September 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilith, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Goedemorgen!
    Hier niet in ieder geval merakli, ik heb heerlijk als een blok geslapen!! :D

Poehhhh... Wat waren jullie nog laat op dames! Ik zit hier de hele avond en wanneer ik naar bed ga, komen jullie ineens online, wat is dat nou?? :D

Eertje, ik geloof dat je banner niet klopt! Wij lopen toch gelijk op?

Ohh.. Ik heb/wil zoveel doen vandaag... Boodschappen doen.. Cadeau halen voor Gabriël voor wanneer de kleine geboren is, ik wil nog stofzuigen, de wc schoonmaken, bed verschonen.. Naja, we doen het maar lekker op ons gemakkie.. :D

2. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    he wat jammer nou :) iedereen denkt : nou is Andi gaan slapen, laten we online gaan :D. Ik wil ook zoveel doen, we zien wel wat er allemaal gebeurd vandaag. We hebben het voordeel dat we zwanger zijn;)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    September is in aantocht...

Meiden heel veel succes met de laatste loodjes!!

Liefs, Nijn (voormalig september 2009 mama)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeee! Morgen is het september!!! Ben zooo benieuwd wie de eerste september gaat worden!!

5. Femya

Femya Niet meer actief

Goedemorgen,

ik heb alles gelezen maar weet echt niet meer wat :)
    Het was wel spannend met Eerised zeg, ik hoop dat het snel doorzet voor iedereen met voorweeën en harde buiken.

Vrijdag ben ik in het ziekenhuis geweest voor controle van de zwangerschapsdiabetes, nou de suikerwaardes waren allemaal goed, dus ik mocht ook af en toe een dagje overslaan met prikken :) Alleen heb ik ineens ook een te lage waarde voor mijn schildklierhormoon, dus nu moet ik elke morgen een pilletje innemen daarvoor. Waarschijnlijk wel voor langere tijd omdat ze niet weten of het een zwangerschapskwaaltje is of dat het er al was.
    Zo ga je voor het een en kom je met iets anders weer naar buiten. Ach het is allemaal minimaal dus ik maak me geen zorgen.

Het kamertje is nu echt bijna helemaal klaar, dan zal ik foto's gaan maken.

Oh ja en sinds afgelopen weekend heb ik ineens veel harde buiken, er zitten ook pijnlijke tussen. Ik neem aan dat dit gewoon oefenen is toch, of moet ik me zorgen gaan maken over een te vroege bevalling? Vanaf zondag mag het gaan gebeuren, maar ik wil liever nog even wachten eigenlijk...

Nijn dankjewel voor je berichtje! Ik hoop dat je binnenkort een mooie test in handen hebt meis.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar de eerste septemberbeeb!!

6. Femya

Femya Niet meer actief

Haha Ariel ik ook!! Wie zal het zijn....

7. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Goeiemorgen!
    @Eerised, hihi dat wordt dus een Ajax shirtje en Feyenoord beddegoed :D !
    Jeetje, wat vervelend voor je vriendin! Hopelijk kunnen ze de geboorte nog zo lang mogelijk uitstellen en is alles in orde dadelijk!

@Ik ben voor niemand, vriend is voor Ajax maar mij maakt het allemaal niet uit. Alleen als het EK oid is ben ik fanatiek haha :D

@Merakli, uitlaten is een groot woord, hij mag even buiten poepen en plassen, lange wandelingen zitten er niet meer in dus om zijn energie kwijt te raken laat ik hem bij m'n ouders lopen (2,5 hectare grond).

@Andi & Eerised, ooh heerlijk lijkt me dat zo'n rustige buik tussendoor!

@Jusi, wat een luxe zo rustig uitslapen :D

@Torties, kindjes over tijd zien idd vaak al wat gaver uit. Maar desalniettemin mag de kleine hier nu al komen hoor :D

@Rox, ahh wat een super leuke verassing! Toch fijn om even lekker verwend te worden en om te zien dat mensen om je heen echt om je geven! Super hoor!

@Jessica, wat een prachtig kereltje! Hopelijk trekken jou kwaaltjes ook gauw weg, je onderstel heeft natuurlijk ook topsport verricht, doe maar lekker rustig aan!

