Zooo, onder de douche vandaan.. Ben wel wat ontspannender, maar de pijn in mijn buik en rug is wel gebleven. Vooral die in m'n rug is wel wat meer aanwezig.. Zal wel weer loslopen, denk ik.. Hoop ik eignelijk.. Haha. hahaha, Mijnkleine, je begint toch niet bang te worden voor wat komen gaat, hè?
@ MijnKleine.. Komt helemaal goed! Hopelijk zet het door joh.. Heb zo'n gevoel van wel eigenlijk.. @ Andi.. Oh wel spannend! Jij bent veels te nuchter, je bent gewoon bezig haha . @ vruchtwater.. Zou het?? Want de laatste controle was de kleine nog niet ingedaald, al denk ik nu zelf van wel.
Haha, ik ben hartstikke nuchter Eerised, wat betreft dingen waar ik nooit van kan weten hoe het afloopt.. 8)
Ben wel benieuwd wie er eerder bevalt hoor! Ben zoiezo heel benieuwd wie de volgende is.. En hoe het met Pluk is.. Zo, ga nu ff wat boodschapjes doen en dan lekker macaroni maken. X
Ben zelf ook heel benieuwd wie de volgende is Eerised! Succes met je boodschapjes! Wij eten fusilli hier..
Aah leuke foto Andi!! Wauw Rox jullie zijn lekker druk geweest met het kamertje. Ziet er al leuk uit hoor! Eerised, je hebt echt een mooi buikje! OOh Ariel, spannend zeg! Wel fijn dat ze eventueel meteen actie ondernemen! Twinkle gezellig uit eten, geniet ervan. OOh Andi wel spannend hoor, wie weet wie weet. Eet smakelijk dames!
Haha nee ben niet bang voor wat gaat komen Liever nu nog dan morgen. Heb alleen al zó vaak gedacht 'als het nu niet doorzet weet ik het ook niet' en dan hield het weer op dus ik ga maar nergens meer vanuit Als ik maar niet ziek wordt, behalve schijterij, het overgeven van vannacht ben ik nu ook nog licht in m'n hoofd.. Ben ook heel benieuwd naar de volgende!! & Hoe het met Pluk is! Andi, wel balen van die rugpijn, hoewel het wel mooi zou zijn als je stiekem al hard bezig bent aan een aantal cm's Eerised, winkel en kook-ze!
Zo we zijn weer thuis, alles was goed. Hoef dus morgen niet ingeleid te worden! Ga nu eerst even eten.
Mooi Ariel dat je niet ingeleid hoeft te worden! 't Is toch fijner als het spontaan begint Booky en Mijnkleine.. Ja, wie weet.. Ik weet het niet! 't Is zo moeilijk in te schatten! Ik voel me gewoon hartstikke beurs!
@ Ariel.. Dat is fijn dat je niet ingeleid hoeft te worden! Ben benieuwd hoor.. Ik voel me ook beurs, en heb diaree! Al 2 dagen, bleh.. En die zeurende pijn hé! Kom we gaan datums raden voor wie wanneer bevalt haha.. Zo, even boodschappen doen zeg, tis 1 minuut lopen naar de supermarkt en moest maar 6 dingetjes, maar ben een half jaar weg geweest zeg, de halve wereld heeft me aangesproken en gevraagd hoe het gaat en is de kleine er nog niet? Uh nee , dat zie je toch! En de laatste loodjes zijn zeker wel zwaar? Uh ja.. En ben je bang voor de bevalling.. Ohja, ik ben zo bang, sta nu al te shaken zeg!
Hahaha, fijn he Eerised, die belangstelling?? Ik wil gewoon in september bevallen, hoor.. (denk ik.. Haha )
Eerised, herkenbaar! Volgende week wordt het weer 30 graden zei het regionale weerbericht dan krijg je weer die opmerkingen "Heb je het niet warm?" Ehh... heeft niet iedereen het warm!!?!? Ik wil nu bevallen Datums durf ik me niet meer aan te begeven. Pff heb honger, ben helemaal flauw, nog 5 minuutjes en dan is het gelukkig eindelijk klaar!
Haha, dan heb je nog maar een paar daagjes Ariel.. Schandalig.. Heb net pizza's besteld.. Zie het echt niet zitten om te gaan koken..
Dames ik heb niet terug gelezen om redenen die jullie duidelijk mogen zijn Dinsdag om 6.30 uur dus bij het ziekenhuis gemeld, naar de afdeling mocht me uitkleden en de operatiejas aan. Ondertussen kreeg ik een catheter en werd er een controle echo gemaakt. Nou jullie raden het nooit, madam had zich weer terug gedraaid en lag weer met haar hoofd naar beneden Dus werd er overlegt , gaat de keizersnee wel door, gaan we inleiden of sturen we ze weer terug naar huis . Gelukkig had ik ondertussen al weeën gekregen en bij nader onderzoek bleek de baarmoedermond geheel verweekt te zijn maar het hoofdje van madam nergens meer te bekennen Gelukkig wilde de gyn het risico niet nemen en ging de keizersnee gewoon door. Dus werd ik verder klaar gemaakt, infuus erin , plakkertjes op mijn borst en in de ok de ruggeprik. En toen was het snijden geblazen, de stemming was melig en later bleek dat bij het breken van de vliezen het vruchtwater met een boogje precies in het decolete van een operatie assistente terecht was gekomen . Toen de kleine eruit gehaald werd (met een tang want ze zwom gewoon weg) moest ze meteen huilen en had een apgar score van 9/10/10. En ze is bij lange na niet zo zwaar als steeds gedacht had. Haar naam is Kinley Ze weegt 3840 gram (bij geboorte en nu 3645 gram) en is 51 cm kort heel wat anders dus als de verwachte 4500 gram 8). Ik ga nu foto's in mijn album plaatsen Groetjes Anita
HÈHÈ!! Eindelijk nieuws van jou, Pluk!!!! Wat apart dat ze toch nog was teruggedraaid!! Nog gefeliciteerd, hele mooie naam!! Ik ga jullie gauw op de lijst erbij zetten!
Oh eindelijk nieuws van jou Anita, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Kinley. Leuke naam! Gelukkig is alles goed met jullie, geniet van je kraamtijd meis
@anita van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!! ben blij dat we wat van je gehoord hebben! hoe gaat het verder met je ivm de keizersnee? en hoelang moeten jullie in het zh blijven? of zijn jullie al thuis?