Ja dat truucje heb ik al geprobeerd, maar er komt niks? Moet ik gewoon op mn hand blazen? Het ruikt heel apart.. Beetje ja, uh zoet maar ook weer niet! Ken het niet omschrijven! Mn afscheiding was wat 'zuurder'
Pluk, hier nog eentje die zich al druk kan maken hoe dat straks zal gaan met twee kids.. Manlief is gelukkig de eerste maand vrij, maar daarna zal ik het ook allemaal zelf moeten doen! Eerised.. jeetje meis, sta meteen helemaal van spanning.. Ben zo benieuwd! En je moet echt óp je hand blazen dat je wangen er bol van staan he? (Dus niet ertegenaan, maar erop!) Dank jullie voor de complimentjes over ons katertje.. We kijken er al erg naar uit om dit beestje in ons huis te verwelkomen. Over zo'n 5 weekjes mag hij bij z'n moeder weg. Hier nog een fotootje van ons bolletje..
Lol... we zijn volop aan het typen allemaal! Ik ben een bericht aan het typen en kan direct een hele pagina bijlezen!
Je kan wel in 1x een hele plons verliezen hoor. Had ik ook, leek net of ik in me broek had gezeken. En daarn blijf je beetjes verliezen omdat vruchtwater aangemaakt blijft worden.
Ah dan heb je dus weer kraambezoek Andi.. Nou ik dacht het net ook al een beetje te hebben toen ik bij mn opa en oma was. Maarre zit nu al de hele tijd achter de computer en voel niks nu... Even afwachten dan maar!
Idd, als je stilzit, dan gebeurd er natuurlijk niks Eerised. Gewoon beetje rondlopen en bezig zijn, niet stilzitten! Ik hou m'n foon bij me, hoor.. Ik zou voor de zekerheid toch ff de vk bellen, hoor, al is het maar om even te vragen of het toevallig niks anders kan zijn(maar dat lijkt mij sterk!)
En als je gaat bellen zou k t wel snel doen. Is ook zo zielig om mensen wakker te bellen voor gebroken vliezen....
Oh dat heb ik dan weer gemist, nou ja als jij het een saaie avond vond heb ik waarschijnlijk niet veel gemist
Nah een John Willimans, die compleet op hoge hakken én met gewaxte benen in een strak pakje Beyoncé nadeed, was wel grappig
Ikke niet.. Ik heb in een scheur gelegen.. Wat kan Patty toch bitcherig zijn.. Het Beste idee van Nederland was toch ook wel weer verbazingwekkend met sommige ideeën! Eerised?? Waar ben je nou ineens?? Aan het bellen??
Nou, ik zit even naar heel andere onderwerpen te kijken van het forum, mis ik weer een hoop. Eerised, heb je ondertussen al gebeld??