HHHHHMMMM lekker Rox een hight tea . Lekker druk geweest dus. Haha nee bevallen met behaarde benen KAN ECHT NIET
And Back! Wat een toestanden zeg, om een half uurtje bezoek van de Koningin. Betonblokken, halve dorp afgezet, traktoren etc. als barricade's. En wij wilden in het winkelcentrum zijn en moesten helemaal om daardoor. Gelukkig zat ik op de scootmobiel. Op een plein hebben we nog naar live beelden van de koningin gekeken, lekker broodje beenham op en een beetje de sfeer gesnoven. Helaas was het erg druk en ik heb eens te meer ervaren, hoe weining mensen rekening houden met lui die een scootermobiel hebben of een rolstoel. Voor je het weet, word je onder de voet gelopen. Trouwens..even een intiemer vraagje: Lief en ik hebben vanochtend gevreeën (vraag niet hoe..met mijn BI is dat een héle onderneming) en hij voelde duidelijk iets in de weg zitten daarbinnen. Herkent iemand dit? Ik ga mijn schoen echt opeten als die kleine nog niet ingedaald blijkt, volgende week vrijdag!
Wat houdt strippen ook alweer precies in? Toucheren is toch kijken hoeveel ontsluiting je hebt? Haha.. Een goeie vrijpartij heb ik deze week al 2x gehad, maar niks voor de rest!! @ Booky.. Ik hou telkens alles goed bij hoor, daar beneden en mn benen ook, moet er niet aan denken dat ik behaard ben haha! Maandag nog ff lekker naar de kapper .. @ VK bellen, ik wou het dit weekend nog aankijken, dan maandag langs gaan en heel mn verhaal doen en ook ff flink gaan klagen over dat ze niet te bereiken zijn op het gewone nummer.
ik hou mijn bikini lijn ook goed bij maar vergeet nog wellis een stukje volgends manlief...hihi tja je ziet t niet meer zo goed he.. en mijn benen epileer ik altijd dus je ziet niet goed dat t groeit.. erg prettig! ik ga aankomend weekend denk ik even mijn haartjes kleuren... knippen hoeft nog niet....
hihi, iedereen is helemaal moe maar et hoort erbij. bij mij is er van slapen niets meer gekomen, een collega kwam gezellig langs. was wel erg leuk. helaas wil me rug nog steeds niet, ben echt blij als ik weer op mijn eigen bed slaap. me man komt maar niet thuis, hij is alweer bij de verbouwing, nou heb ik al boontjes gedopt en aardappelen geschild maar de rest van het koken moet hij doen want dat moet staande dus ik hoop dat hij er zo is. @hellen :vrijen, doen wij niet aan ne even serieus ik moet er niet aan denken, zeker met het hoofdje zo laag in het bekken heb ik er geen behoefte aan. beetje zielig voor mijn man, maarja... ik ben ook wel benieuwd wat eenvk doet als ze je stript
nou bij ons gaat t vrijen sinds een paar daagjes wel weer een beetje..vooral met t idee dat we het dan misschien een beetje kunnen opwekken..... heb ook al 2 dagen ananas gegeten.... je moet toch wat he....
Wat is strippen? Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen. Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken. Toucheren is indd alleen het voelen van het aantal cm ontsluiting dat je eventueel hebt.
Wij vrijen sinds deze week ook weer een stuk meer, morgen op de markt ff ananas halen en Bitter lemon heb k ook al aangezeten haha!
o ik dacht dat toucheren ook wel iets hielp.... de vk had dat gedaan bij mijn vriendin en toen is die nacht gelijk die kleine geboren... misschien toeval... ik hoorde touwens dat je de binnenkant van de ananas moet hebben ...dat harde gedeelte.... ik ga ook ff bitterlemon halen dan hihi
Dát wil ik zien!! Eerised, lekker gaan klagen joh! Wie weet willen ze wel wat voor je betekenen Enneuh.. Vrijen.. Wat is dat? Ik heb dat hier geloof ik al weeeeeeeeeeeeken niet meer gedaan.. Ik zie het gewoon niet zitten(en al helemaal niet met een pijnlijke aambei.. :x) oh, dames, het resultaat van Gabriëls en mijns bakkunst.. (Hij ziet er wel een beetje ontploft uit.. )
ik kan de moed bijna niet vinden om boodschappen te doen en manlief ook niet geloof ik... en we moeten nog eten!!!....
