel veel plezier morgen!!!

@ Andi, jammer dat Gabriel niet heeft geslapen en raar dat hij zijn lievelingsboekje heeft gescheurd.

@ Booky, wat een lief foto!!!!! nou hij kan zelf gaan eten :)

@ Babijtje, wat vervelend dat hij krampjes heeft :(

17. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    #11857 Siesje, 26 aug 2009
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
    Ik heb destijds ook venkelthee geprobeerd, maar las later dat het voedingscentrum adviseert er matige hoeveelheden van te drinken...

Venkel en anijs bevatten stoffen die mogelijk schadelijk zijn. Daarom wordt aangeraden matig te zijn met anijsdrankjes en venkelthee.

@Zelf eten: geweldig, die tijd.... Iza eet ook zelf, maar het liefste met haar handen. Toetjes uiteraard wel met een lepel, maar een hoop wordt er geknoeid...
    Iza met 17 maanden aan haar toetje:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/siesje-albums-allerlei-picture7705-iza-knoeitoet.jpg

En voor jullie beeld van "grote" kindjes: Iza was bij haar geboorte 3950 gram en 53 cm:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/siesje-albums-allerlei-picture7706-iza-net-geboren.jpg

(moet nog even uitzoeken hoe ik direct fotootjes kan plaatsen...)

18. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Grappige foto Sigrid :)

19. @ Siesje.. Hahaha die foto! Wat een lachebekkie joh.. Echt leuk!

@ grote baby's.. Ik was zelf 4100 gram en 53cm, mijn vriend 3700 gram en 53 cm..
    Ik zie het wel wat er bij mij uit komt, maak me er niet druk om, komt helemaal goed :) haha!

@ Merakli.. Ben nu ook wel moe hoor, maar moest gewoon echt gebeuren nu, morgen de bovenverdieping doen en wassen. Dan ben ik weer beetje bij!! Alles moet gewoon schoon schoon schoon voordat de kleine komt haha..

20. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik vind het knap hoor Eerised, hier moet nog de bovenverdieping gedaan worden (stofzuigen opruimen) Wil ook alles schoon hebben, hopen dat het morgen lukt :(

Deel Deze Pagina