@Andi, jammer dat mannen niet uit zichzelf ook wat nesteldrang krijgen he haha! Maar iig weer alles netjes nu :D

@Elizabethje, haha dat komt me bekend voor. Wij hebben het zonder DVD gedaan, maar dat was misschien wel sneller gegaan dan :D

@Torties, hier ook een hormonale achtbaan, vreselijk!

@Jocruella, ooooh ook heerlijk verwend dus :D En een kraamfeestje is toch ook lekker als je de energie weer wat terug hebt :D

@Merakli, gewoon de boel de boel laten hoor, hoe moeilijk dat ook is! (hoor wie 't zegt haha!)

@Booky, ah lekker BBQ! Wel vervelend als je hoofd zo dicht zit! Zwaar irritant!

@Eerised, haha wat een kleine fanatiekeling, je neefje!

@Indalen, hier is de baby inmiddels al zo'n 8 weken ingedaald dus die zal wel een stokbrood-kop hebben haha! En zelfs hoewel hij al 8 weken vast zit blijft mijn buik incl. baby zakken. Stel je daar de druk op mijn bekken en schaambeen bij voor. Loop echt met een kokosnoot tussen m'n benen, auw!

@Op tijd naar bed, als ik moe ben ga ik liggen hoor. Of het nu 8 uur of 12 uur is en dat scheelt een boel :) Maar goed, zo goed slaap ik niet dus ik benut nu ook elke keer als ik moe ben haha!

@De hik, soms denk ik een hik te voelen maar weet niet of hij dan gewoon beweegt of de hik heeft. Zou het echt niet weten?

@Jusi, ik bespring ook niks meer hoor haha en na de bevalling natuurlijk ook niet voorlopig! Helemaal niks zieligs aan, al die zwangerschapskwaaltjes en bevallen, dás zielig haha!

@Eerised, extreem vruchtbaar dus :) De dochter van de beste vriendin van m'n moeder (ja, ja) die is 4x!! door de pil (die ze zelfs 2x op een dag slikte, niet dat dat zin heeft maar goed), spiraal en prikpil heen zwanger geworden. Zij hoeft ook echt maar naar een kerel te kijken bij wijze van :$

Over spiraaltje heb ik al veel horrorverhalen gehoord! Mn schoonmoeder is er ook echt doodziek van geweest, bijna opgenomen in het ziekenhuis zo slecht was ze er aan toe. Maar die wordt ook doodziek van de pil :$

@Anticonceptie, ik ga gewoon zsm weer aan de pil. Ga geen borstvoeding geven dus dat mag binnen 2 weken had ik begrepen en die eerste 2 weken heb ik gegarandeerd nog geen behoefte aan sex haa! Had gewoon de lichtste pil en nooit problemen mee gehad dus hopen dat ik niet vruchtbaarder ben geworden dan nu. Want ik was nog maar net gestopt en meteen zwanger, na deze zwangerschap zit ik daar écht niet weer op te wachten :$ Hoe blij ik ook ben met onze zoon, geen tweede hier voorlopig!

Hehe, ik ben bij! Vriendlief is weer werken na 4 weken vakantie en verveel me dus weer rot en voel me behoorlijk alleen als er niemand om me heen is dus heb maar eens flink m'n best gedaan met bijlezen en reageren haha! Weer een uurtje mee omgekregen ;)
    Hier nog altijd behoorlijke harde buiken en voorweeën die echt steeds pittiger worden maar nog niks van het echte werk helaas!
    Nu hopen dat het snel doorzet want elke dag van 7 tot 5 wachten tot m'n vriend thuis is zie ik niet zitten en iets doen zit er met de BI en de harde buiken ook niet meer in :(
    Wel eindelijk eens heerlijk geslapen (op een uurtje voorweeën en 5x wc na haha), de momenten dat ik sliep, sliep ik iig vast! Heerlijk gevoel haha!

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Goeiemorgen iedereen!

Ok, indalen merk je dus niet altijd. Toch donderdag maar eens aan de vk vragen dan. Merk wel dat ik momenten heb dat mn onderbuik wat gevoeliger is, maar verder niks... we zien wel!

meiden, september komt in zicht!!! Ben benieuwd wie de eerste is...

