Welkom Wonderen en Tantan! @Tantan; Nou, daar ben je dan mooi klaar mee. Hoe lang staat er meestal voor ischias? @Wonderen; Als ik het goed begrijp ben je dus afgelopen augustus bevallen?
dank je wel lilith en babijtje voor het welkom ben eind juli bevallen en het bevalt echt prima was toen voor augustus 2008 uitgerekend.
Hey meiden, Ik weet vanaf de 24ste dat ik zwanger ben! Ik ben 26 jaar en mama van een lieve dochter. Ik ben 7 september uitgerekend! Mag ik mee kletsen?
Van harte gefeliciteerd! Geniet er van en natuurlijk mag je meekletsen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik heb helemaal geen kwaaltjes, maar bedacht net dat ik alweer heel erg goed ruik en dat is niet altijd fijn hihi
* September mama 2008 breekt in * Ik wil jullie even feliciteren met jullie zwangerschap. geniet er van. voor je het weet heb je je kleintje in je armen en de tijd gaat zo hard. * Breekt weer uit *
Jaaaaaaaaaaaaa! Hier nog een emo-doos! Ik deed mijn test op 27 december 2007 en belandde hier een jaar geleden ook! Wat een mooi moment als je ontdekt dat je zwanger bent. Ik hoop dat jullie net zo veel aan elkaar gaan hebben als wij. We hebben een zeer hecht forum en er is veel respect voor elkaar. Er is nooit een kwaad woord gevallen tussen de september 2008 mama's. . We hebben al 2 meetings gehad, zwanger en bevallen en ik heb er een vriendschap aan overgehouden. Heel veel geluk en ik hoop dat alle baby's gezond ter wereld mogen komen rond september!
Kaatje en Ingeltje, ook al emo? Ik zat hier ook al een traantje weg te pinken toen ik de septembermama 2009 lijst zag...
***September 2008 mama breekt huilend in*** Hier nog een emo, tranen stromen over mijn gezicht. Vooral na het zien van de lafemmebonta banners. Ik heb een pracht meid nu en het is voor mij nog geen jaar gelden die posi test. 3 of 4 jan verwekt en 17 jan, 2 dgn voor nod posi test in mijn handen. Dames tijd vliegt voorbij. had niet het makkelijkst zangerschap maar verheug mij wel op de 2e (al wacht ik eerst nog wel ff ) Idd bij ons een zéér hechte kippenhok. Wij hebben veel geluk een voorspoed gehad bij ons groepje wat beebs betreft dus hoop voor jullie net zo! En mssn deze keer meer jongens dan meiden? Prettige kerstdagen en een spetterend gelukzalig, hoog zwanger 2009 toegewenst! *** breekt uit met natte wangen***
en ja hoor...........ik kan niet slapen ga het zo maar weer proberen. erg grappig dat vooral september 2008 meiden reageren
haha slaaploosheid kan lang duren Ik en andere sept mama ging op het eind online spelletjes samen spelen wij konden pas tegen 2u slapen moet nu nog afkicken en eraandenken naar bed te gaan, dus bij deze..
haha slaaploosheid kan lang duren Ik en andere sept mama ging op het eind online spelletjes samen spelen wij konden pas tegen 2u slapen moet nu nog afkicken en eraandenken naar bed te gaan, dus bij deze..
**Breekt giechelend nog 1 keer in* Hahaaha en dat was ik, zei de gek! Hihihiihi! en na de zwangerschap krijg je een lief kindje dat om 6 uur wakker wordt en eten wil hahaha en dan beland je ook hier! ik hoop dat we gauw het stokje over kunnen geven en jullie lekker met rust laten hier! *breekt uit*
*breekt in* Hier nog een september 2008 mama die jullie wil feliciteren met de zwangerschap. Voor je het weet ben je al weer een jaar verder en kijk je op het forum bij de volgende september groep *breekt uit*
Wil niet dit topic verder bevuilen Maar hier nog een september 2008 mama! Meiden, van harte gefeliciteerd en ik wens jullie allemaal een heel gezond en lief september (of augustus of oktober) babietje! Dat jullie maar net zo'n supercluppie mogen vormen als wij nu doen (emomodus weer uit)
September Mama's 2008; wat leuk dat jullie hier reageren en bedankt voor de felicitaties. Erg lief. Zoals verteld gisteren mijn ouders en broertje + schoonzus verteld. Ze reageerden erg enthousiast en helemaal beduusd. Vooral mijn vader. Hij was helemaal vergeten in zijn beduusdheid mijn vriend te feliciteren. Gelukkig kwam hij er later wel achter Hij begon gelijk al, oooh, neem je de wieg dan nu al mee Mijn ouders hebben de schommelwieg waar mijn broertje en ik in hebben gelegen bewaard, dus die mogen we hebben voor de eerste paar maanden. Kortom het was erg leuk!
hee babijtje, goedemorgen (en andere natuurlijk) was zeker wel leuk om het te vertellen? Hoe hebben jullie het verteld? Wij hebben verleden jaar ouders en schoonouders te eten gehad en aten dan als toetje minibeschuitjes met roze en blauwe muisjes, echt zo gaaf. voor nu moeten we dus wat nieuws verzinnen, maar ik weet zeker dat weer niemand het verwacht