September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ach het is toch nooit goed.. Ik ben 19 jaar, dus hoor elk weekend stomdronken en onder de drugs in de kroeg te hangen!
    En dan is het ook niet goed.. Joh mensen moeten altijd wat te zeiken hebben..

Mijn vriend is 9 jaar ouder, ik was 16 toen we wat kregen samen, nooouuu je had mensen moeten horen zeg!
    En ik moet eerlijk zeggen, ik voel me volwassener als de meeste die ik ken van 19.. En dat heb ik al jaren hoor..
    De meeste schatten me ook ouder!

Wat is er mis met jong moeder worden?
    Vroeger was het niet anders..

En die opmerking van: was het gepland?
    Nee het was niet gepland nee, maar wtf, wat boeit jou dat?
    En een kindje hoeft niet gepland te zijn, als het maar met veel liefde word ontvangen door zijn pappa & mamma. Dat is veel belangrijker..

@ Twinkle.. Balen dat je diabetes hebt.. Hopelijk lukt het om er goed mee om te gaan! Wat houdt het precies in in het dagelijkse leven?

Ik was even boven een uurtje.. Maar wat lullen jullie veel zeg, haha!
    En moet je nagaan wat de damens die morgenochtend pas weer komen moeten lezen:$

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Slaapzak, gefeliciteerd met Pyta! :D Ze is toch nog groter dan verwacht dan? Of ben ik nu in de war met iemand anders? :(
    Hellen, shit joh dat je zo'n last hebt van de bekkenpijn. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. :( Helaas kan ik ook niet meer voor je doen dan je sterkte wensen. Ik hoop voor jou dat je snel mag bevallen..
    Babijtje, zeker weten of Infacol helpt weet ik ook niet hoor. Maar we proberen het gewoon telkens, baadt het niet, dan schaadt het niet. ;)

Verder heb ik geen tijd om alles bij te lezen, maar vraag me wel af hoe het met Pluk is? Kan zo gauw door selectief lezen niks vinden iig.

Verder gaat het met Kenji erg goed vandaag. Mijn man was vannacht door zijn wekker van 5.15 heen geslapen, en ik schrok om 06.30 wakker. Ik had Kenji ook helemaal niet gehoord die nacht! :$ Dus ik mijn man wakker gemaakt, en die zei dat ie Kenji nog niet had gevoed, dus ik als een gek naar de babykamer. Ligt die frummel klaarwakker rond te kijken! Dus ik heb hem maar meteen gevoed, en hij had me toch een honger. :D Gelukkig had ie om 9.00 weer honger. En om 11.15 meldde ons schatje zich weer, terwijl ie rond 11.30 gevoed wordt. Dus hoefde we niet teveel van zijn schema af te wijken.
    Nou mensen, mijn man is bijna klaar met voeden, gaan we weer lekker naar bed. Trusten!

3. @ Jusi.. Ah wat schattig! Hij dacht ik laat pappa & mamma lekker slapen ;) .
    Volgens mij is het best een tevreden mannetje of niet?

En we weten nog niet hoe het met Pluk is Jusi...

Slaap lekker!!

4. Zo, ik ben klaar met het schrijven van de adressen op etiketten. 75 stuks in totaal!
    Heb wel een paar x een pauze gemaakt, wat een ***werk zeg!
    Ga nu lekker naast mn vent kruipen..

Morgen om 10.30 heb ik een shoot, even zwangere mamma vastleggen..
    Morgenochtend nog wat leuke kleertjes zoeken hier, al is het niet veel wat ik nog heb!

Slaap lekker iedereen tot morgen..

Liefs

5. Zo, nog niemand geweest hier..
    Hopelijk een goed teken dat jullie goed hebben geslapen of nog lekker aan het slapen zijn!

