September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ZOOOOOwwwwww das lekker even een plat... Heerlijk.. Dit had ik even verdient
    Ik was gelijk weg tot 10min geleden..

    Ik ga even shoppen voor het weekend, boodschapjes doen voor de meiden die hier op het huis komen passen en nog wat warme kleding inslaan ;)

    spreek jullie later....
     
  2. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D ja

    Ben er ook weer helemaal blij mee en mijn mannetje ook natuurlijk :D
     
  3. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hihihi hier was het niet gezellig maar druk met alle echo's en ziekenhuis bezoeken ;)
     
  4. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Maar ook met een goede afloop :D
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Omdat ik toch heel onzeker ben, want zelf vond ik dat van alle testen de laatste lichter was dan de rest, heb ik net weer een test gedaan.

    Maar nu toch heel duidelijk hoor, teststreep is zomogelijk nog donkerder dan de controle streep :)

    Groetjes Anita
     
  6. Joyce84

    Joyce84 VIP lid

    24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ pluk, nou das leuk toch ?

    Ikke heb stieken gisteren ook weer getest hoor en weer zwanger :D

    Word ik altijd helemaal blij van ik heb er nog 1tje en die doe ik morgen denk ik weer :D en daarna geloof ik het wel, en ga ik ff de verloskundige bellen voor een afspraak :D
     
  7. Miss Mommy

    Miss Mommy Niet meer actief

    Pfff, voel me helemaal niet lekker...

    Heb flink last van hoofdpijn, ben duizelig en heb flink last van mn maag!

    Nu al, wist niet dat dat zo snel begon! ;)

    Sorry voor dit ego-berichtje... maar hebben meer meiden hier last van?
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb Emesafene gekregen van de HA :D , nu maar duimen/hopen dat die gaan werken!

    Miracles Ja dus, al een week of 3 misselijk en de laatste dagen kan ik niks meer binnen houden.

    Vanavond wordt mijn tattoo bijgekleurd! Ik heb die 11 november laten zetten en er was 1 gedeelte weer ontkleurd :(. Heb wel gevraagd met het maken van die afspraak of het kwaad kon, omdat ik dan eventueel misschien zwanger zou zijn. Maar hij zei dat het zo'n klein gebiedje was wat opnieuw gezet wordt dat het geen kwaad kan
     
  9. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Betty Boop: Ja, ik heb eisprong stimulatie gekregen met puregon-injecties en pregnyl-injecties. En boij de laatste folikelmeting bleek dat er 2 eitjes gingen springen! De arts geeft 25% kans op een tweeling! :D

    Pfff, vanavond en morgenavond werken, dat betekent nachtwerk. Ik heb natuurlijk nog een klein meisje hier die overdag alle aandacht trekt. INormaal is dit geen probleem voor mij, maar zie er nu zó tegen op :x !
     
  10. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Die schema heb ik via dit forum.
    Zat bij zwangerschap en werk te neuzen, daar ergens in een topic stond het, weet alleen niet meer waar. :rolleyes: :)

    In het ziekenhuis is alles goed gegaan. :D
    De assistente die bij de receptie zat, zei dat we wel even hadden mogen bellen dat ik nu zwanger was, want in principe kon de gyn volgens haar toch nog niks doen of zien. Maar ze zei ook dat de dokter dat zelf wel zou zeggen.
    We gingen eigenlijk voor onderzoeken namelijk. ;)

    Maar we hadden echt een fijne gyn! Echt een heel verschil met mijn vorige zwangerschap, bij een andere gyn in een ander ziekenhuis!
    De gyn die ik nu heb, was heel sympathiek.
    Hij vroeg wanneer mijn laatste menstruatie was, en toen zei hij: "Zo'n 4 á 5 weken dus, zullen we dan toch proberen of we op een echo iets zien?"
    Ja natuurlijk, dat wilden wij wel! :D
    En we zagen al een klein ringetje, hij legde alles goed uit, echt fijn!
    We hebben zelfs al een echo mee gekregen!
    Ooh ik ben zo blij haha! :D

    Mijn volgende afspraak is dinsdag 20 januari om 15.40.
    Dan krijgen we dus weer een echo. :)
    Wil iemand dat meteen op de lijst zetten?
     
