Die Patty! Wat een mens zeg! Dacht dat ik van de bank rolde af en toe En John Williams had ik dan wel willen zien hahaha
Ik zit verschrikkelijk te twijfelen..... Ik denk dat ik maar een maandverbandje in doe, en kijk wat dat opvangt.. Miss is mn afscheiding wel ineens heel dun?!
volgends mij kan je op internet kijken bij www.rtl4.nl/letsdance,, maar dat weet ik niet zeker.... ben je aan het bellen of rond lopen eerised??
Eigenlijk wil ik m'n ventje zo gaan bespringen, maar vind dit toch ook wel spannend.. Bij twijfel gewoon bellen, Eerised! Zo dun kan het niet ineens zijn, hoor!
Meis als je twijfelt sowieso bellen! Daar zijn ze immers voor. Maar als jij bijna zeker weet dat het vruchtwater is. Dan kan je gewoon morgen bellen. En dan nu nog ff lekker proberen te slapen
Hahaha, Rox.. Ben net tussendoor toch maar ff naar de wc geweest.. Kon het niet meer ophouden.. Vent zit nog lekker tv te kijken, dus ik heb nog geen haast.. (maar nog steeds wel zin in m'n vent... Hahahahaha )
hihi ik lig in middels in bed. Mannetje zit nog tv te kijken met ze broer. Hoop dat ie em zo wegstuurd want k vind hhet wel leuk geweest.
@ Andi.. Nou ga ff snel een nummertje maken joh haha!! Ik weet het niet.. Bellen of niet? Vervelend is dat hé, en ik jullie maar in spanning houden. Miss moet ik ff wat rondjes lopen
nou misschien moet jij maar even een nummertke maken eerised...dan zet het misschien door..... hihihi
Whaha, neeee, dat doe ik niet snel Eerised.. 't Is echt weken, misschien wel maanden geleden dat ik zin had, dus dan ga ik het er van nemen ook! Whahahahaha Ik zou gewoon ff bellen, hoor! Liever 't zekere voor het onzekere!
Dat lijkt me best lastig in te schatten als je niet precies weet hoe vruchtwater eruit zit en ruikt.. Denk dat als er bij mij dit keer eerst de vliezen breken dat ik ook zou twijfelen, hoor(behalve als het in één keer een hele plons is, dan twijfel ik niet.. )(Bij mij zijn ze ook gebroken met 9 cm ontsluiting, en kan me daar alleen de warme plons van herinneren.. )
Ja, hij zegt.. Doe de rest van de avond maandverbandje in! En spring en loop wat en doe gewoon je ding. En kijk wat er dan nog komt.. Hoe gaat het dan áls het vruchtwater is? Beginnen de weeën dan ook binnenkort?