Ik heb echt een klote nacht achter de rug, om 00.00 begon het weer.. Pijnlijke harde buiken om de paar minuten!
    Ik dacht valt wel mee, gaat straks wel weg, ga nu lekker naar bed.
    Heb vervolgens tot 02.45 wakker gelegen van harde buiken en krampen, hield echt 40 seconden aan, en kwam om de 5 minuten..
    Het deed ook veel meer pijn als anders, de pijn kwam, werd erger en erger en ging weer voor een paar minuten!
    Toen ben ik in slaap gevallen en werd ik soms nog wel wakker van de pijn.. Maar de regelmaat was weg..
    En weer hoopte ik dat het begonnen was, maar helaas :( ..
    Nu heb ik nog steeds wel harde buiken en ze doen soms wel zeer!
    Maar die voorweeën (zo noem ik ze maar), zijn een heel stuk minder.

Ga nu denk ik even wat eten en een uurtje terug naar bed.
    Baal wel ontzettend, want om 10.30 heb ik die shoot bij een meid hier uit de straat, en voel me nu behoorlijk rot en zie er uit als een zombie :(

Liefs

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik heb 'maaar' 5 pagina's terug hoeven te lezen, maar toch.. Stelletje lulkouzen.. :D

Twinkle, wat balen dat je zwdiabetes hebt, joh! Maar gelukkig dat je het dan 'nu pas' gekregen hebt.

Balen Eerised dat het niet wilde doorzetten! Is ook heel erg vermoeiend lijkt mij!

Ik ben gisteravond zo in slaap gevallen na een douche en ingesmeerd te zijn met lavendel, maar toch heb ik prut geslapen... Blergh.. :x

7. @ Andi dat is het zeker.. Hoe ik er nu bij zit zeg, lijk wel een wandelend lijk..
    Ik hoop maar zo dat het ergens goed voor is, dat gerommel en deze nachten....

Heb jij ook liggen rommelen vannacht dat je slecht heb geslapen?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier ook echt bagger geslapen....Werd iedere wakker, veel liggen draaien, harde buiken. En als klap op de vuurpijl dacht Rosalie ook nog is dat het om 05.30 tijd was om op te staan....
    Vanmiddag geloof ik maar weer ff liggen...

9. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Jeee meiden wat waren jullie vroeg wakker.... Behalve het vele plassen lig ik zelfs ondanks mn gebroken hand nog niet veel wakker snachts... maar ik blijf de hele dag moe. ik slaap wel tussendoor, maar echt helpen doet ut niet echt.pppffff.... ach kunnen we alvast een beetje wennen voor straks haha...

@Eerised... leuk, nog een hoeksche waardse! valt me nu pas op!

10. Onrustige nachten dus iedereen..
    Ben niet meer terug naar bed gegaan, nog even op de bank gelegen!
    M'n buik blijft maar zeuren, en die pijnlijke krampen, dus slapen gaat dan toch niet!
    Duik er vanmiddag nog wel even in.

Heb m'n fotoshoot afgezegd, want zoals ik me nu voel en hoe ik er uit ziet word het toch niks...

Elizabethje, waar kom jij vandaan dan :) ?

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Eerised, hier idd ook veel last gehad van harde buiken en een pijnlijke onderrug, daarnaast kon ik ook mijn draai niet vinden, dus ik ben hier ook een wandelend lijk, hoor.. ;)
    Ga vanmiddag dus zeker weer ff liggen.. Doordat ik zo slecht slaap, komt er eigenlijk ook niks van het huishouden.. heb deze week nog niet eens iets aan de was gedaan... :)

12. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik woon in OB.... zie nu pas dat dat niet bij mn profiel staat!

Jammer van de fotoshoot, maar prachtige foto's waar je verlept op staat zou ook erg jammer zijn (typen met 1 hand is lastig!!!! Pppfff)

13. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal.

Weer vroege vogels hier :) Jammer dat je slecht hebt geslapen Eerised/Andi/Ariel. Hier ging het wel. Alleen werd om 8.15 wakker van de ladies getetter naast ons en vroeg aan mijn man of de jongens wakker waren en naar school zijn gegaan? Hij ging kijken en iedereen lag nog gewoon te slapen :( De jongens wakker gemaakt en een gehaast, denk dat ze beide op tijd op school zijn :) van mij moeten ze niet meer veel verwachten toch.

