September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Misschien een domme vraag hoor:

    Maar mag ik vragen waarom je bloed hebt laten prikken? had je het niet met een zwangerschapstest kunnen doen?

    Het is voor mij de 1e keer dat ik zwanger ben & alles is nieuw voor me..
     
  2. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Nee hoor, geen stomme vraag.
    Ik was een beetje onzeker, omdat ik van de week best erge krampen had. Die zijn overigens al weggetrokken, maar de afspraak stond al.
    Dus ben gewoon gegaan.
     
  3. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    okee..:) ik denk dat je er geen spijt van hebt gehad dat je toch gegaan bent..je hebt er iig heel veel duidelijkheid door gekregen :)

    geniet ervan!
     
  4. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    Heb net naar de vk gebeld. Me eerste afspraak is 13 februari pas. K vind het wel een beetje laat, maar ja, t zal wel.
     
  5. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    nou dat klopt toch wel zo'n beetje.. kijk maar naar mij.. 5 weken nu.. en ook pas 2 februari intake gesprek en 9 februari echo..
     
  6. kiki24

    kiki24 Lid

    10 dec 2008
    82
    0
    0
    Zorg
    O, ok.

    Ik ga me nu maar klaarmaken. Ik ga leuke kaartjes kopen om het aan mn moeder en zus te vertellen.

    Groetjes kiki
     
  7. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Okee.. veel plezier!
     
  8. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Na bijna 2 jaar ben ik nu ook eindelijk zwanger!
    Ik liep al in het ziekenhuis,had deze maand een HSG gehad.
    Nu lees ik dat veel van jullie al een afspraak hebben bij de VK.
    Toen mijn man het ziekenhuis belde,dat ik zwanger was,zeiden ze dat we over een maand maar terug moesten bellen.Is dit niet een beetje raar?
    Nu is het personeel daar aan de receptie toch al niet zo vriendelijk.Het medisch personeel gelukkig wel.
    Maar nu ik lees over dat sommigen van jullie zelfs al weten wanneer ze een echo gaan maken....

    Groetjes,
    Suzanne
     
  9. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb toen ik een positieve zwangerschapstest in me handen had, een afspraak gemaakt bij mijn huisarts... die gaf me een telefoonnummer van de vk hier in de buurt.. die heb ik gelijk bij thuiskomst gebeld, en een afspraak gemaakt..

    hier doet de vk niet de echo's, dus dat bedrijf ook gebeld, en een week na het 1e gesprek bij de vk mag ik komen.. zie data's
     
  10. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Ik moet sowieso in het ziekenhuis blijven lopen,denk ik.Vanwege mijn "bejaarde" leeftijd ook :) En over een maand zal het ook allemaal nog wel vroeg genoeg zijn,vond alleen de reactie daar wat stom.Niet eens een gefeliciteerd of iets anders waaruit bleek dat het fijn was,dat je na al dat gedoe daar eindelijk zwanger was.Nou ja....beetje gedoe....paar onderzoeken,maar toch....Het zullen mijn hormonen ook wel zijn,dat ik me er druk om maak.
     
  11. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik snap je wel hoor!

    zo reageerde de dokter ook op mij.. hij zei nog net niet, van wat kom je hier doen, had je niet gelijk de vk kunnen bellen ofzo?

    terwijl de vk gelijk gefeliciteerd door de telefoon zei.. toen voelde ik me gelijk al helemaal op me gemak daar..
     
  12. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Dankjewel!Ik voel me gelijk minder stom.
    Gaaf dat je al weet wanneer je voor je echo mag.

    Groetjes!
     
  13. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja vind ik zelf ook erg gaaf hoor... kan niet wachten om mijn kleine kruimel te zien..

    ik heb zelf heeel sterk het vermoeden dat het een meid is.. raar he haha
     
  14. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Dat is niet raar hoor.Ik heb al 2 meiden van 14 en 16 en ik wist bij de eerste dat het een meisje was ook.En bij de tweede zei iedereen:nu nog een jongetje he,maar ik wist gewoon dat ik weer een meisje zou krijgen.
     
  15. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    dan ben ik wel heel erg benieuwd naar je voorgevoel nu...een jongen maakt het wel compleet maar 3 meiden is ook super natuurlijk!
     
  16. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Als ik heel eerlijk ben,zou ik nu wel graag een jongetje willen,maar mijn voorgevoel zegt weer een meisje....ik zie nml de meisjesachtige kinderkamer al helemaal voor me...maar misschien zit ik er wel naast.
    Een meisje ook leuk hoor,maar daar heb ik er dus al 2 van ;)
     
  17. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ik heb al een jurkje gekocht..:$

    vond vriend lief niet echt leuk.. die kwam vervolgends de dag erna thuis met mini nike's

    hahaha..
     
  18. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    :) :) :) :) :) :) :)
     
  19. Ikbenhetmaar

    Ikbenhetmaar VIP lid

    18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    dus wat ik zeggen wil, ik heb heel sterk het voorgevoel dat het een meid is, maar me vriend heeft heeft heel sterk het gevoel dat het een jongetje is.. niet dat we een voorkeur hebben allebei, want ik wil ook heel graag een jongetje.. maar het zullen mijn hormonen wel zijn haha..
     
  20. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Een jurkje met nikes eronder kan best nog wel als het een meisje wordt,een jongetje met een jurkje en nikes wordt al minder :)
     

Deel Deze Pagina