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zolang er geen regelmaat in zit en het niet TE pijnlijk word zou ik me dr niet heel druk over maken. Dan is het indd gewoon oefenen. Mijn vk zei ook dat als het maar 30-40 sec aanhoud het geen echte wee is. Die duren 60-90 sec.

10. Femya

Femya Niet meer actief

Vandaag gaan ze in onze flat de hele dag boren op de galerijen, hopelijk zijn ze in één dag klaar, maar ik denk het niet eigenlijk...

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Indalen merk je indd niet altijd. Bij me vorige zwangerschap heb ik ongeveer geen harde buiken gehad, geen menstruatie krampen en geen voorweeen.....En de kleine meid lag toen met 34 weken al ingedaald!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O wat irritant zeg!! Daar kan ik me zooooo aan ergeren!

13. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Twinkle, goed nieuws wb je suikerwaardes, minder wb je schildklier. Wel vervelend dat die niet helemaal in orde is!
    Wb pijnlijke harde buiken & voorweeën, hier al vanaf week 27 en nog altijd geen beeb. Ondanks dat ze wel regelmaat hebben en een minuut duren worden ze niet heftiger achter elkaar en houden ze na uiterlijk anderhalf uur ermee op.

Het belangrijkste kenmerk van een echte wee is dat hij elke keer dat hij komt, iets heftiger terug komt.

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gelukkig worden ze niet per wee heftiger :D Want dan ga je door de grond na een paar :D

15. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Zuid Limburg
    Dat zei de VK hier? Hoe worden ze dan heftiger?

16. Femya

Femya Niet meer actief

Aha thanx, ik maakte me ook geen echte zorgen, maar toch omdat het er ineens is ga je wel denken. Ze duren ook niet zo lang, sommige wel, maar dan is het een uur weer rustig en soms heb ik er 6 per uur. Ik ga er in elk geval nog niet vanuit dat hij volgende week al komt.

Mijnkleine wat jammer dat je je zo verveelt, binnenkort is dat heel anders :p Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen.

Elizabethje ik merkte het indalen ook aan het feit dat ik veel vaker naar de wc moet nu, echt voor miniplasjes en ik voel het hoofdje soms ook heel laag van binnen tegen mijn schaambot drukken.
    Hij zit nu denk ik zo'n week of 2-2,5 ingedaald.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ze worden na verloop van tijd wel heftiger, maar niet dat ze per wee mee pijn gaan doen. Het kenmerk van een echte wee is wel dat ie steeds iets meer pijn gaat doen tot een bepaalde piek en dan weer langzaam afzwakt. En dat duurt ongeveer 60-90 seconde

18. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    @Mijnkleine Gelukkig kun je hier je lol op met bijlezen dat scheelt! Verveling is erg he (kan het weten, ben al thuis vanaf juli en start mijn studie pas weer in februari AAARRRGGHHH), maar helemqaal frustrerend als je niet veel kan doen. Ik wilde het ook wel rustiger aan doen, maar nu met mn arm in het gips kan ik nog niet eens op de fiets weg en lopen doet na een paar honderd meter enorm zeer aan mn heupen/rug... Tis nog even doorbijten en dan hebben we onze frummel en ik hoop ook dat de klachten dan weer wat afnemen! Och geen maagzuuur meer... kan nu al een feestje bouwen bij het idee alleen al. Ik zie best wel op tegen het bevallen (Wat heet), maar er zitten toch ook een boel positieve dingen aan!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Opzien tegen de bevalling? Waarom??

Ik heb er juist zin in!! :D Hoe eerder hoe beter!! haha

20. Femya

Femya Niet meer actief

Tja ik merk er eigenlijk helemaal niks van, dus ik moet een pilletje slikken en over een poosje weer op controle dat is het eigenlijk. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Als ze het niet hadden gecontroleerd had ik het echt nooit geweten denk ik...

Ja Ariel het is ook iritant, ik probeer me er niet aan te ergeren ;)

Elizabethje wat vervelend joh dat je zo weinig kan, hoe lang heb je nog gips denk je?

Deel Deze Pagina