Nope, hier heeft het ook niks doorgezet! Ben wel regelmatig wakker geworden van pijnlijke harde buiken, maar het heeft niks opgeleverd, dus we kachelen maar weer door..
Héél erg balen vind ik het nog niet Ariel, maar die pijn maakt het er niet makkelijker op! Het maakt je er zo onzeker om! (om eerlijk te zijn beval ik liever pas na 9 september, maar waarom kan ik even niet zeggen ivm privacy. )
Is maar tot de 39 weken, dus lijkt me dat dat wel moet kunnen, toch? Is maar 12 nachtjes weg. Verder vind ik het best als er velen mij voorgaan, maar ik wil eigenlijk nog wel ff doorkachelen
Goedemorgen dames, Pluk gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!!!!!!!! Jammer dat het niet heeft doorgezet Eerised/Ariel/Andi/Mijn kleine. Hier nog niks aan de hand, volgens mijn man zou ik vannacht gaan bevallen maar nee hoor . Gisteren naar een informatieavond van de vk geweest en toch wel nuttig geweest. Alleen heeft het 2 uur geduurd en kon niet meer zitten, raar dat ze daar geen rekening mee houden zeg. Ff teruglezen
Hihi voel me echt een beetje een zeikwijf.... Ja ach aan de ene kant mag die nog wel ff blijven zitten. Want nu is ie echt van mij en straks wil iedereen em vasthouden enzo. En aan de andere kant vind ik het eigenlijk wel leuk geweest. Wil weten hoe die er uit ziet. Of die op Rosalie lijkt dat soort dingen.
HHaa je bent echt geen zeikwijf. Ik ben ook ONWIJS nieuwsgierig. Lijkt hij/zij op Mats, hoe vindt Mats het, wat is het . Maar idd nu zit ie nog zo lekker dicht bij mij.... Straks moet ik hem/haar delen .
Overtijd lopen, poeh daar herinnerde de gyn me gister ook nog ff aan. Dat het nog wel 4 weken kan gaan duren....Euhm dat wil ik niet horen!!!
|Je bent geen zeikwijf, gisteren tijdens de info vertelde de vk dat ze niet zo gauw een knip zettten. Maar heb het gevoel dat de gyn dat sneller doen. Wil gewoon met de vk bevallen.
Haha, Ariel, voor jou hoop ik wél dat je snel mag gaan bevallen, hoor! Pf, als ik hier overtijd ga dan kan het bij mij nog wel 4 weken duren! Overtijd ga ik ook liever eigenlijk niet.. (Behalve als ik dan beval op de 20e, is mooie datum! )
Als je overtijd loopt hoef je niet in het ziekenhuis te bevallen hoor....Pas als je 42 weken bent dan word je ingeleid, maar dan kan je vk nog steeds je bevalling gewoon doen. En indd gyn zet eerder een knip die wil dat alles zo snel mogelijk gaat...