Hallo! Even kijken of ik nog alles onthouden heb, sorry voor wie ik vergeet Eerised, balen dat het niet door heeft gezet. Wat een rotnachten zijn dat he! Hier ook constant en die slopen je echt mentaal en fysiek! Jusi, super dat Kenji zo goed groeit!! Babijtje, arme Jurre, kan me voorstellen dat het je moederhart breekt om de kleine zo te zien! Mijn osteopathe zei vanmorgen dat die van ons waarschijnlijk ook darmkrampjes kon krijgen doordat die zo lang ingedaald heeft gezeten dan. Zij behandelde regelmatig baby's met darmkrampjes en huilbaby's met succes. Vaak hebben die ergens een blokkade wat voor die problemen zorgen. Misschien een tip om dus een langs een osteopathe te gaan? Hellen, lekker een dagje eruit geweest. Had je dubbel en dik verdient! Oei, wat heb ik nou nog meer gelezen? Heerlijke lekkernijen voor kraamvisite *veegt mond af van watertanden* !! Een lekker ontploft kunstwerk gezien (idd de ontplofte zijn het lekkerste! ) Ohh ik weet het niet meer, sorry dames! Vanmorgen heeft m'n moeder de ramen gewassen maar het begon te stortregenen dus heel veel schoner zijn ze helaas niet. Daarna naar de osteopathe, ze vond het ongelofelijk om te zien hoe goed het ging met mijn bekken. Door de ernst en doordat ik er al zo vroeg in de zwangerschap zo extreem last van had, had ze niet gedacht dat ik nog kon bewegen nu maar het viel reuze mee en ze verwachte dat ik weer snel aan de slag kon na de bevalling Ook heeft ze een techniek toegepast om de baarmoeder te stimuleren maar ze kon niks garanderen, baby moest er echt klaar voor zijn en dan kon het binnen 2 dagen de bevalling opwekken. Nou het rommelt nog altijd hetzelfde als van te voren maar nog geen spectaculaire dingen. Verder is de Herder vandaag geopereerd en hij had toch al beginnende Artrose naast zijn ED dus hopelijk stelt de operatie het hele proces een paar jaar uit en heeft het nut gehad!
Oke, nou als ik zo slecht blijf slapen door dat gerommel en die voorweeën ga ik vragen of ze me ergens volgende week willen strippen. Lees alleen dat niet alle vk's het zomaar doen! Maarja, baat het niet dan schaadt het niet toch? @ MijnKleine.. Jij ook al hé! Knuffel van mij.. Zitten allebei in hetzelfde 'schuitje'.. Tis echt slopend! @ Andi.. Hoe was het ontplofte kunstwerk? Lekker?? @ Rox.. Laat je toch lekker iets bezorgen?
hmmmm wij hebben lekker gegeten, wel veel te laat aangezien ik voor het laatst om ja hoe laat was het eigenlijk, gegeten heb. en dan wilde ik mijn lekker appelkruimeltaart eten er zat dus aprikoos in, vreselijk vies vind ik dat... mannetje kijkt even voor iets anders. kun jij anders niet even een stukje gooien andi?
Rox, de moed kunnen vinden?? (kon ik gisteravond niet en daarom hadden we maar pizza besteld.. ) Eerised, weet ik nog niet! We hebben nog niet eens avondgegeten, want manlief werkt deze week verplicht een uur over en is pas over een kwartiertje thuis.. *heeft nu inmiddels wel HONGER!!* Als ik zo hard kon gooien, Mare, had ik het gedaan!
Auw auw auw, mijn vriend en ik hebben ons net allebei lelijk verbrand! We stonden te koken toen bij hem het vet uit een braadworst spoot zo over zijn been heen! En ik wilde een pannetje aannemen en wat er mis ging, geen idee, maar het vet viel over mijn tepel (heb m'n huispak aan dus geen bh eronder, kwam meteen door het dunne stofje van het shirt heen) en op m'n grote teen! Ben dus in alle schrik naar de badkamer gerend (auw m'n bekken!) en meteen m'n tepel gaan afspoelen met koud water, die deed zó'n pijn dat ik niet eens gevoeld had dat m'n teen ook verbrand was. Toen ik m'n tepel dus gekoeld had (vel zit helemaal los ) begon ik m'n teen te voelen, die is precies op de nagelriem en dat gevoelige stukje daaronder helemaal verbrand. Auw auw auw, wat doet dát pijn!
AUWWW, dát doet zeer Mijnkleine!! Je hebt wel goed gekoeld, hè? Vorige week ging ik pannenkoeken bakken en had toen een heel dun jurkje aan. Tot tweemaal toe gehad dat er een spetter op m'n jurkje kwam, zo op mijn buik, dus ik heb nu twee van die mooie 'gaatjes' op m'n buik.