  11. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    U bent uitgerekend op 09-09-2009
    Uw verlof mag ingaan op 30-07-2009
    Uw verlof moet ingaan op 13-08-2009
    U wilt uw verlof laten ingaan op 13-08-2009
    U heeft recht op verlof tot * 03-12-2009
    U moet de ingangsdatum van uw verlof uiterlijk aan uw werkgever laten weten op 23-07-2009

    zo ziet mijn lijst eruit je kunt het vinden op
    http://home.szw.nl/index.cfm?fuseaction ... beantw=yes

    gr miriam
     
  12. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    leuk Jusi wij hebben volgende week ook de eerste echo met 4 weken en 5 dagen dus wij zullen ook neit veel meer zien dan een ringetje hihihihihihi
    maar ja is altijd leuk een exstra echo :)
     
  13. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee Jusi, Wow! Leuk zeg, toch een echo! Jij zit weer lekker op je roze wolk! Fijn als je een fijne gyn hebt, en ja ach, die assistentes over het algemeen......
     
  14. syboena

    syboena Fanatiek lid

    21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey dames ik ga ff lekker een tukje doen heb knallende hoofdpijn en ben heel er moe spreek jullie strakjes weer
     
  15. Babijtje

    Babijtje Fanatiek lid

    11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @BrusjevoorLynn; gefeliciteerd met je nieuwe baan!

    @Betty; dat van de opvang dat klink echt helemaal super zeg!

    @Line77; welkom en gefeliciteerd
     
  16. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ook ik meld me graag aan bij de septembermama's!
    Ik ben Manouk, 22 jaar en 07/09/09 uitgerekend van de 2e. Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten?

    Ik heb heel veel paginas te lezen zo te zien maar dat doe ik vanavond wel even als ik tijd heb. In ieder geval allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
     
  17. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Stefje Aha spannend... ik had dat met mijn bbz, die was min of meer bedoelt als een iui die erd afgepblazen ivm 3 eitjes. Toen hadden we toch gewoon natuurlijk geprobeerd en waren we ook "bang dat het er 2 of 3 waren...

    spannend is dat he?

    @Jusi he super... ben zo blij voor je... wauw het zit dus in ieder geval wel op de goede plek...
    Nu de 20ste een mooie kloppend hartje...


    Hier begin ik de hormonen zijn werk te doen... niet misselijk of zo nee enorm emo en stressie....
    ik ging met mijn 45 km autootje ( vanwege slechte ogen lukt het mij niet om mijn rijbewijs te halen....)
    Verkeerd en kwam op ene auto weg.. normaal zou ik dan gewoon gereageert hebben zo van nou als ik aangehouden word pech, ik heb het niet expres gedaan. Bij de eerste de beste gelegenheid zorg ik dat ik er af ga...
    Nee nu met de hormonen.. je wil niet weten hoe ik in paniek raakte en begon te janken...

    Kom ik uiteindelijk heel huids thuis, nadat ik bij een pompstation uiteindelijk hulp had gekregen, ben ik door dat ik met tassen en gedoe naar binnen loop een handschoen kwijt....
    Nou men janken je wil het niet weten... niet normaal meer echt niet....
    Blijft dit zo?

    Maar goei we zitten lekker aan het eten en gaan zo de hondjes naar het logeeer adres brengen...

    spreek jullie later...
     
  18. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @manouk super gefeli meis en welkom hier...
     
  19. Tinkerbellmama

    Tinkerbellmama Actief lid

    11 dec 2008
    201
    0
    0
    Welkom Manouk en een fijne zwangerschap.
    Je bent net als ik de 7de uitgerekend. leuk hoor.

    Veel plezier hier.
     
  20. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    jep hier ook hoor, echt mega misselijk, en indd ook hoofdpijn en moet echt tussendoor iets eten....en niet te vergeten MOE MOE MOE!
     

Deel Deze Pagina