Wat zijn jullie trouwens actief op de zondag.. Heb vandaag alleen de keuken opgeruimd en op de bank gehangen! Toen gezellig met zn alle chinees gegeten bij mn zus thuis. En mn neefje ging voetballen bij de doeltjes met zn pappa en mn vriend. Toen kwam na een 3 kwartier mn neefje terug de tuin in, helemaal pissig, en schoppend dat ze geen vrienden meer zijn. Want hij had niet lang genoeg gevoetbald. Voetbal verslaafde! Heb een gezellige avond gehad
Jullie zijn er dus wel .. Mn vriend ging om kwart over 9 al naar bed, hij was lekker gaar en moet er om 5 uur weer uit! Maar dat vond ik een beetje vroeg hoor, kwart over 9 naar bed. Zitten jullie te doen ? Hummeltje hier is druk joh, jeetje niet normaal. Ligt ook lekker hoog nog, heel fijn. Bij wie is de kleine ook nog niet ingedaald?
Hier is frummel van de week ingedaald. Kwart over 9 naar bed, nee dat kan k ook niet hoor! PFff heb hier weer constant een harde buik, t trek gewoon niet weg! Zoo irritant!
Vind dat ook te vroeg, maar yah als je gaar bent houdt het op. De mijne is al een paar weken gedaald, de mijne heeft vaak de hik, zie mijn buik dan steeds op en neer gaan Vervelend harde buiken zeg!
Ja het is echt zwaar irritant. En het is constant en pijnlijk! @ Eerised, was je vriend moet door Feyenoord - Twente?? Vincent zat zichzelf op te vreten hierzo hahaha
Ja.. haha en gaar van de biertjes hoor Ariel .. Mannen!! @ Ariel, pff wat vervelend zeg. Hopelijk trekt het snel weg. Die rot harde buiken ook! @ Merakli, die van mij ook. Wel 8x ofzo per dag en soms echt een half uur. Net zo gulzig als papa denk ik. Word er soms wel gek van, dat ritmische getik in m'n buik. Jij niet? Wanneer gaat mijn Hummel nou is indalen.. Eigenwijsje!!
Ingedaald? Ik heb geen idee... t zit wel iets lager dan normaal, maar ik heb ook het idee dat mn toeter nog flink aan het groeien is... Zal het donderdag even vragen aan de vk! Waar kun je dat eigenlijk aan merken? Bijzonder rustig vanavond... stilte voor de storm??!!!
Ja, ik vind dat ook.. Ik vind het zo aandoenlijk maar ook zo zielig als de kleine echt lang de hik heeft! Maar soms denk ik wel. Zo stop maar weer word nu wel irritant haha. @ Eliza.. Sommige hebben indalingsweeën, maar sommige voelen niks. Ze zeggen dat de buik ook lager hangt. Maar mijn kleine is wel lager gaan liggen en mn buik hangt ook lager. De kleine is alleen nog niet ingedaald.. De vk kijkt altijd of je beeb is ingedaald of niet. Zelf is het moeilijk te zeggen..
Jessica, wat een mooie baby is Kadir. Jammer dat het met jou nog niet zo goed gaat. Sterkte met het genezingsproces! Torties, die hormonen zijn na de bevalling nog niet meteen je lijf uit hoor. Bereid je nog maar voor op meer tranen en nog meer wisselende gevoelens. Jocruella, leuk zo'n high tea. Hier verwacht ik niks, aangezien ik niet zoveel vriendinnen heb, en zij elkaar onderling ook niet kennen. Eerised, geen van die drie dingen die jij noemt ben ik aan het doen. Schoonmaken, heb ik al gedaan. Bevallen, nee, ik wacht nog maar weer een paar jaartjes. En mijn hubbie bespringen, daar moet ik voorlopig nog niet aan denken. Wel zielig voor hem he?
@ Jusi, nee dat begrijp ik haha . Ben wel benieuwd hoe dat weer 'gaat' de eerste keer na de bevalling. En ook wanneer ik er weer zin in heb en alles. Ik ben nogal uhm ja, gek op seks. Verslaafd zal ik niet zeggen ! Maar het is wel rustig hier hoor... Denk dat er wel iemand aan het bevallen is eigenlijk, zegt mn gevoel!
Ik kan het ook niet laten om, als ik tijd heb even hier te kijken of er al iemand bevallen is. Maar ja, het valt tot nu toe nog tegen haha. En ik kan nu wel weer aan seks denken hoor, vorige week echt nog niet haha. Maar tis nu wel al goed genezen daaronder, heb geen last meer van de hechtingen. Wil wel voorzichtig aan weer wat gaan proberen heb ik al tegen manlief gezegd, maar dan moeten we eerst iets van anticonceptie hebben.
Ja, anders ben je straks weer zwanger. Ik zit er nu al aan te denken wat voor anti-conceptie ik moet nemen straks (door de pil en nuva-ring heen zwanger geworden, en met spiraal slechte ervaringen).. Als ik bevallen ben ga ik iig snel praten bij de dokter! Als ik zin krijg en het wil proberen wil ik mn vent wel weer kunnen bespringen .. (Oh wat ben ik toch erg) Ach, we zitten nog in augustus, ben wel benieuwd hoor, de eerste september beeb die echt in september word geboren! Keek net even op de september 2009 mama site. Maar er zijn 77 zwangeren, maar het die-hard clubje is echt zoveel kleiner...