September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    je moet trouwens wel blijven zitten he want als het echt vruchtwater is en ze is nog niet ingedaald... moet je plat!

2. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    maar volgends mij kan je dan gewoonthuis bevallen hor liefie..alleen als er geen weeen komen binnen 24 uur

3. Moet op bed gaan liggen.. Omdat het hoofdje nog niet is ingedaald!
    Ze komt er zo aan.. Dus moet mn vriend maar ff wakker gaan maken.

4. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou meid veel succes!! ben benieuwd!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Jee wat een spanning en sensatie. Ik blijf nog ff op!

6. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    nou ik ga naar bedje toe... ben benieuwd hoe het vanacht gaat!!

7. Nou, helaas.. het is dus geen vruchtwater.. M'n afscheiding is ineens heel dun en waterig!
    Dat word dus met maandverbandjes lopen.
    De kleine is nog steeds niet ingedaald, dus dan moet ik met 38 weken op controle bij de gyn.
    Ga nu mn bedje in..

Slaap lekker!
    Liefs

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hmm da's een tegenvaller Eerised. Maar ik heb wel begrepen, dat bij veel vrouwen voor de bevalling begint, de afscheiding waterdun kan worden. Er is nog hoop!

Slaap lekker!

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Zo..ben ik de eerste?
    Goedemorgen Ladies!

Hoe is iedereen de nacht door gekomen?

10. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Het is gisteravond wel spannend geweest begijp ik :) Ben benieuwd hoe het met Eerised gaat. Hier wel een behoorlijke nacht gehad gelukkig.

11. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    ahh jammer! hoopte echt voor je dat het door zou zetten meid!

12. Rox

Rox Fanatiek lid

14 jun 2008
    1.951
    0
    0
    kapster
    hier een kl%&*te nacht gehad... ik was zo aan het snurken constant, dat manlief iedere 5 minuten vroeg..rox please... en dan ga je er op letten, dus zodra ik in slaap viel werd ik weer wakker door mijn eigen gesnurk!

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wow Eerised wat een soap ;). Wel goed dat je even gebeld hebt hoor! Jammer dat het nog niet echt begonnen is.. Maar wie weet begint er nu wel iets..
    Ik ben 48 uur na het breken van de vliezen bevallen. Stond wel onder controle in het ziekenhuis. Als binnen 24 uur de weeen begonnen mocht het nog thuis, anders ziekenhuis.

Meiden die een kl*te nacht hebben gehad, dikke knuf.

Ik be gisteren naar een bbq van mijn oom en tante geweest. Mannetje bleef thuis met Mats. Mijn broertje en ik zouden even gaan, uiteindelijk lag ik om 01.30 uur in bed. Haha het was gezellig. Voel me tot nu toe ook nog wel goed, zou vanmiddag wel afknappen ;).

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aah, Eerised, wat een domper, zeg! Had inmiddels wel een BUBsmsje van je verwacht.. Ik duim voor je dat het binnenkort alsnog door gaat zetten en dat die kleine gauw gaat indalen!

Hier was't gisteravond erg gezellig.. :D Alleen halverwege was ik ineens al zo bekaf dat manlief het maar gauw heeft 'afgemaakt'.. Hij hel verontwaardigd: Tja, zoiets had ik al verwacht dat je halverwege ermee zou nokken.. *zucht*
    Verder was't wel leuk... :D

15. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Eerised; tjee wat een avontuur vannacht.

Ik heb hier lekker uitgeslapen vandaag, ben pas om half 10 opgestaan, heerlijk he!!
    Oh moet gaan, mijn kind roept :D die heeft honger

16. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!

Kwam gauw even kijken of er al nieuws van Eerised was maar helaas dus afscheiding. Balen!!!
    Hopelijk is het wel een voorbode :)

Rox, ahhh rot nacht! Misschien oordopjes voor je man kopen ;)

Booky, gezien het tijdstip was het idd gezellig :D Lekker hoor nog even genieten!

Andi, mannen.. Eigenlijk zouden ze zelf eens een tijdje hoogzwanger moeten zijn! Gelukkig verder wel een fijne avond gehad!

Babijtje, ooooh ik wil ook al een kindje die me 'roept' :D Voed-ze!

Hier een redelijke nacht, naar bed gegaan met behoorlijke harde buiken en voorweeën maar natuurlijk niks doorgezet. Elk 2 uur weer wakker en toen ik net lekker lag te slapen moest de hond plassen. Dus die maar uitgelaten, lig ik weer lekker komt hij zeuren dat er geen water meer in zijn bakje zat... #@&$*% Vriendlief wordt natuurlijk niet wakker dus daar ging ik maar weer. Vanmorgen eindelijk een beetje uit geslapen maar toen riep het plicht en moest de hond weer. Baal op zo'n momenten echt dat m'n vriend zo vast slaapt en ik van elke schijt wakker word :$ Mja... Kan ik al wennen aan de baby haha!

17. Goeiemiddag!

Helaas helaas, nog steeds geen beebje hier. Hoopte wel dat het vruchtwater was.. Verlies het nu nog steeds, mn afscheiding is dus ineens echt héél dun en waterig en ruikt ook anders!
    Hummeltje is wel eigenwijs, want is nog steeds niet ingedaald..
    Dus als met 38 weken (dinsdag), de kleine nog niet is ingedaald moet ik op controle bij de gyn!

@ Andi.. Mooi dat het leuk was! Is de spanning er iig weer af haha ;)

@ Babijtje.. Lekker uitgeslapen dus! Heerlijk hoor.

@ MijnKleine.. Pff irritant zeg! Ik herken het ook helemaal, mn vriend slaapt héél vast en is ook nog is slechthorend. Nou dan weet je het wel hé, haha..

Ik ga me zo maar is douchen en aankleden.
    Vriend die is net weg, die gaat naar de voetbal!
    Feyenurd.. Ben zelf voor Ajax, leuke combi hé, :D

18. Oh en ik heb wéér goed geslapen 8)..
    Al sinds vrijdag geen last meer van voorweeën, echt heerlijk!
    M'n vriend kwam me ook weer om 10.45 wakker maken, nadat hij was wezen wielrennen.
    Zo lekker joh... Ken het echt wel gebruiken!

19. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    hoi hoi meiden,

ik wilde kort zeggen dat wij weer thuis zijn en daar is nog behoorlike chaos. oftewel we kunnen er slapen maar er is veel stof en afval en we hebben geen afvoer behalve in de wc etc. ik heb dus ook geen internet. ben nu even bij me ouders en wilde wat laten horen.

vanaf woensdag zal alles wel beter zijn en misschien dat ik al eerder internet. tot dan dus.

20. Pfff, een vriendin van mij. Die is 34 weken!
    En kreeg een smsje van d'r. Ze ligt al sinds gisteravond in het ziekenhuis aan de weeënremmers, ze had al 1cm ontsluiting..
    Zelfs met de weeënremmers zat ze na een uur al op 3cm!

Ze heeft toen andere weeënremmers gekregen en die werken tot nu toe beter..
    Maar ze moet iig tot morgen om half 8 blijven en aan de pomp blijven liggen, ze halen de weeënremmers er dan af en gaan kijken hoe het gaat!
    Vind het zo spannend maar ook zo klote voor d'r :( .
    Dr kleine mannetje moet echt nog een aantal weken blijven zitten..

Deel Deze Pagina