September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Line77

    Line77 Bekend lid

    20 okt 2008
    582
    0
    0
    Dina: Zou je het niet kunnen bespreken met je arbo? Dat je je zorgen uit, misschien komen ze dan zelf wel met een alternatief...
    Weltrusten
     
  2. Betty Boop

    Betty Boop Fanatiek lid

    15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @cam Gefeli meis en welkom hier... geniet van je zwangerschap...

    @Sam28 Wat een geweldig lief mannetje heb je... super. Ik duim mee voor volgende week voor een mooi hartje....

    @Tantan Ikke is heel blij voor jou, maar wilde eerst even afwachten met jou of het wel werkt....

    @Dina1983 Moeilijk want ik hebdus geen baas... Ik zou het overleggen met de arbo die kan het beste inschatten hoe of wat denk ik...
    Dat lijkt mij de beste stap...

    Hier begint eht steeds leuker te worden die hormoon stemmings wisseling...
    Net in de auto heb ik echt een enorme lach kick
    gekregen over wat mij vanmiddag over kwam...
    Jantje lach, jantje huilt ;)
    Dit is wel appart... Het enige klachtje wat ik heb ;)
     
  3. Miss Mommy

    Miss Mommy Niet meer actief

    Alle nieuwe meiden, GEFELICITEERD en natuurlijk welkom!

    Vandaag is mijn NOD, dus vanmorgen voor de zekerheid nog een keertje getest en je ziet toch al een aardig streepje op de test van CB! Gelukkig... Nu woensdag nog een keer mn bloed laten controleren of het HCG goed gestegen is en dan ben ik helemaal tevreden!

    Nou, ben dr vandoor, moet gaan werken, tot vanmiddag!
     
  4. wonderen

    wonderen Lid

    26 dec 2008
    95
    0
    0
    fijn hoor zo heel vroeg wakker zijn elke ochtend. Heb al een was opgevouwen en een afwas gedaan, want ik weet dat ik daar in de loop van de dag steeds minder zin in krijg.

    we gaan het zondag aan de ouders en schoonouders vertellen!!!!!! het zal een pak van mn hart zijn als hun het weten, wil het zo vreselijk graag met ze delen.
     
  5. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
     
  6. Line77

    Line77 Bekend lid

    20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb twee zwangerschappen achter de rug met daarna een miskraam met 7 weken.
    Raar dat een miskraam meer invloed op me heeft dan die twee zorgeloze zwagerschappen.
    Ik ben zo bang dat het weer misgaan, of dat ik misschien toch niet zwanger ben, maar dat er stiekem toch nog oud Hcg in mijn lijf zit...
    Bah, ik wil gewoon zorgeloos zwanger zijn.
     
  7. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik herken dat gevoel heel erg Line, ik heb 5 goede zwangerschappen gehad en 1 dat niet zo fijn afliep en ik laat me ook meer beinvloeden door die ene foute keer. Je beseft je gewoon denk ik hoe veel geluk je hebt gehad toen en nu hopelijk weer!
     
  8. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey meiden,

    Wats het hier nog rustig? T is nog vroeg hé.

    Meiden positiief blijven hé, elke zwangerschap is weer anders.

    Ik ga hier maar is ontbijten, k heb lekker crossantjes gehaald.
     
  9. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,

    is er ook iemand die helemaal geen klachten heeft nog? overal lees ik van wel en dat beangstigd me eigenlijk een beetje..

    Ik heb namelijk nergens last van.. oke een beetje moe maar kon voorheen ook altijd slapen :D
     
  10. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!
    Alle nieuw zwangeren, gefeliciteerd! :thumup:

    @ Betty Boop, nou, das inderdaad spannend! en 25% is best veel hihi! Maar we zien het de 19e!
    Gaat lekker trouwens met die hormonen van jou, en jij twijfelde nog? haha! Nou meid, woensdag weet je meer!

    @ Kiki, heel fijne dag vandaag, ik ben onverwacht ook vrij vandaag, dus heb helemaal dezelfde plannen als jij! :)

    @ Suuz en Manouk, ik had ook een paar dagen achter elkaar kramp in mijn buik, bij ongeveer 4 weken. Is vanzelf weggegaan. Bij twijfels moet je gewoon even de ha bellen! Succes en niet teveel zorgen!

    @ Sam, wat fijn dat je een echo krijgt! Ik kan het niet echt uit je verhaal opmaken of je al een afspraak hebt staan, maar ik zou anders nu vast bellen voor de afspraak, anders kom je misschien in ziekenhuis pas een paar weken later terecht! Succes

    @ Dina, ik denk gewoon eerlijk voorleggen bij arbo. Kan je niet alleen dagdiensten draaien?

    @ Wonderen, Spannend zondag, maar zo'n leuk moment, en dan kan je lekker met iemand anders dan je mannetje kletsen!