Eerised, het is nooit goed bij de mensen, inderdaad als je jong bent moet je gaan feesten en in kroegs rondhangen, want "die" tijd komt niet meer terug :(. Jij hebt voor jezelf de beste keus gemaakt. Ik en mijn man schelen ook 9 jaar (zit wel in een andere situatie als jij) maar waar ik gek van wordt is steeds de vraag of hij mijn vader is neeeeee hij is mijn MAN :x. Dat komt ook omdat ik jonger uitzie voor mijn leeftijd.

Jusi, denk dat Kenji ook dacht van laat papa en mama maar nog even slapen :)

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pff, lijkt lang geleden dat ik slapeloze nachten had, en niet goed kon slapen. Als ik 's avonds mijn bed in kruip, ben ik onderhand al vertrokken voordat het licht uit is. ;)
    Ik merk nu dat de vermoeidheid toe begint te slaan, heb nog steeds niet echt uit kunnen rusten en lang geslapen na mijn bevalling. Mja, ooit komt het goed. ;)

Kenji liet zich de afgelopen nacht weer rond 4.00 horen. Toen is mijn man er dus uit gegaan, en vanmorgen hoorde ik hem weer rond 7.30. Toch best netjes. :)

15. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Niet alleen zijn dat hele nette nachtjes na nog geen 3 weken, maar jij hebt je frummel ook al in je handen.... best jaloers!!! Geniet er maar lekker van

16. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    haa meiden!!

Pyta wat een bijzondere naam!! mooi hoor:D

Fijn dat de babytjes het goed maken

Twinkle buddy Zw Diabetes, gets, wat balen zeg!!!! Knuff

Eerised meid balen dat je nog zo slecht slaapt je zult zo onderhand een keer helemaal uitgeput moeten zijn.. en idd bij ons was bas ook niet gepland en ook de nodige commentaar gehad.. niet gepland maar hij was zeker gewenst.. en ons leven had niet completer kunnen worden..

Mijn vriend is 6 jaar ouder dan ik, ook de nodige commentaar over gehad, nu kan niemand zich meer voor stellen hoe we zonder elkaar en ons kleine mannetje zouden zijn.. het is idd toch nooit goed..

Maar wij zijn helemaal gelukkig, en dat is wat belangrijk is:D

Andi en Ariel ook al niet best geslapen:( echt wel balen zeg.. ben blij dat ik dat dan nog prima doe.. ik word niet eens wakker om te plassen..

Las ook iets over incontinentie PFFF ik heb griep, en hoest mijn longen uit mijn lijf.. loop hele dagen met grote maandverbanden rond:( charmant is wat anders maar anders is het geen doen:(

Kweetnie meer of ik Jessenmo nou al gefeliciteerd had maar iig GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON

Ook Betty, als je het een keer mee leest!! GEFELICITEERD MET JE ZOON.. als je een keertje hier bent, laat een keer een berichtje achter.. hoe het met je is;)

Pfff wat kletsen jullie wat af zeg.. weet je hoeveel pagina's ik elke keer terug moet lezen:D:D:D:D:p en dat moet ik dan ook allemaal onthouden:$ hihi

17. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland

Meid jij ook een dikke knuff nog ffies.. En dan is het het allemaal waard geweest!! je hebt het niet makkelijk gehad deze zwangerschap maar je slaat je er maar mooi doorheen, en zometeen kun je lekker van je kleine meisje genieten!!

18. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Mare Succes vandaag met je aller laatste werkdag!! EN DAN LEKKER VERLOF.. HIHI..:D

19. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

Voel me eindelijk -tussen de nog steeds niet doorzettende harde buiken en voorweeën in- een klein beetje meer mens :)

Jeetje, stelletje kletskousen haha :D !!

