Twinkle, ik zou me niet al te veel zorgen maken om je harde buiken, hoor... Hier sinds vorige week maandag veel last van gehad en ook nog geen beeb hier! 't Is idd gewoon het oefenen! Mijnkleine, weeën worden naar gelang steeds langer en pijnlijker(maar niet langer dan een minuut ofzo, hoor.. ). Je merkt het vanzelf wel met je bevalling.. Haha. Waar ik ook gallisch van word is dat ik om de haverklap naar de wc moet. Zoooooo irritant! En ik vind het al zo'n crime om van onze lage wcpot af te komen.. :x Hier net ons bed verschoond en ons aangekleed. Ga zo maar eens boodschapjes doen, maar eerst ff de fut ervoor vinden.. Ben ook zooo benieuwd wie de eerste 'echte' septemberbeeb gaat worden!
Dat naar de wc gaan heb ik alleen 's avonds heel erg. Als ik in bed lig! ZOOOO irritant, want uit bed komen is al zo makkelijk! Moet altijd ff aan me vriend vragenof die me een zetje kan geven!
De buik van Torties was wat rustiger geworden toch?? Of juist niet ik weet het niet meer Zwangerschapsdementie....
Geloof dat het idd rustig was bij Torties, ze had zelfs het idee overtijd te gaan. Neuh, met uit en in bed komen heb ik eigenlijk geen problemen!
@Twinkle Ben eind sept uitgereken en moet waarschijnlijk nog zeker 4 weken gips... jep waarschijnlijk bevallen met een gipsarm. Vriendlief heeft al gezegd dat ie LINKS gaat staan tijdens de bevalling haha... Vervelend he dat opstaan.... mijn knietjes zijn echt nu al helemaal aan gort. Opstaan van de wc of bank doet zoooo zeer. haha en dat zetje snachts... heeeeeeeel herkenbaar hahaaha...
Een paar van de februari mama's zeggen dat ik vandaag ga bevallen, zie het alleen nog niet echt gebeuren.....Zou wel lekker zijn, dan hoef ik nie naar me moeders verjaardag hahaha En k was al gependeld voor 29 augustus, maar helaas ook nie uitgekomen...
Goedemorgen, Ben ook ERG benieuwd wie de eerste septemberbby krijgt. Heb eigenlijk GEEN idee... Anticonceptie... Tja daar ben ik ook wel heel hard over na aan het denken. Haha anders zitten we over een aantal maanden weer met een dikke buik . Zo Andi al lekker actief geweest. Ik wil (naja moet) zo ook nog even wat boodschapjes doen .
Poeh, moet er niet aan denken over een paar maanden weer zwanger Wij willen echt pas een volgende als Rosalie naar de basisschool gaat haha.
Ariel, wat een geluk dan dat ze niet elke wee heftiger worden! We zijn idd dezelfde datum uitgeteld! Hoewel die datum ook bar weinig zegt eigenlijk haha. Elizabethje, ik zit al vanaf week 14 thuis (omstreeks April dus) ivm de BI En aangezien ik normaal echt een druktemaker ben die 24/7 rent, vliegt, springt en bezig is vind ik het nu wel mooi geweest Twinkle, dat is dan nog één geluk, m'n moeder heeft een schildklierafwijking en daar echt constant veel problemen mee. Andi, dat ze niet langer worden dan een minuut anderhalve minuut weet ik gelukkig Maar het is wel zo handig als je ongeveer weet wat je moet verwachten Vooral omdat die stomme voorweeën óók een minuut duren hier en om de 5 minuten met regelmaat komen. Voor mij was mijn enige houvast dus dat ze niet heftiger per keer kwamen. Maar dat blijkt dus ook niet bij echte weeën te zijn Ben ook benieuwd wie de eerste September baby wordt
Ariel, dat zou wel mooi zijn! Hier zijn alle datums ook al 'mislukt', volgens m'n familie en vriendenkring had ik allang bevallen moeten zijn haha. Nu is alle hoop op 07-09 gevestigd.. Maar ik geloof nergens meer in haha, geloof nu niet eens meer dát hij komt, hoewel dat een ding is dat toch wel echt zeker is haha!
@Mijnkleine, aan het begin zijn ze natuurlijk wel minder heftig dan aan het einde. Maar het is niet zo dat ze echt per wee heftiger worden. Tenzij je een weeenstorm krijgt, maar dat hoop k niet voor je.
Whaha, zelf dacht ik 27 augustus. Maar helaas, me moeder die denkt 4 september en ik zelf denk/hoop dat ie deze week komt.
Achja, we zien wel. Op le moment supreme zullen we het wel weten waarschijnlijk en anders moet de VK maar wat meer gas geven onderweg haha!
Oh ik lees net bij de vroege septembermama's dat er iets heel bijzonders is gebeurd, Miriam is 26 augustus bevallen van een zoon Sem om 20.54 uur en Tinkerbelmama die daar in het begin meeschreef is op dezelfde datum en tijd bevallen van een zoon... Sem.