September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben dan wel geen tienermoeder, maar wel een jonge moeder :)

Voor de jonge moeders/tienermoeders onder ons. Krijgen jullie nooit rare reacties??

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Een engelse versie. Vanavond is het weer alleen idioot laat. Geloof om 23.20 uur :(. Ik denk dat ik het maar opneem. Was ook een kind van 13 :$.

3. @ Andi.. hahaha idd!!

@ Booky.. Idd, dat is toch gek, ik zei gister ook tegen mn vriend: Binnenkort zit je gewoon met een klein babytje in je armen, wat wij samen hebben gemaakt.. En wat gewoon uit MIJN muts is gekomen.. Dat is toch gek! Dat kan toch gewoon niet.. haha!

@ Ariel.. Dat vind ik ook! Kijk hoeveel mensen er op de wereld lopen.. Die zijn er allemaal uitgekomen hoor.. En het is iets heel natuurlijks.. Ik ben ook totaal niet bang voor de bevalling.. Laat het allemaal op me af komen enzo.. Zie het wel hoor!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja ik was 23 toen ik zwanger was van Mats. Al 5 jaar samen met Mischa die was toen 28, vaste baan en een koophuis. 9 van de 10 keer zeiden ze ooh was het gepland?? En een collega zei gefeliciteerd heh, ik neem aan dat je er blij mee bent :(. En die collega is een vrouw :(.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij is dat ook de juiste instelling Eerised!! ;)

6. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ja klopt ik heb ook zoiets van de vk puft me er door heen. Eerst was ik bang, maar als ik zo nadenk zijn er vrouwen om me heen (en hier) die 2 3 kinderen op de wereld hebben gezet. dus we komen er wel :)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was 21 toen ik zwanger raakte van Rosalie, Vincent en ik waren toen net een half jaar samen en het was dus ook totaal niet gepland. We hebben toen samen besloten om het kindje te houden omdat we toch wel heel veel van elkaar houden. En gelukkig is het goed gekomen en zijn we nu bijna 3 jaar bij elkaar en hebben bijna een 2e frummel.

Maar altijd als we in de stad lopen worden we raar aangekeken. En je ziet ze bijna denken, jeetje zo jong en dan al een kind en nog 1tje onder weg.....

8. Ik voel me ook niet echt een tienermoeder hoor.. Mn vriend is ook wat ouder natuurlijk, en we hebben samen een leuk koophuisje en een nette auto!
    En mensen die maken wel is opmerkingen dat ik mn leven vergooi.
    En of ik weet wie de vader is..
    En ze denken automatisch dat ik nog thuis woon!
    Ach ze denken maar :D Weet wel beter, hebben het prima voor elkaar zo..

Mijn zus heeft bij de eerste niet gegild, was heel kalm en rustig.
    Bij mn nichtje heeft ze 3x een keiharde oerkreet gegeven(die hoorde ik op de gang), was een stortbevalling, en dat was toen het hoofdje 'stond' zeg maar en ze er bijna was..

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Precies Eerised dat is idd de instelling. Ik kan me ook niet druk maken om die horrorverhalen hoor. We zien het wel :D.

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik krijg wel eens reacties vanwege mijn "hoge" leeftijd. Zo van : dat je dat nu nog ziet zitten, of de dochter van een oude buurvrouw die echt verbaasd uitriep "Maar ze is al hartstikke oud!" En bedankt....

Tja ik had graag kinderen gekregen toen ik rond de 23-25 jaar was. Maar het leven loopt soms anders, he

11. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Echt belachelijjk hoor, wat interesseert mensen nou of het gepland is :x. Mensen willen alles weten.

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ooh dat is toch echt erg die mensen :$.

En Eerised das ook zo'n belachelijke opmerking, dat je je leven vergooid met kinderen. Tuurlijk wordt je leven wel anders, maar je krijgt er zoiets moois voor terug (ooh wat zoet heh ;))

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Mensen kijken mij pas raar aan zodra ze weten hoe oud ik ben.. Ik word vaker veel ouder geschat dan 19(meestal word ik een jaar of 22-23 geschat.. :(). En dan krijg ik eigenlijk altijd wel meteen de vraag erachteraan: Oh, was zeker niet gepland dan je eerste?
    Euh.. Nee.. En dan frommel ik er altijd achteraan: Maar deze zwangerschap wel, hoor.
    Dat kunnen ze dan wel weer begrijpen.

hellen, jij bent helemaal niet oud joh!! Ik heb een oudere vriendin van 42 en die is dit jaar nog van een zoontje bevallen. Mijn stiefmoeder is 40 en dit jaar bevallen van een dochtertje ;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien een hele stomme vraag hoor, maar hoe oud ben je Hellen?

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    En dat is ook een idiote reactie zeg!
    Nou precies zo is het toch. Je kunt van alles willen, maar het leven kun je idd gewoon niet plannen.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm je leven vergooien met een kind?? Je verrijkt je leven toch juist met een kind?

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha Andi ik heb ook net even je leeftijd bekeken hoor ;). Haha dacht ook dat je ouder was ;).

Ariel ik zie dat je een jaartje jonger bent dan ik. Wist ik ook niet. Grappig

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Scheelt hier trouwens wel dat mijn hubbie al wel 26 is, dus dan word ik samen met hem ook vaker ouder geschat. Wij waren ook nog maar een halfjaartje samen toen bleek dat ik zwanger was.

19. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Ik vind je ook niet oud Helen, ben zelf bijna 30, had het ook wel eerder gewild maar het is niet anders. Ben blij dat ik nu zwanger ben en een gezond kindje op de wereld ga zetten.

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik word in oktober (als wurm er dus net is) 38 jaar. En mijn Lief is 41, maar wij VOELEN ons helemaal niet oud en ik heb het geluk er niet oud uit te zien ook. Maar ja..de gyn zegt ook steeds dat ik een oudere moeder ben. Voel me dan soms net een fossiel ....

Deel Deze Pagina