@Rox; thanx voor de knuf @Andi; ziet er lekker uit hoor die cake @Mijnkleine; toevallig heb ik vandaag gezocht naar darmpkrampjes en een osteopaat. Misschien volgende week toch maar eens bellen voor en afspraak. We hebben nu ontdekt dat een speentje ook helpt (hou eigenlijk niet zo van een speentje (weet niet waarom), maar hij slaapt daardoor nu wel heerlijk rustig. Laten we hopen dat het vaker helpt. Ieeeuw wat moet dat zeer doen dat verbranden. balen joh!
Ja het doet goed pijn, heb wel 10 minuten gekoeld beide maar bij m'n teen was het eigenlijk al iets te laat en m'n tepel was zo toegetakeld dat het nog wel even flink pijn zal doen. Gelukkig is nu wel de ergste pijn weggetrokken Andi, ahhh die spetters zijn ook altijd erg gemeen ja! Zonde van je jurkje! @Strippen, sja, mijn VK wilde -ondanks weken vol voorweeën & harde buiken die met regelmaat komen maar niet doorzetten- niet eens toucheren Ga het a.s dinsdag wel gewoon weer vragen. Babijtje, ik ben wel altijd heel erg te spreken over mijn osteopathe, ze voelde vandaag ook dat m'n darmen de laatste 2 dagen flink van slag waren en dat daardoor ook m'n rug dus weer geblokkeerd was. Hopelijk heeft Jurre er baat bij!
@ MijnKleine.. Auwwie zeg! Ken er ook nog wel bij. Is het een grote brandwond? Hopelijk valt het mee en gaat de pijn snel weg... Dat is zo flauw vind ik, toucheren kan toch geen kwaad? Ik ga aankomende controle echt vragen of ze me willen toucheren, eerder ga ik niet weg.. Ben wel benieuwd of die voorweeën iets uithalen! Zwanger zijn is al een onzeker iets, je weet totaal niet waar je aan toe bent. En het is mijn lijf hoor, dan mag ik toch wel weten hoe het gaat daar beneden? Maar ben bang dat ze hier ook moeilijk gaan doen.. Zijn van die aparte mutsen hier! Denk dat ik over strippen al helemaal niet hoef te beginnen. Al ga ik het wel doen als het zo door blijft gaan... @ Babijtje.. Echt zielig hoor die krampjes! Maar gelukkig slaapt hij wel beter met een speentje.
mijnkleine: autsch wat een naar verhaal! strippen: klinkt niet als iets wat ik zou willen. ik hoop dat het sowieso natuurlijk zal verlopen... taart is niet gelukt... waarom kan dat zo je dag verzuren
T is indd allemaal heel vervelend. Mijn vk zei dat ze alles daar beneden voor de 40 weken het liefst gewoon met rust laten....
@ Ariel.. Ja ik twijfel ook heel erg hoor! Ik laat het liefst ook de natuur zijn gang gaan. Daarom wil ik ook even aankijken hoe mn nachten zijn de aankomende dagen. Want zit er nu al behoorlijk doorheen. En bevallen is al vermoeiend genoeg... Het liefste niet natuurlijk, maar dan moet ik het nog wel een beetje trekken natuurlijk!
Inleiden daar begin ik ook echt niet aan hoor Ariel! Mn zus dr bevalling in mei is ook ingeleid, en dat was echt heel heftig.. Dat risico wil ik niet opzoeken...
Soms heb alleen geen keuze helaas. Mijn vlieze waren gebroken en er kwam geen weeen en ja dan moet je wel helaas. Maar als ik de keuze zou hebben zou ik er ook zeker niet voor kiezen. De weeen schijnen echt een stuk heftiger zijn dan normaal. Mijn infuus stond ook te hoog en ik had echt een wee die 45 min. duurde!!!
zo..boodschappies gedaan en lekker een patatje gebakken... ik ga nu voorlopig niet meer van de bank af!
@ Ariel.. Mijn zus is dus om 12.00 ingeleid, en om 16.41 was mijn nichtje er! Ze had echt hele heftig weeën en op het heftigste punt had ze weeën die nog geen halve minuut weg bleven en ze duurde echt zo lang.. Ze pufte zich helemaal gek, maar het was allemaal te heftig en snel, het lukte gewoon bijna niet meer! Ze heeft ook echt een paar x gegild hoor dat heb ik gehoord toen ik op de gang zat te wachten! De bevalling van mijn neefje ging echt veel rustiger, en toen was ze ook heel kalm en hoorde je dr ook niet (gillen ofzo). Ze heeft het ook als niet zo prettig ervaren het inleiden..
Bij mij begonnen de weeen rond 11 uur en om 17.30 was Rosalie er. Ik heb de hele dag met me ogen dicht gelegen en concentreren op de weeen. En toch vond ik het geen nare ervaring. Heel gek...
*.* een wee van 45 minuten, ik moet er niet aan denken. mijn schoonmoeder vertelde dat zij ook ingeleid werd en bij haar ging het echt super. dus ik weet niet hoe erg het is, maar als ik het hier zo hoor kan het best vervelend zijn. oh man, ik zit popstars te kijken, het is toch weer eens niet te geloven wat er voor mensen op af komen! morgen ga ik weer naar huis dus ik denk dat ik morgen heel veel bij te lezen heb. fijn weekend allemaal en ik hoop dat er nog wat beebjes bijkomen dit weekend
Haha, mare, ik zit hier ook te kijken! Wat dacht je van die malloot in z'n gescheurde paarse broek met roze glitterjasje?? Wat een freak!! Cake is lekker trouwens..
Zit al zo lang op dit forum, zie ik nu pas dit topic. Zal me even voorstellen, ik ben jenna. Heb een zoontje die in november 3 wordt (wat gaat de tijd hard!) en ben nu zwanger van zoontje nummer twee. Ik ben 20 september uitgerekend. Heb regelmatig valse weeen, das wel erg verwarrend. Maar goed, ik zal wel merken wanneer het echt zover is.
Zou niet zo luchtig denken over inleiden hoor. Als je lichaam er echt niet klaar voor is en de boel niet rijp genoeg is lig je zo op de ok met een keizersnede....en das echt k*t.... en inleiden doet veel meer zeer en vaak een weeenstorm, bah bah...
en vinden ze overtijd dan al je 40 wk afspraak, of pas de afspraak na je 40 weken? anders vraag ik als mutsie er do 3 sept niet is of ze me dan wil strippen..