@Jong moeder.. Ik ben 22 en mijn vriend 25 dus ook relatief jong. Maar ik werk als zelfstandige, m'n vriend heeft al bijna 5 jaar een vast contract bij een goed lopend bedrijf en meerdere klussen voor zichzelf. We hebben een koophuis, een spaarrekening voor noodgevallen en een leuke auto. De laatste keer dat we straalbezopen op stap zijn geweest is jaren geleden en we hebben een super fijne relatie en nooit ruzie of meningsverschillen. Als ik ons dan vergelijk met veel leeftijdsgenoten uit onze omgeving of zelfs stelletjes om ons heen met of zonder kinderen dan denk ik dat we het helemaal niet verkeerd doen. :)
    Moet ook zeggen dat ik nooit echt rare blikken of stomme opmerkingen heb gehad over m'n leeftijd. Of ze vallen me niet op omdat het me te weinig interesseert haha!

@Slapeloze nachten, breek me de bek niet open! Ben echt opgebrand door die waardeloze nachten. Erge is dat ik sinds een paar nachten zelfs wakker wordt van het gehuil van de kleine hier een paar huizen verderop. Zal wel moederinstinct zijn want geen mens die geluiden hoort hier van buren oid :$
    Hopelijk hebben we snel allemaal weer fijnere nachten dan nu!

@Slaapzak, gefeliciteerd met Pyta! Wat een gave naam!

@Verder heb ik mooie buikfoto's langs zien komen en veel gerommel bij bijna iedereen.

De laatste 2 dagen had ik het HELEMAAL gehad, na 2 nachten geen slaap door de voorweeën, harde buiken en steken in m'n vagina tussen het schaambeen in (anders dan de BI) was ik echt op, kapot, uitgeput en gebroken. Waardoor ik mentaal ook helemaal in een dip zat en wel 2 uur aan een stuk ontroostbaar, bijna hysterisch heb gejankt in bad :$

Dus alle moed bij elkaar geraapt en bij de VK erop aangedrongen dat ik echt aan het eind van m'n latijn zit en of ze niet kon toucheren om te voelen of al die voorweeën en harde buiken de boel wat verweekt hadden. Nou nee absoluut niet, daar vond ze het nog veel te vroeg voor. Maar ze zou wel voor me duimen dat het eindelijk door zou zetten. Ohh ik kon wel janken!! Alles werd even te veel. Leek me een kleine moeite voor haar, zij is er binnen 5 minuten vanaf maar ik zit er maar mooi mee! Zit nu inmiddels al bijna 25 weken aan huis gekluisterd door die kl*te BI en de harde buiken/voorweeën van de laatste weken breken me echt op.

Mja, ze weigerde het echt dus ben maar weer naar huis gegaan. Heb daar een enorme poetswoede gehad (moest m'n frustraties kwijt geloof ik) waardoor ik 's avonds weer niet meer kon lopen letterlijk.. Eigenwijs is ook wijs he.. En weer een nacht voor voorweeën en steken.

Klein voordeeltje, de VK zei dat die steken die ik voel komen doordat de baby tegen de baarmoedermond zakt en daar al voor een beetje ontsluiting kan zorgen (waarom voelt ze dan niet even :( ) en de bevalling waarschijnlijk erg spoedig zal gaan met al dat voorwerk en niet meer lang kan duren (...lang is een relatief begrip geloof ik)..

Zo sorry sorry sorry voor mijn geklaag. Jullie zullen ook wel denken, wat een zeur. Maar het doet toch wel goed om zo nu en dan even alles eruit te gooien.

Wanneer ik me goed genoeg voel probeer ik echt op iedereen zo veel mogelijk te reageren, wel lees ik altijd alles bij!!!

20. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oja, vannacht werd ik opeens wakker omdat m'n maaginhoud in m'n mond zat, heb flink moeten spugen maar was niet misselijk? Kan dat zijn doordat de kleine misschien op m'n maag drukte?

Deel Deze Pagina