Oh, en ik zat serieus al aan de nuvaring te denken.. Niet zo'n goed plan dus? Spiraal wil ik ook niet, heb ik ook al slechte ervaringen mee, en dan niet eens als anticonceptie. En ja, eigenlijk wel gek, dat zoveel baby's al geboren zijn, en dat idd nog niet eens in september! En die septemberlijst, kan die niet aangepast worden dan? Wordt het ook weer wat overzichtelijker...
Ik ben ook wel benieuwd wie er nu gaat bevallen! Ik ga na de bevalling echt snel een mirena spiraal laten plaatsen. Want wil voorlopig even geen kindje meer
Volgens mij ben ik gewoon een rare. Dat ik zwanger ben geworden door de nuva-ring heen hoor . Had hem een halve dag te laat terug weer in gedaan, BAM gelijk zwanger, oeps. De dokter had dat nog nooit gehoord.. Het mooiste ongelukje in mijn hele leven!! Ik zat eerst te denken aan weer de mirena, en dan dat dat ding nu wel goed zit, hij zweefde de vorige x ergens in mn baarmoedermond en zat daar in vast. En ik liep al 3 maanden met pijn joh, de dokter zei dat ik daar even doorheen moest, ik zei na een tijdje nou nu moet je toch echt even kijken want volgens mij zit het niet goed.. Mn vriend zat er ook tijdens de seks volop tegen aan te 'prikken'! Dus de dokter vist dat ding eruit, oh nou hij zat helemaal niet goed joh, vandaar de pijn. How nice!! Dus word nog even goed nadenken over de anti-conceptie.
Nou, klinkt niet echt lekker zo'n zwevende mirena. Maar meiden, mijn man heeft Kenji net zijn laatste fles gegeven, dus gaan we nu lekker slapen. Tot morgen!
Over anti conceptie, ik wil borstvoeding gaan geven. Dus de pil kan dan sowieso niet. Dan maar een spiraaltje
Nee, en de dokter maar zeggen, ja door die pijn moet je heen. Nog een vent ook dus hoe kan hij dat nou weten ! Weltrusten Jusi. Zo, ik had net ineens een eetkick, niet normaal. Heb 4 boterhammen op net.
T schijnt trouwens wel dat zo'n spiraaltje een beetje gevoelig kan zijn de eerste paar weken. Maar een paar maanden, lijkt me niet!
Nee, zat er ook van te kijken. Had 2 boterhammen gegeten, ik zit beetje te laptoppen, ik denk nou ken nog wel wat op haha! De kleine heeft honger joh Ja, had hem al 4 maaaanden en het deed nog pijn, telkens hoofdpijn, steken in mn baarmoeder. Miss dat ik wel weer een spiraal neem, maar als ik er dan lang pijn van heb weet ik wel wat me te doen staat. Maar eerst bevallen, dan denk ik er wel verder over ..
Haha ja dat kan ook natuurlijk!! Ik heb vanavond niet zo'n honger. Buik is echt constant hard, heb veeeel afscheiding. Blegh!!
Heel vervelend.. Hopelijk kun je wel een beetje slapen straks! Bij mij is m'n buik al 2 nachten rustig, geen voorweeën niks. Moet eigenlijk echt m'n bed in, maar ben niet echt moe.
Hoop ook dat ik een beetje kan slapen, afgelopen nacht ook maar een paar uur geslapen.... Ach, misschien is het wel een teken dat het binnenkort gaat beginnen! Dan vind ik het allemaal nie zo erg...
Hoop het voor je Ariel, anders zorg jij maar gewoon voor de eerste echte septemberbeeb ! Ik hoopte het ook telkens, en bij mij is het telkens loos alarm. Ik heb me gewoon ingesteld op overtijd lopen, anders maak ik mezelf gek.
Ik zie wel wanneer de kleine zich aankondigd. Als het over 3,5 week is, ook prima. Maar liever wat eerder natuurlijk haha. Ik ga nog ff proberen te slapen!
Ach de tijd gaat snel genoeg.. Ben alleen zo ongeduldig! Hij/zij komt als het tijd is. Ga nu ook mn bedje in.... Begin in te kakken! Slaap lekker Ariel... En de rest: Goeie morgen !