    @ Line, bij mijn eerste zwangerschap was ik ookniet zo onzeker als nu, en ik heb geen miskraam gehad. Misschien is het ook wel omdat je nu moeder bent dat je gewoon bang bent omdat je weet wat je kan verliezen, want toen ik nog geen moeder was wist ik niet dat moederliefde zó sterk kon zijn!

    Hier na late dienst lekker lui op de bank, ging om 2:30 slapen en was er om 7:15 uit. Vraag me ook wel eens af of dat wel goed is, maar ik kan zo nog even op 1 oor! Normaal gun ik mezelf dei tijd niet, maar ik moet nu even niet alleen aan mezelf denken, toch? ;)
     
  11. Stefje

    Stefje Lid

    3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    o, Ikbenhetmaar, ik heb ook pas sinds gisteren echte klachtjes, daarvoor ook alleen een beetje gaar, maar elke zwangerschap is anders, en sommigen voelen niets! Maak je geen zorgen! Geniet, want misschien zit je hier volgende week wel te klagen over al je kwaaltjes! Haha!
     
  12. Line77

    Line77 Bekend lid

    20 okt 2008
    582
    0
    0
    @Ikke ben het maar: Ik heb helemaal geen klachten. Ik weet wel van mijn vorige zwangerschappen dat het nog wel komt, maar niets groots. Niet misselijk, beetje moe.
    Ik heb ook een 'voordeel': Ik heb MS en door de zwangerschap worden de MS verschijnselen onderdrukt, ik voel me als ik zwanger ben dus eigenlijk beter dan als ik niet zwanger ben...
    Elk nadeel heb z'n voordeel
     
  13. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb me al vaak in zwangerschappen ziek moeten melden maak je er niet te druk over dine want je gezondheid en dat van de kleine spruit gaat voorop.

    en ik heb ook nog geen klachten hoor ik ben het maar elke zwangerschap is anders en ik kan het weten zit in de 5de zwangerschap

    dat je niet meer zorgloos zwanger bent als je een miskraam of erger hebt gehad is heel logisch al het magisch is er bij ons ook af.
    Het is overleven gewordenen en met angst uitkijken naar elke echo die ik krijg of het nog goed is.

    Toch denk ik dat je voor jezelf moet proberen ook een stukje ontspanning te zoeken. Het gaat immers vaker goed dan mis alleen bij mij niet.

    ben benieuwd wat ze dinsdag in het ziekenhuis allemaal te melden hebben.
    Begin al een beetje de zenuwen te krijgen hiervoor

    meiden allemaal een fijn weekend

    en de nieuwe meiden welkom
    en gefeliciteerd natuurlijk
     
  14. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Oke gelukkig ben ik dus niet de enige..
    niet dat ik zit te wachten op al die kwaaltjes, maar aan de andere kant.. dat maakt het wel dat je je echt zwanger voelt..

    @ Miriam25, heel veel succes in het ziekenhuis!

    Fijn weekend alvast!
     
  15. wonderen

    wonderen Lid

    26 dec 2008
    95
    0
    0
    Ik kom net terug van babyzwemmen [​IMG]
    heerlijk hoor! de kleine meid moet er zo om lachen en nu is ze natuurlijk helemaal kapot

    @ikbenhetmaar,
    ik heb gelukkig ook niet echt last van kwaaltjes, elke dag dat ik me fit voel is er weer 1, want kan me nog zo goed herinneren hoe moe je kan zijn het eerste trimester
     
  16. dochter2009

    dochter2009 Fanatiek lid

    5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    lieve meiden, bedankt voor jullie reactie! ikg a het idd even voorleggen bij de arbo. goede tip! heb iig mijn nachtdienst van dinsdag kunnen ruilen met een collega. nu werk ik 12 uur ipv 24.

    Hier vanmorgen een spuugmisselijk zwangere vrouwtje haha jeetje mina zeg. was express een half uur eerder opgestaan om lekker rustig aan te doen. nu pas trek ik een beetje bij en slaat de vermoeidheid weer in als een bom.

    ook hier nog steeds zorgen hoor. de afgelopen dagen overheersen de moeheid en misselijkheid wel kan ik je zeggen, maar ook hier nog de angst dat het misgaat.

    iedere dag is weer een dag verder. wil net als iedereen het hartje zo graag horen kloppen. we zijn hier allemaal tussen de 4 en 6 weken ongeveer, dus over een week of 6-8 horen we hopeljik allemaal goede berichten.

    Liefs
     
  17. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey meiden,
    K had vanochtend vroeg bloed laten prikken. en het resultaat is.....
     
  18. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Een HCG waarde van 237. Joepieeeeeee
     
  19. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    wauw gefeliciteerd & welkom bij de september 2009 mama's
     
  20. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Hey thnxx ikbenhetmaar!

    Had me stiekem al hier tussengevoegd deze week.
     

Deel Deze Pagina